Elektorat PO chce osobnych trybun

Data: 2011-02-22 04:53:34
Autor: Hans Kloss
Elektorat PO chce osobnych trybun
http://www.teczowatrybuna2012.pl/node/4

Ja jestem za;  izolować s...synów gdzie i jak sie da. osobne trybuny,
osobne kible, osobne wszystko. Niech się tam kiszą ze swoim ryżym
wodzusiem,i całą resztą platfonskiej jaczejki. Można by nawet osobną
grupę dyskusyjna im zorganizować pl.soc,platfonspedał.pl i won z psp.
Dałoby się wtedy spokojnie o polityce pogadać....
J-23

Data: 2011-02-22 13:58:07
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:1fdf2c4f-1670-425a-963a-0b70c2e8e376n18g2000vbq.googlegroups.com...
[...]

To znaczy, ze normalni ludzie beda teraz dyskryminowani ze wzgledu na normalna orientacje seksualna bo nie beda mieli specjalnych trybun...

Data: 2011-02-22 17:42:37
Autor: Hans Koss
[...]

Hans, ty będziesz mieć oddzielne krzesełko! Takie z dziurką  siedzisku!

HansKoss

Elektorat PO chce osobnych trybun