Elektorat PO tworzą następujące grupy:

Data: 2010-06-15 03:01:58
Autor: precz z PO
Elektorat PO tworzą następujące grupy:

1. Zdegenerowana młodzież, pozbawiona zasad i moralności, często mająca problemy z prawem, nadużywająca "używek" i w dodatku mająca kompleksy na punkcie swoich studiujących/robiących karierę kolegów i koleżanek (którzy to z resztą glosują na PiS). Wykształcenie tej grupy sięga najwyżej studiów zaocznych na jakimś pseudo-kierunku (często zaś kończy się na ledwo zdanej maturze, lub nawet na podstawówce), mimo to uważają się za "wybrańców" i bardziej niż jakakolwiek inna grupa gotowi są poniżać i obrażać innych, uważając się za lepszych. Bardzo częste problemy z alkoholem i narkotykami oraz powszechny brak szacunku dla prawa czynią z nich najbardziej zdegenerowana część społeczeństwa. Podpuszczone przez wiadomą opcję polityczną osobniki z tej grupy tworzyły trzon tzw. "protestów antywawelskich", dzięki czemu mogliśmy na własne czy ujrzeć "młody i wykształcony, z dużego miasta" elektorat PO.

2. Rozmaici pospolici przestępcy, drobni złodzieje, geszefciarze, "kręciciele lodów", wyłudzacze rent i inne szemrane towarzystwo, widzące w PO szansę dla pozostania bezkarnymi. Rozkład państwa pod szyldem PO sprzyja ich działalności i daje im pewność że "nie wpadną", a nawet jeśli, to "rządy miłości" wszystko im wybaczą. Do grupy tej można tez doliczyć wszelkich "nowobogackich" biznesmenów robiących pieniądze na ludzkiej krzywdzie, wyzysku pracowników, przekrętach, kruczkach podatkowych i wszelkich innych łajdactwach. Nie bez przyczyny w zakładach karnych PO rządzi niepodzielnie - bandyta wie, co dla niego dobre.

3. Medialni półdebile, nie potrafiący odróżnić informacji od opinii, zapatrzeni w "ałdorytety", sporadyczne wierzący w cuda (w tym - cud drugiej Irlandii) i reklamy proszków do prania. Grupa bardzo podatna na wpływy, na ogół też biedna i słabo wykształcona. Choćby stracili pracę i dobytek życia, i tak uwierzą że uczestniczą w Cudzie Gospodarczym, a "za kaczorów było gorzej" - wystarczy że "pan z TVN" opowie jak jest i jak było. Ponieważ dali sobie wmówić że głosowanie na PO dodaje im klasy inteligencji i nowoczesności, to choćby klepali jeszcze większą biedę, to i tak są przekonani o słuszności swojego wyboru. Choćby "rządy miłości i pojednania" pod szyldem O trwały lat 20, będą nadal konsekwentnie twierdzić że za ich biedę odpowiada "ta wredna ścigająca niewinnych ludzi 4RP", bo w końcu, choćby przeczyło to logice, zdrowemu rozsądkowi i codziennym obserwacjom, "wiodący tytuł prasowy" i "Fakty TVN" kłamać nie mogą... Ale czego oczekiwać od patologicznych niereformowalnych głupców i medialnych półdebili? Warto zauważyć że niejednokrotnie oni lub członkowie ich rodzin należą jednocześnie do najbiedniejszej części grupy 2.

4. Agenci dawnych służb wraz z rodzinami, upatrujący w PO szansę na utrzymanie statusu quo gwarantującego im gigantyczne przywileje, bezkarność i medialną "niewidzialność". Do tej grupy można doliczyć również licznych TW donoszących kiedyś na kolegów i znajomych, a zajmujących obecnie wysokie państwowe stanowiska (w tym na uczelniach) i panicznie bojących się lustracji, mogącej zrujnować zarówno ich niesłusznie zdobyta pozycje zawodową jak i zakłamane życie towarzyskie. Ogromne wpływy m.in w mediach, na uczelniach i w instytucjach finansowych pozwalają im wspierać PO w stopniu daleko wykraczającym poza normy demokracji i suwerennego kraju, mają jednak pełna świadomość że PO im się za to odwdzięczy (kosztem Polski i obywateli).

5. Byli działacze PZPR (i organizacji satelickich) widząca że dzięki PO "wraca stare", odnajdujący w PO logiczną kontynuację linii polityczno-kadrowej PZPR i liczący w najbliższym czasie na "udział w kręceniu lodów". Ludzie z tej grupy bardzo często upatrują w utracie suwerenności przez Polskę szansę na partykularne "wybicie się" (a raczej "powrót do łask"), dlatego dziś swoje poparcie wyborcze prawie jednoznacznie deklarują po stronie PO (ci nieliczni, którzy wierzą w jakiekolwiek, choćby komunistyczne, ideały - w SLD). Bezideowa partia potrafiąca zadbać o "swoich", bez wahania odrzucająca dobro kraju i obywateli w imię interesu swojego lub kolesi jest w ich oczach sojusznikiem cenniejszym od PZPR...

6. "Nawróceni Jełropejczycy", wstydzący się faktu bycia Polakami, często emigranci, w rozmowie z dalekimi zagranicznymi znajomymi nie przyznający się do swojej narodowości, w rozmowie z bliższymi znajomymi otwarcie nabijającymi się ze wszystkiego co Polskie. Cechuje ich zerowa znajomość historii, brak wiedzy politycznej (a często też każdej innej, w końcu do pracy "na zmywaku" wiedzy nie potrzeba), mimo to uważają się za "postępowców", co przejawia się ślepym zapatrzeniem we wszystko, co "zachodnioeuropejskie" - nawet jeśli na Zachodzie jest to przez inteligencję powszechnie krytykowane. Grupa równie mocno przekonana o swojej wyjątkowości, co ograniczona intelektualnie. Zdarzają się przypadki robienia przez takich ludzi kariery w mediach, są też mile widziani jako pracownicy ludzi z grupy 4 - stąd też część "polskojęzycznych bezpaństwowców" może się pochwalić dość wysokim statusem majątkowym.

Pamiętaj! Głosując na PO stajesz w szeregu z tymi właśnie ludźmi, i jako jeden z nich będziesz przez, inteligentniejszą i szlachetniejszą część społeczeństwa postrzegany. Nikt Cię nie nazywa degeneratem, bandytą, medialnym półdebilem, agentem, komuchem czy polskojęzycznym bezpaństwowcem - To Ty sam w dniu głosowania decydujesz do jakiej grupy aspirujesz.

Jeśli nie boisz się że sumienie zmusi Cię do pozbycia się z domu luster, oraz godzisz się na utratę moralnego prawa do nazywania się Polakiem, jeśli nie przeszkadza Ci że nie będziesz miał prawa spojrzeć swoim dzieciom w oczy za to, jaką przyszłość im wybrałeś, jeśli świadomość bycia manipulowanym, okłamywanym i okradanym Ci nie przeszkadza, a Honor, Duma, Odwaga, Wolność, Suwerenność, Niepodległość, Patriotyzm, Godność, Uczciwość, Prawo i Sprawiedliwość to dla Ciebie tylko puste słowa - GŁOSUJ NA PO!!!

Data: 2010-06-15 02:35:44
Autor: J-23
On 15 Cze, 10:01, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:
[...]

na PiS glosuja same golodupki, co to nie maja sposobu na godne zycie i
oczekuja ze jakis mondry przywodca pokaze im jak sie lize jego dupe.
oraz resztki moherowej "awangardy"

J-...

Data: 2010-06-15 12:32:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5614aa73-db96-4b2a-a4b9-1455c1e2bbc1g19g2000yqc.googlegroups.com...

na PiS glosuja same golodupki, co to nie maja sposobu na godne zycie i
oczekuja ze jakis mondry przywodca pokaze im jak sie lize jego dupe.
oraz resztki moherowej "awangardy"

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Na PiS głosują ci, którzy akceptują program PiS-u.
Na PO głosują ci, którzy akceptują program PO.
I nie ma najmniejszego powodu, by obrażać którąkolwiek z tych grup.
Zrozumiano?

Data: 2010-06-15 03:51:33
Autor: J-23
On 15 Cze, 12:32, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:5614aa73-db96-4b2a-a4b9-1455c1e2bbc1g19g2000yqc.googlegroups.com...

[...]

nic a nic nie "zrozumiano"
oswiec mnie jaki jest program PiS-u, i jaki jest program PO?

Data: 2010-06-15 13:16:55
Autor: Panslavista
"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message news:80efb3b2-0267-4dd7-a13d-ee2916fbba88k39g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Program POPISU jest jeden - wyprowadzić Polaków w pole i przekształcić Polonię w Polanię...

Data: 2010-06-15 06:59:38
Autor: J-23
On 15 Cze, 13:16, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

oswiec mnie jaki jest program PiS-u, i jaki jest program PO?

Program POPISU jest jeden - wyprowadzić Polaków w pole i przekształcić

"wyprowadzić Polaków w pole"
Ale to w malopolsce, bo w innych regionach "na dwor"
Jaki moga miec program jesli Polska nie jest wyspa na politycznej
mapie?
Na marginesie, w zadna przemiane J.Kaczynskiego nie wierze!

Data: 2010-06-15 13:26:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:80efb3b2-0267-4dd7-a13d-ee2916fbba88k39g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nieistotne. Jeden lubi ogórki, a drugi jak mu skarpetki śmierdzą. Każdemu wolno dokonywać wyborów, obojętnie jakimi kieruje się przesłankami. I z tego powodu nie wolno obrażać. Można krytykować, a nie obrażać. Zrozumiano?

Data: 2010-06-15 06:16:53
Autor: J-23
On 15 Cze, 13:26, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:80efb3b2-0267-4dd7-a13d-ee2916fbba88k39g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

powodu nie wolno obrażać. Można krytykować, a nie obrażać. Zrozumiano?

tak jak sie spodziewalem niczego nie wyjasniles
teraz powiedz kogo, i jak ja obrazam?
dalej nic nie rozumiem

Data: 2010-06-15 10:37:14
Autor: Piotr
Dnia Tue, 15 Jun 2010 03:01:58 -0500, precz z PO napisał(a):

6. "Nawróceni Jełropejczycy", wstydzący się faktu bycia Polakami...

7. Przemysław Warzywny, vel Kałecki. Czyli pas transmisyjny gwna do
pspowskich mas.
Piotr  --
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d
0c6a7b11a64?hl=pl&q=zagoni%C5%82em+do+pa%C5%82y+boukun#3ec3d0c6a7b11a64
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/84a2b657d52c4467
/04dc6809edc1d10f?hl=pl&lnk=gst&q=pochla%C5%82em+tydzie%C5%84%27+#04dc68
09edc1d10f

Data: 2011-01-19 21:24:38
Autor: goreti
Elektorat PO tworzą_następujące_grupy:

To prowokacja! Dlaczego autor nie podpisał się?
Takie techniki wykorzystywali komuniści.
Nie dajcie się zwieść tym manipulatorom, zrobią wszystko, żeby PIS ukazać w złym świetle. Pomyślcie tylko, czy Pis w ten sposób zyskałby, czy stracił?
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

Data: 2011-01-20 15:49:47
Autor: cirrus
Użytkownik "goreti" <goreti3@wp.pl> napisał w wiadomości news:ih7lcs$jmn$1z-news.wcss.wroc.pl...
[...]

Płyta ci się zacieła kretynie?

--
stevep

Data: 2011-01-20 15:04:52
Autor: Zennon
On Thu, 20 Jan 2011 15:49:47 +0100, cirrus wrote:

[...]

Witamy kolejnego PiSowskiego pożytecznego idiotę Moskwy. Gorące zaprzeczanie i wsciekłość wskazuje na wyjątkową celność tego wniosku ;)

Zennon

Elektorat PO tworzą następujące grupy: