Elektorat PO

Data: 2010-08-12 00:24:36
Autor: Pistacjusz
Elektorat PO
Wiele osób tutaj zastanawiało się jaki jest elektorat PO.
Patrząc na ostatnie wydarzenia można go łatwo scharakteryzować.
Przede wszystkim są to ludzie nietolerancyjni, szowinistyczni.
Nie akceptują jakichkolwiek odmiennych poglądów, wartości  czy
zachowań.
O czym to świadeczy?
O bardzo niskim poczuciu własnej wartości, o niskiej samoocenie.
Człowiekowi który zna swoją wartość nie przeszkadza to, że ma inne niż
inni zachowania czy wartości. Natomiast człowiek słaby, zakompleksiony
nie chce dostrzegać różnic bo boi się, że jego wartości nie obronią
się w konfrontacji z wartościami innych.
Zauważcie jak często zwolennicy PO mówią o "wstydzie".
Wydaje im się, że "z krzyża cały świat się śmieje".
Nie dociera do nich, że "świat" ma to dokładnie w dupie czy tam jest
jakiś krzyż czy nie ponieważ cały czas żyją w paranoicznym
przekonaniu, że ktoś się z nich śmieje, że widzi jacy są mierni i
mali, że uważa ich za śmieci.
Trzeba przyznać, że te obawy są trochę uzasadnione ponieważ trudno
jest szanować kogoś kto sam siebie nie szanuje.

Z czego to wszystko wynika?
Z wychowania a raczej z jego braku. W procesie wychowania pozbawiono
tych ludzi jakichkolwiek wartości, jakiegokolwiek punktu odniesienia,
tożsamości. Oni nie wiedzą kim są, nie znają poczucia dumy ani
godności. Dlatego tak łatwo jest ich wkręcić w różne małyszomanie czy
"bycie europejczykami" bo w swojej mizerii chwytaja sie czegokolwiek.
A ponieważ żyją w strachu przed "ośmieszeniem" chwytają się tylko tyhc
rzeczy które nie sa krytykowane w TV.

Data: 2010-08-12 09:40:54
Autor: Zahir
Elektorat PO

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:b320239c-bdff-4403-b4b8-1d6f1d71bf14u26g2000yqu.googlegroups.com...
[...]

O czym waść bredzisz!? Poczytaj wielbieciela PiS: jakse i raffa. To oni daja spektakl nienawiści i pogardy!

--

Zahir

Data: 2010-08-12 00:45:06
Autor: Pistacjusz
Elektorat PO
On 12 Sie, 09:40, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:b320239c-bdff-4403-b4b8-1d6f1d71bf14u26g2000yqu.googlegroups.com...
[...]

O "tolerancyjny" się odezwał :)))))))))))))

Data: 2010-08-12 10:00:50
Autor: Zahir
Elektorat PO

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:56fe61db-93dc-4274-86ca-d4acc968a094c10g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

Przy tych KANALIACH jestem jak matka Teresa!

--

Zahir

Data: 2010-08-12 01:15:25
Autor: Pistacjusz
Elektorat PO
On 12 Sie, 10:00, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:56fe61db-93dc-4274-86ca-d4acc968a094c10g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

> Zahir

O "tolerancyjny" się odezwał :)))))))))))))

Przy tych KANALIACH jestem jak matka Teresa!

Zastanów się lepiej kim sam jesteś Matko Tereso POwska. :))))

Dokończ następujące zdania bez używania słowa "europejski":

Jestem dumnu z tego, że jestem .....
Szczycę się tym, że .......
Pozostawię swoim dzieciom .....
Przyszłe pokolenia będa o mjnie pamiętać ponieważ .....
W moim życiu jest wiele waznych rzeczy takich jak ....
Poświęciłbym jednak swoje zycie dla ......

itd.

Data: 2010-08-12 11:17:29
Autor: Zahir
Elektorat PO

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:8c6a41e3-64a3-4adc-a8a8-05de4eee80d7x21g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

W moim życiu jest wiele waznych rzeczy takich jak ....
Poświęciłbym jednak swoje zycie dla ......

Uważasz, że raff i jaksa zachowują się poprawnie? Ślepy jesteś czy niedowidzisz? Jakbyś ty dokończył te zdania wyżej? Chcesz to zrobię to za ciebie!

Jestem dumnu z tego, że jestem ..... wielbicielem prezesa PiS.
Szczycę się tym, że ....... należe do wielkiej rodziny patriotów skupionych wokół prezesa PiS
Pozostawię swoim dzieciom ..... zgliszcza! Zrujnuję kraj byle wyszło po myśli prezesa PiS.
Przyszłe pokolenia będa o mjnie pamiętać ponieważ ..... zapamiętają mnie jako tego, który doprowadził nasz kraj do chaosu!
W moim życiu jest wiele waznych rzeczy takich jak .... krzyż pod pałacem, prezydent na Wawelu, zdobycie władzy przez PiS
Poświęciłbym jednak swoje zycie dla ...... prezesa PiS! ;-))))))

Trafiłem, prawda?

--

Zahir

Data: 2010-08-12 03:11:10
Autor: Pistacjusz
Elektorat PO
On 12 Sie, 11:17, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:

[...]

No proszę, moja diagnoza okazała się słuszna :))))))))
Nie masz nic do powiedzenia, nie potrafisz określić samego siebie
dlatego określasz innych.
W ten sposób uzyskujesz namiastkę tożsamości. Czyli poprzez
stwierdzenia
"nie jestem pisiorem", "nie jestem katolikiem", "nie jestem zacofany"
itp. próbujesz się określić.
Tylko, że z tego nie wynika ani kim jesteś ani jaki jesteś.
Próbujesz także budować swoją wartość na porównaniu z innymi,
"on/ona jest gorszy/a ode mnie", "nie jestem taki jak on/ona" więc
"jestem lepszy".
Tylko, że to nie ma żadnej wartości :)))))))))))))))

W sumie, żal mi Ciebie bo Twoje życie musi być przykre i jałowe.
Trudno mi jednak zdobyć się na szczerą empatię bo nigdy nie byłem w
takiej sytuacji.

Data: 2010-08-12 13:07:15
Autor: Zahir
Elektorat PO

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:8177dbba-64b1-42f8-af00-a8558c312f1az10g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Panie psycholog. Nie inteteresują mnie twoje testy. Nie mam zamiaru uzewnętrzniać się przed jakimś anonimem. Dokończyłem zdania na podstawie tego w jaki sposób produkujesz się na psp. Być może jesteś kimś zupełnie innym, a tu tylko leczysz swoje frustracje i odgrywasz mędrca. Nie żal mi ciebie bo ty jak i twoj los jest mi zupełnie obojetny. Czy jesteś egoistą czy kluchą to problem twojego otoczenia. Czuj się doceniony, mądrzejszy i naj. Jedyne za co masz u mnie plus to to, że nie jesteś taki m chamem i prostakiem jak jaksa czy raff.

--

Zahir

Data: 2010-08-12 06:10:54
Autor: Pistacjusz
Elektorat PO

[...]

Po prostu zastanawiam się jakimi ludźmi są wyborcy PO skoro bez
jakichkolwiek argumentów obrażają każdego kto ma inne poglądy.
Doszedłem do wniosku, że muszą to być ludzie nietolerancyjni, ktorych
nietolerancja wynika z braku poczucia tożsamości i godności. Twoje
reakcja na to co napisałem potwierdza tę diagnozę.  Aby się upewnić
zapytałem jeszcze o Twoje poglądy i wartości, a nuż jednak jakieś
posiadasz. Oczywiście z zainteresowaniem obserwuje Twoje reakcje
ponieważ jest to dla mnie pewien fenomen z dziedziny obserwacji
przyrody.

Data: 2010-08-12 10:59:15
Autor: DJ MC Donald Musk
Elektorat PO
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:8c6a41e3-64a3-4adc-a8a8-05de4eee80d7x21g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

prezydent na Wawelu, zdobycie władzy przez PiS
Poświęciłbym jednak swoje zycie dla ...... prezesa PiS! ;-))))))

w dupie mam prezesa PiSu
reszty nie warto komentowac - brednie POskie....

Data: 2010-08-12 10:04:59
Autor: sanislaw.aniol
Elektorat PO

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c63aa30$0$20992$65785112news.neostrada.pl...

Przy tych KANALIACH jestem jak matka Teresa!

wreszcie sie przyznal. matka teresa zadnej kanalii nie przebije

Data: 2010-08-12 10:09:20
Autor: Zahir
Elektorat PO

Użytkownik "sanislaw.aniol" <anily@onet.pl> napisał w wiadomości news:i409va$dj8$1newsread1.aster.pl...

[...]

Jesteś takim samym głupcem jak ta zgraja katopisów!

--

Zahir

Data: 2010-08-12 10:57:06
Autor: DJ MC Donald Musk
Elektorat PO
On 12 Sie, 09:24, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
[...]

o ciemniactwie i ciemnogrodzie tych biednych ludzi.
To jest zwyczajny plebs. Zakompleksiony, bez poczucia wartosci i dumy.
Zwykle chlopstwo!

Data: 2010-08-12 19:59:30
Autor: u2
Elektorat PO
W dniu 2010-08-12 19:57, DJ MC Donald Musk pisze:
o ciemniactwie i ciemnogrodzie tych biednych ludzi.
To jest zwyczajny plebs. Zakompleksiony, bez poczucia wartosci i dumy.
Zwykle chlopstwo!

Ściemniasz. Chłop potęgą jest i basta.

Data: 2010-08-12 19:59:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Elektorat PO

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:17676f82-bf64-499c-9919-1e6cff5dbd8am1g2000yqo.googlegroups.com...
[...]

=======================================

Ty jesteś ten z wyższej półki? Jak Kaczyński?

Data: 2010-08-12 17:52:43
Autor: | heŽsk |
Elektorat PO
On Thu, 12 Aug 2010 00:24:36 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

Wiele osób tutaj zastanawiało się jaki jest elektorat PO.

 Dobra, dobra. Co z odpowiedziami na moje pytania.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-12 20:00:08
Autor: u2
Elektorat PO
W dniu 2010-08-12 09:24, Pistacjusz pisze:
[...]

Co prawda to prawda :)

Elektorat PO