Elektorat PiS

Data: 2010-07-18 07:55:53
Autor: [he®sk]
Elektorat PiS
mialem wczoraj poznym wieczorem przyjemnosc grillowania nad woda. rybeczka, piwko, zeberka, piwenko, kilebaski, piwenko.piwenko.
do ogniska przyplatalo sie kilku miejscowych wsrod ktorych wyroznial sie szczegolnie jeden zwany przez nas pozniej aborygenem.
panowie w slusznym wieku, oczywiscie temat polityki. miejscowi
okazali sie wielbicielami prezesa pis. po kolei zbijalismy
"argumenty" zmuszajac miejscowych do myslenia (po kilku piwach).
chlopaki zaczeli watpic, ale najlepszy numer zasunal nam aborygen.
nie przemawialy do niego zadne argumemty. agenci, wrogowie kosciola,
to tusk spowodowal katastrofe tu. kiedy zapytalem w jaki sposob
aborygen wypalil: "przeciez znaleziono krew na jego rekach i byla
to krew s.p.prezia". w tym momencie rece opadly i nie wiadomo
bylo czy smiac sie czy litowac nad poczciwina. chlopinan trwal
przy swoim i tyle. kilku miejscowych potakiwalo kurzacymi sie
glowenkami: "cos w tym musi byc!". wtedy bylo to zalosnie smieszne
dzis kiedy mysle o mentalnosci tego aborygena i jego kolesi ogarnia przerazenie. tym ludziom mozna wcisnac kazda bzdure i oni w to wierza! w tym momencie nasunelo mi sie skojarzenie:
tak samo jak aborygen zachowuja sie na psp zwolennicy prezesa pis.

    --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-07-18 08:25:03
Autor: jadrys
Elektorat PiS
  W dniu 2010-07-18 07:55, "[he®sk]" pisze:
[...]

Zamiast oceniać "aborygena" powiedz w jaki rozsÄ…dny i rzeczowy  sposób wy zbijaliÅ›cie te ich argumenty? Powiedz do diabÅ‚a jaki mozesz mieć rzeczowe argumenty przeciw rzÄ…dowi PiS-u. Masz im za zÅ‚e że próbowali oczyÅ›cić tÄ… stajniÄ™ Augiasza jaka jest polska polityka po 89 roku? - Ukrócić korupcjÄ™ i zÅ‚odziejstwo które jest bardzo modne wÅ›ród naszych polityków?

Data: 2010-07-18 12:44:50
Autor: [he®sk]
Elektorat PiS
On Sun, 18 Jul 2010 08:25:03 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

Zamiast oceniaæ "aborygena" powiedz w jaki rozs±dny i rzeczowy  sposób wy zbijali¶cie te ich argumenty? Powiedz do diab³a jaki mozesz mieæ rzeczowe argumenty przeciw rz±dowi PiS-u. Masz im za z³e ¿e próbowali oczy¶ciæ t± stajniê Augiasza jaka jest polska polityka po 89 roku? - Ukróciæ korupcjê i z³odziejstwo które jest bardzo modne w¶ród naszych polityków?

 potrafisz czytalac ze zrozumieniem ?  temat dotyczyl katastrofy smolenskiej i krwi na rekach tuska.

 --

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2010-07-18 23:54:28
Autor: jadrys
Elektorat PiS
  W dniu 2010-07-18 12:44, "[he®sk]" pisze:
On Sun, 18 Jul 2010 08:25:03 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

Zamiast oceniać "aborygena" powiedz w jaki rozsÄ…dny i rzeczowy  sposób
wy zbijaliście te ich argumenty? Powiedz do diabła jaki mozesz mieć
rzeczowe argumenty przeciw rządowi PiS-u. Masz im za złe że próbowali
oczyścić tą stajnię Augiasza jaka jest polska polityka po 89 roku? -
Ukrócić korupcję i złodziejstwo które jest bardzo modne wśród naszych
polityków?
  potrafisz czytalac ze zrozumieniem ?
  temat dotyczyl katastrofy smolenskiej i krwi na rekach tuska.

Potrafię, jeżeli jest to prawidłowo napisane i zredagowane.. Jak miałem się odnieść do słów:

Data: 2010-07-19 12:30:04
Autor: [he®sk]
Elektorat PiS
On Sun, 18 Jul 2010 23:54:28 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   potrafisz czytalac ze zrozumieniem ?
>   temat dotyczyl katastrofy smolenskiej i krwi na rekach tuska.

Potrafiê, je¿eli jest to prawid³owo napisane i zredagowane.. Jak mia³em siê odnie¶æ do s³ów:
[...]

 a najwazniejsze ?

[...]

do tego sie odnies.

Data: 2010-07-18 14:15:55
Autor: Dirko
Elektorat PiS
U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i1u6t3$clo$1news.onet.pl...

Zamiast oceniaæ "aborygena" powiedz w jaki rozs±dny i rzeczowy  sposób wy zbijali¶cie te ich argumenty?
    S± ludzie podatni na teorie spiskowe, wierz±cy w cuda, przepowiednie, niesamowite dzia³anie wrogich mocy, mafii, si³ ciemno¶ci, szatana, ¯ydów, najbogatszych w³a¶cicieli ¶wiata itd., itp. ¯adne argumenty do nich nie trafiaj±, bo przecie¿ nawet jak czego¶ nigdy nie widziano to nie nie znaczy, ¿e tego czego¶ nie ma, bo mo¿e jest. Prêdzej uwierz± w wierutn± bzdurê ni¿ w fakty czy racjonalne argumenty.
    Patrz faraon Chufu.

[...]

    Dla mnie ich najwiêkszym osi±gniêciem by³y tzw. areszty wydobywcze.

Data: 2010-07-18 14:28:32
Autor: HaMMeR
Elektorat PiS
On 2010-07-18 14:15, Dirko wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

To twoje ograniczenie jest calkowicie uzasadnione...

Data: 2010-07-18 14:55:43
Autor: Dirko
Elektorat PiS
U¿ytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i1us1o$pcp$1newsread1.aster.pl...

To twoje ograniczenie jest calkowicie uzasadnione...

    W Twoich ustach to komplement, M³ocie. ;-)

Data: 2010-07-19 06:28:29
Autor: HaMMeR
Elektorat PiS
On 2010-07-18 14:55, Dirko wrote:
U¿ytkownik "HaMMeR"<tranzac@aster.pl>  napisa³ w wiadomo¶ci

To twoje ograniczenie jest calkowicie uzasadnione...

     W Twoich ustach to komplement, M³ocie. ;-)

No to dalej bede cie komplementowal komusza sciero..
Cieszysz sie?:)

Data: 2010-07-18 23:53:59
Autor: jadrys
Elektorat PiS
  W dniu 2010-07-18 14:15, Dirko pisze:
[...]

No pewnie ¿e s± tacy ludzie.. no ale co z tego? My tu  mowimy o faktach.
[...]

To z pewno¶ci± nie obserwowa³e¶ ich prawdziwych osi±gniêæ.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-07-18 14:29:03
Autor: the_foe
Elektorat PiS
W dniu 2010-07-18 08:25, jadrys pisze:
Masz im za złe że próbowali oczyścić tą stajnię Augiasza jaka jest
polska polityka po 89 roku? - Ukrócić korupcję i złodziejstwo które jest
bardzo modne wśród naszych polityków?

Kaczynscy sa prominentnymi tworacami tej rzeczywistosci. PIS jest najbogatsza partia, a rozne partie i stowarzyszenia Kaczynskich ma w swoim CV polowe wielkich afer III RP (FOZZ, a. paliwowa, a. spoldzielcza, przejecie Ekspresu Wieczornego, Telegraf itd...)

--
the_foe

Data: 2010-07-18 23:53:33
Autor: jadrys
Elektorat PiS
  W dniu 2010-07-18 14:29, the_foe pisze:
[...]

My mówimy o PiS-ie a nie o dawnej działalności Kaczyńskich w choćby PC.

Data: 2010-07-19 00:34:33
Autor: the_foe
Elektorat PiS
W dniu 2010-07-18 23:53, jadrys pisze:
[...]