Elektorat PiS

Data: 2011-05-19 11:07:40
Autor: Leprechaun
Elektorat PiS
Takie same bydlaki jak wy tutaj!

http://tinyurl.com/6dp6f23

BomBel

Data: 2011-05-19 02:11:34
Autor: Hans Kloss
Hjenie, piepszykoskie, kłameckie i inna pełoswołocz
On 19 Maj, 11:07, "Leprechaun" <br...@pralnia.tw> wrote:
Takie same bydlaki
.....jak bombelek ;)
http://www.youtube.com/watch?v=o5MFkQMgcmg
J-23

Data: 2011-05-19 11:17:14
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:e929acbe-b245-431a-b1d7-50f57f2de436x1g2000yqb.googlegroups.com...
On 19 Maj, 11:07, "Leprechaun" <br...@pralnia.tw> wrote:
Takie same bydlaki
....jak bombelek ;)
http://www.youtube.com/watch?v=o5MFkQMgcmg
J-23

Zobaczyłeś siebie Hans! Takim samym bydlakiem własnie jesteś!

BomBel

Data: 2011-05-19 02:20:49
Autor: Hans Kloss
Hjenie, piepszykoskie, kłameckie i inna pełoswołocz
On 19 Maj, 11:17, "Leprechaun" <br...@pralnia.tw> wrote:

Zobaczyłeś siebie Hans!

Nie hjeniu, zobaczyłem stado bombelków, bandę swołoczy nadającej się
najwyżej pod pomidory ;)
W tłumie budzicie  jeszcze większa odrazę niż pojedynczo,
pełognoje ;)
J-23

Data: 2011-05-19 11:39:16
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:23e67b50-c72e-4935-92c8-fa6b4fd30c77x6g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Powiedz Hans, często hjenio nawiedza cię w snach i ty mu obciągasz? ;)

BomBel

Data: 2011-05-19 16:40:02
Autor: heÂŽsk
Hjenie, piepszykoskie, kłameckie i inna pełoswołocz
On Thu, 19 May 2011 11:39:16 +0200, "Leprechaun" <brudy@pralnia.tw>
wrote:

> [...]

pełognoje ;)
J-23

Powiedz Hans, często hjenio nawiedza cię w snach i ty mu obciągasz? ;)

 biedny hans, znow przedawkowal. a ty koles nie przeginaj.
 nie zycze sobie tego typu tekstow, jasne!?

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-05-19 16:40:01
Autor: heÂŽsk
Hjenie, piepszykoskie, kłameckie i inna pełoswołocz
On Thu, 19 May 2011 11:17:14 +0200, "Leprechaun" <brudy@pralnia.tw>
wrote:

> ....jak bombelek ;)
> http://www.youtube.com/watch?v=o5MFkQMgcmg
> J-23

Zobaczyłeś siebie Hans! Takim samym bydlakiem własnie jesteś!

BomBel

 oooo, widze, ze hans znow nacpany! biedy czlowieczek.