Elektoracik PO

Data: 2010-07-05 00:34:56
Autor: J-23
Elektoracik PO
On 5 Lip, 09:29, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
czyli bydło peowskie i motłoch łudzi się, że srobił sobie dobrze.

powies sie, albo daj stowe jakiemus mysliwemu, to cie z litosci
zastrzeli

Data: 2010-07-05 10:23:33
Autor: awe
Elektoracik PO

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c17d041f-95de-49f0-a6c0-fd7a5964e6c3c10g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
e tam mysliwi teraz nie maja czasu. zajeci sie pogonia za bobrem katarskim nielocie
awe

Data: 2010-07-05 10:47:27
Autor: awe
Elektoracik PO

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c319938$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -
mowilem zebys wsadzil se korek - ale nigdy nie twierdzilem ze masz to zrobic tak gleboko
awe

Data: 2010-07-05 10:50:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Elektoracik PO

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0s63o$lki$1news.onet.pl...

[...]

Nie trafiłem? To się oblej płynem łatwopalnym i spal. Ale nie w samotności, a w najbardziej ruchliwym punkcie miasta. Może puszczą w telewizji. Będzie co oglądać.

Data: 2010-07-05 11:09:11
Autor: awe
Elektoracik PO

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c319cf0$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- --
Bogdan to mialo byc smieszne? Ile ty masz lat? 64 ?;-))
awe

Data: 2010-07-05 11:15:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Elektoracik PO

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0s7c8$pdc$1news.onet.pl...

[...]

To nie miało być śmieszne. To była dobra rada. Ty udzieliłeś mnie, ja udzieliłem Tobie. To było tylko w ramach troski o bliźniego. W ramach chrześcijańskiej troski. Ty się pochyliłeś nade mną, ja nad tobą.
A że chciałem obejrzeć efekt tej troski w telewizorze? Trochę rozrywki?

Data: 2010-07-05 11:24:24
Autor: awe
Elektoracik PO

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c31a2b4$1news.home.net.pl...

[...]

wiesz czlowiek w twoim wieku powinien byc troche madrzejszy, a bedzie juz coraz gorzej. jednym udaje sie osiagnac dosc przyzwoity poziom a ciebie to jakos minelo
awe

Data: 2010-07-05 11:59:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Elektoracik PO

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0s88l$s5a$1news.onet.pl...

[...]

Bawi mnie Twoja wiara w przywódcę, w partię!

Na początku lat siedemdziesiątych pani sekretarz POP (podstawowej organizacji partyjnej PZPR?) zaproponowała mi wstąpienie do PZPR, a ja młody człowiek powiedziałem, że nie jestem godny by zostać członkiem partii, bo jestem dziwkarzem i pijakiem i nic pozytywnego do partii nie wniosę (naprawdę tak myślałem). Ponadto zażartowałem, że wciąganie na członka jest bolesne. I tak pozostałem bezpartyjny do dziś.
Panią sekretarz POP spotkałem na procesji Bożego Ciała. W otoczeniu trzech koleżanek trzymała w ręku koniec szarfy przytwierdzonej do chorągwii kościelnej.

Może zostań ministrantem. Bóg i Kościół Cię nie zdradzi. Jest niezmienny od tysięcy lat. Moja sekretarz przekonała się.

Mój poziom to ja!

Data: 2010-07-05 13:59:35
Autor: awe
Elektoracik PO

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c31acef$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
no ale co to ma wspolnego z tym ze jestes smieszny. kobieta byla ideowcem widocznie zawiodla sie na partii to poszla do drugiej. jej prawo. tylko ze ona wyleczyla sie z naiwnosci i zlapala sie boga a ty dalej naiwny tylko odwagi ci zabraklo zeby zapisac sie do partii
awe

Data: 2010-07-05 14:06:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Elektoracik PO

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0shbr$o0p$1news.onet.pl...

[...]

I tu się różnimy. Ja jestem wolny, a ty liżesz dupę przywódcy.

Data: 2010-07-05 14:50:05
Autor: awe
Elektoracik PO

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c31caa9$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
odnosze zupelnie inne wrazenie. pelno jest w tobie fobii i jakiegos wydumanego strachu. pewnie po nocach nie spisz i budzisz sie zalany potem.
ja nie lize dupy przywodcy tylko mamy zbiezne poglady i to w 100%
awe

Data: 2010-07-05 15:02:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Elektoracik PO

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0ska0$1cg$1news.onet.pl...

[...]

To jest to samo. Liżesz i mlaskasz z rozkoszy!!!

Data: 2010-07-05 07:24:28
Autor: DJ MC Donald Musk
Elektoracik PO
On 5 Lip, 15:02, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:i0ska0$1cg$1news.onet.pl...

> [...]

> awe

To jest to samo. Liżesz i mlaskasz z rozkoszy!!!

a to ciekawe. Jesli chodzi o Kaczynskiego to on ma jakies poglady a
jesli chodzi o Komoroskiego to on zadnytch pogladow nie ma - w takim
razie czemu lizecie mu tylek?
-byc moze sami nie macie zadnych pogladow jak ten zalosny
"prezydent"...

Data: 2010-07-05 22:24:50
Autor: awe
Elektoracik PO

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:1802c626-f73b-45b4-a888-abe6a22cb20es9g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

razie czemu lizecie mu tylek?
-byc moze sami nie macie zadnych pogladow jak ten zalosny
nie wymagaj od niego wiele, niech sie cieszy bo "wygral";-)
awe

Data: 2010-07-05 22:25:25
Autor: awe
Elektoracik PO

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c31d7d0$1news.home.net.pl...

[...]

mozesz sobie rozne rzeczy wobrazac, a nawet i walci konia - w koncu zyjemy w wolnym kraju tylko nie bardzo rozumiem dlaczego mialoby mnie to interesowac
awe

Elektoracik PO