Elektorat PiS

Data: 2009-05-11 19:25:49
Autor: pinochio
Elektorat PiS
Widzę tu na grupie, że jest tu takich trzech tenorów z PiSu, niejaki rAzor, raff
i Piotr. I pomyśleć, że tacy polską partię Samoobrone wykończyli?
Bóg nie ma w opiece Polski.

Data: 2009-05-11 10:28:28
Autor: boukun
Elektorat PiS
On 11 Maj, 19:25, "pinochio" <pinoch...@onet.eu> wrote:
Widzę tu na grupie, że jest tu takich trzech tenorów z PiSu, niejaki rAzor, raff
i Piotr. I pomyśleć, że tacy polską partię Samoobrone wykończyli?
Bóg nie ma w opiece Polski.

He, he, najgłupszy elektorat. Oto Polska właśnie...

boukun

Data: 2009-05-11 10:31:47
Autor: Mariusz Merta
ja nie jestem z pisu, za kaczorami nie przepadam ale cenie gosci ktorych waszmosc wymieniles...
i to nieza to ze lubia pis tylko za to ze potrafia argumentowac a nie
przekazywac jedynie sluszne stanowisko uzgodnione w GW***nie
Mariusz Merta

Data: 2009-05-11 10:48:15
Autor: boukun
On 11 Maj, 19:31, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:
i to nieza to ze lubia pis tylko za to ze potrafia argumentowac a nie
przekazywac jedynie sluszne stanowisko uzgodnione w GW***nie
Mariusz Merta

No faktycznie, mają niezłe argumenty:
Wiesz Grzesiek, jednak spierdalaj.
Piotr
Sssssspieeeeeerdaaaaalaaaaaaj, kwadratowy idioto.
rAzor
Dżinks chama masz wiele w sobie walkun.
Piotr
Z Genghis Khana to masz chyba tylko lysa pale.

R.
Kozojebcy Panie.

R.

Data: 2009-05-11 11:02:30
Autor: Mariusz Merta
paszol, won, durak...to moze dotrze do pana panie bleeeeee
j.w.
Mariusz Merta

Data: 2009-05-11 20:09:09
Autor: boukun
paszol, won, durak...to moze dotrze do pana panie bleeeeee

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:4a073a1a-a106-4366-a0d9-5fd128bf9c62b1g2000vbc.googlegroups.com...
j.w.
Mariusz Merta

Argument calkiem jak z elektoratu PiSu, pinochio jednak mial racje, he, he, he.

boukun

Data: 2009-05-11 20:02:00
Autor: Piotr
Dnia Mon, 11 May 2009 10:48:15 -0700 (PDT), boukun napisał(a):

[...]

To nie są argumenty, tylko krótkie instrukcje, dla półgłówków.
Nie odróżniasz rzeczy z którymi byle półgłówek dałby sobie radę.
Piotr

Data: 2009-05-11 11:04:19
Autor: boukun
On 11 Maj, 20:02, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

To nie są argumenty, tylko krótkie instrukcje, dla półgłówków.
Nie odróżniasz rzeczy z którymi byle półgłówek dałby sobie radę.

Instrukcje inteligentnego elektoratu PiS. I jak ta wielka partia ma
nie zwyciężyć?
Kaczyński powinien wam kopa zasadzić, za krecią robotę, albo za
prymitywizm.

boukun

Data: 2009-05-11 19:30:36
Autor: raff
Elektorat PiS
pinochio pisze:
Widzę tu na grupie, że jest tu takich trzech tenorów z PiSu, niejaki rAzor, raff
i Piotr. I pomyśleć, że tacy polską partię Samoobrone wykończyli?
Bóg nie ma w opiece Polski.

To wez sobie okluary popraw.

I mną sobie geby nie wycieraj, mendo.

R.

Data: 2009-05-11 19:40:56
Autor: rAzor
Elektorat PiS
Użytkownik raff napisał:
pinochio pisze:
[...]

To osioł Stelmach. Dajcie se luz.

Data: 2009-05-11 20:07:39
Autor: naprany jak kruk!
Elektorat PiS
Mon, 11 May 2009 19:40:56 +0200, w <gu9mvu$rf$1@news.interia.pl>, rAzor
<huckleberry@buda.zooo.eu> napisał(-a):

Użytkownik raff napisał:

To osioł Stelmach. Dajcie se luz.

chcialbys plebsiku hehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-11 20:19:37
Autor: rAzor

Użytkownik raff napisał:
pinochio pisze:
[...]

Uderz w stół. Skąd się wziąłeś tak nagle, misiu?

Data: 2009-05-11 20:23:47
Autor: Piotr
Elektorat PiS
Dnia Mon, 11 May 2009 20:19:37 +0200, rAzor napisał(a):

Uderz w stół. Skąd się wziąłeś tak nagle, misiu?

Tony-osiołek przechodził, przypadkiem... :-))
Piotr
PS. Dlaczego Stelmach? Osiołki się tak nie nazywają...

Data: 2009-05-12 20:13:50
Autor: naprany jak kruk!
Elektorat PiS
Mon, 11 May 2009 20:19:37 +0200, w <gu9p8g$394$4@news.interia.pl>, rAzor
<huckleberry@buda.zooo.eu> napisał(-a):

> chcialbys plebsiku hehe

Uderz w stół. Skąd się wziąłeś tak nagle, misiu?

jam jest twoj czarny sen

schodz do podziemia matolku

z klapouchym nie wyjdziecie z niego przez kilkanascie lat hehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-11 20:26:14
Autor: raff
Elektorat PiS
[...]

Kurwa przeciez to Kupa.

R.

Data: 2009-05-11 19:38:17
Autor: matusm
Elektorat PiS

Użytkownik "pinochio" <pinochio0@onet.eu> napisał w wiadomości news:653d.00000877.4a085f9dnewsgate.onet.pl...
Widzę tu na grupie, że jest tu takich trzech tenorów z PiSu, niejaki rAzor, raff
i Piotr. I pomyśleć, że tacy polską partię Samoobrone wykończyli?
Bóg nie ma w opiece Polski.
Gdzie nie spluniesz to widac  ze,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-05-11 19:45:09
Autor: Piotr
Elektorat PiS
Dnia Mon, 11 May 2009 19:25:49 +0200, pinochio napisał(a):

Widzę tu na grupie, że jest tu takich trzech tenorów z PiSu, niejaki rAzor, raff
i Piotr. I pomyśleć, że tacy polską partię Samoobrone wykończyli?
Bóg nie ma w opiece Polski.

Coś mi tu czuć Świdnicą... Głupi i głupszy?
Piotr
PS. Nie wrzucaj mi tu GWnianej roboty, lachociągu.

Data: 2009-05-11 10:49:56
Autor: boukun
Elektorat PiS
On 11 Maj, 19:45, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

Coś mi tu czuć Świdnicą... Głupi i głupszy?
Piotr
PS. Nie wrzucaj mi tu GWnianej roboty, lachociągu.

O proszę, uderz w stół i argumenty prostactwa się odezwą.

boukun

Data: 2009-05-11 19:58:59
Autor: Piotr
Elektorat PiS
Dnia Mon, 11 May 2009 10:49:56 -0700 (PDT), boukun napisał(a):

O proszę, uderz w stół i argumenty prostactwa się odezwą.

Ty się w łeb uderz, wałkun.
Piotr

Data: 2009-05-11 11:01:40
Autor: boukun
Elektorat PiS
On 11 Maj, 19:58, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Mon, 11 May 2009 10:49:56 -0700 (PDT), boukun napisa (a):

> O prosz , uderz w st i argumenty prostactwa si odezw .

Ty si w eb uderz, wa kun.
Piotr

Najadłeś się wodzionki ślunzak? To który to, ojciec czy dziadek
podpisał Volkslistę?

boukun

Data: 2009-05-11 20:27:42
Autor: raff
Elektorat PiS
pinochio pisze:
Widzę tu na grupie, że jest tu takich trzech tenorów z PiSu, niejaki rAzor, raff
i Piotr. I pomyśleć, że tacy polską partię Samoobrone wykończyli?
Bóg nie ma w opiece Polski.

Ide, bo to sie robi nudne.

A ty dzieciaku sie ciesz, bo zes ludzi ponabieral. Bidna kaleko.

R.

Data: 2009-05-11 20:44:51
Autor: raff
Elektorat PiS
pinochio pisze:
Widzę tu na grupie, że jest tu takich trzech tenorów z PiSu, niejaki rAzor, raff
i Piotr. I pomyśleć, że tacy polską partię Samoobrone wykończyli?
Bóg nie ma w opiece Polski.

I pisze sie Pinocchio mala biedna Kupo.

R.

Data: 2009-05-11 21:16:26
Autor:
Elektorat PiS
On Mon, 11 May 2009 19:25:49 +0200, "pinochio" <pinochio0@onet.eu>
wrote:

Widzę tu na grupie, że jest tu takich trzech tenorów z PiSu, niejaki rAzor,

 dozgonny wielbiciel romana 01%, obecnie przechrzta.
raff

 wulgarny czyli pisowiec ;o))

i Piotr.

 nie sadze.
I pomyśleć, że tacy polską partię Samoobrone wykończyli?

 endrju&kolesi wykonczyla zarozumialosc i buta.

Bóg nie ma w opiece Polski.

 jak kuba bogu tak bog kubie...
--

HeSk