Elektorat PiS znów w akcji!!!

Data: 2011-10-03 14:35:04
Autor: Zahir
Elektorat PiS znów w akcji!!!
Data: 2011-10-03 06:29:32
Autor: Marek
Elektorat PiS znów w akcji!!!
On Oct 3, 2:35 pm, "Zahir" <za...@desert.is> wrote:
http://zielonagora.gazeta.pl/zielonagora/1,35161,10398380,Kibice_kopn...
BYD O!!! Po prostu byd o!

--
Zahir

Tysk juz wyslal swoich funkcjonariuszy, zeby zbadali sprawe...brawo!
A przeciez mogl oddac to ambasadzie rosyjskiej.

Kibice zaatakowali policjantke - jaka szybka diagnoza - a moze ona
byla sama winna tej sytuacji - moze zle pokierowala swoim
zachowaniem ???

Tusk teraz sra w portki, bo za tydzien wybory...inaczej wyslalby
batalion palownikow do wyjasnienia kwestii.

Data: 2011-10-03 16:45:04
Autor: 'HeÂŽSk'
Elektorat PiS znów w akcji!!!
On Mon, 3 Oct 2011 06:29:32 -0700 (PDT), Marek
<mwisniewski2008@googlemail.com> wrote:

> [...]

zachowaniem ???

Tusk teraz sra w portki, bo za tydzien wybory...inaczej wyslalby
batalion palownikow do wyjasnienia kwestii.

 powinien wyslac "palownikow" i dac im taki lomot,
 ze prezes spuscilby leb. nie rozumiem dlaczego  mieszasz do tego ambasade rosyjska. sadzisz, ze  wzmacnia to sile twoich argumentow? bronisz bandytow!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-10-03 12:19:11
Autor: Marek

<mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

> [...]

 mieszasz do tego ambasade rosyjska. sadzisz, ze
 wzmacnia to sile twoich argumentow? bronisz bandytow!

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam !http://www.drogizaufania.pl/http://dadrl.pl/- Hide quoted text -

Po prostu nasuwa mi sie porownanie...

Poza tym, sam wiem, jak policjanci potrafia byc wkurw..jacy.
Ja sam nie kopie nikogo po ryju, ale , policjantka powinna wiedziec, z
kim ma do czynienia...

Bandytow nie bronie, ale przeciez dopiero prokuratorzy pojechali na
miejsce i nie wiadomo, jak to sie wszystko odbylo.
Gdziec pisali, ze ten policyjny samochod wjechal w tlum kibicow.

Akurat jeden facet znalazl sie za blisko i jeszcze na dodatek
telefonowal...(???)
Na razie podano tylko wersje policjantow, a tu juz sie pisze o
bandytach.

Data: 2011-10-03 21:33:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Elektorat PiS znów w akcji!!!

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:9e6ca197-8267-42ce-8bf6-a3b41e1d3fa1q25g2000vbx.googlegroups.com...
[...]

Masz stu a nawet tysiącprocentową rację.
Samochód wjechał w tłum kibiców, wyłuskał jednego i przejechał go na śmierć.
Policjantki same się pobiły, by podstępnie odkarżyć bogu ducha winnych kibiców.
Jedna rąbnęła się w głowę kamieniem, a druga kopnęła się w głowę i złamała sobie szczękę. Jakie to baby zawzięte.
W samochodach szyby same wyleciały pod wpływem wiatru. Także wiatr wybił 28 (chyba) szyb w siedzibie policji.
A tak naprawdę to garstka policjantów zaatakowała niewinnych kibiców, a jak nie dawali rady, to wezwali posiłki.

Żegnaj rozumie...

Data: 2011-10-03 21:34:41
Autor: u2
Elektorat PiS znów w akcji!!!
W dniu 2011-10-03 21:19, Marek pisze:
Poza tym, sam wiem, jak policjanci potrafia byc wkurw..jacy.
Ja sam nie kopie nikogo po ryju, ale , policjantka powinna wiedziec, z
kim ma do czynienia...

Pewnie byla tam jako sanitariuszka, powinna sie trzymac z tylu, ale w
tlumie panuje psychologia tlumu. W sumie nie zdziwie sie, ze zamieszki
byly tam sprowokowane. Nie tlumaczy to jednak dzikiego zwyczaju
naparzania sie bez sensu, ktorego przedstawicielem na psp jest m.in.
hjeniu z kablowni.

Data: 2011-10-03 17:21:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Elektorat PiS znów w akcji!!!

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:12113c02-3eb0-4b6d-a487-28c86c9ca12ds9g2000yql.googlegroups.com...
[...]

==================================

Sama sie pobila, czy tez uderzyla w glowe kamieniem, by podejrzenia zrzucic na bogu ducha winnych kiboli.
Najpierw moze sie zastanów nim cos napiszesz!

--
J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"

Data: 2011-10-03 17:26:15
Autor: wolim
Elektorat PiS znĂłw w akcji!!!
W dniu 2011-10-03 15:29, Marek pisze:

Kibice zaatakowali policjantke

Nazywaj rzeczy po imieniu - nie kibice, tylko BANDYCI.

- jaka szybka diagnoza - a moze ona
byla sama winna tej sytuacji - moze zle pokierowala swoim
zachowaniem ???

Normalny człowiek nie reaguje kopnięciem kogokolwiek w twarz, zwłaszcza kobiety, niezależnie od tego jak ofiara (bo tak należy nazwać atakowanego) kieruje swoim zachowaniem.

Tusk teraz sra w portki, bo za tydzien wybory...inaczej wyslalby
batalion palownikow do wyjasnienia kwestii.

Słusznie by zrobił. Powinien im jeszcze dać zgodę na używanie ostrej amunicji. BANDYTÓW trzeba tępić ich własnymi metodami.

Dzisiaj słyszałem takiego jednego BANDYTĘ "kibica" jak się wypowiadał w radio na temat tej sprawy. Mówił o policji per "niebieskie barwy". Ci chorzy ludzie myślą, że są na wojnie, bo o czym innym może świadczyć traktowanie policji w ten sposób?

Data: 2011-10-03 16:26:54
Autor: obserwator
Elektorat PiS znów w akcji!!!
wolim <nospam@tu.pl> napisał(a): Normalny człowiek nie reaguje kopnięciem kogokolwiek w twarz, zwłaszcza kobiety, niezależnie od tego jak ofiara (bo tak należy nazwać atakowanego) kieruje swoim zachowaniem

*****************************
*normalny czlowiek z pelo* bierze noz rzeznicki i podzyna gardlo poslowi
opozycji, albo bije po glowach starsze kobiety oraz sika na krzyz i rzuca
gownem o tablice upamietnijaca ludzi ktorzy zgineli w zamachu smolenskim.

*normalny czlowiek* sciska i caluje sie Putinem ktory pomogl pozbyc sie
opozycji oraz przeprasza po rusku zlodziei ktorzy okradli cialo czlowieka
ktory zginal w zamachu smolenskim.

Za takie wpisy, powinienes dostac po mordzie, tak, abys zeby pozniej musial
zbierac z ziemi.

Wez sie za robote ucziwa pojebie, a nie pierdol glupot w sieci kolaborancie
sowiecki.

Data: 2011-10-03 20:13:11
Autor: wolim
Elektorat PiS znów w akcji!!!
W dniu 2011-10-03 18:26,  obserwator pisze:
wolim<nospam@tu.pl>  napisał(a):

[...]

Skąd ta nienawiść? Widzę, że masz jakieś problemy ze sobą... A może wypiłeś nieco zbyt dużo wina?

Data: 2011-10-03 14:42:01
Autor: Przemysław W
Elektorat PiS znów w akcji!!!

Użytkownik "Zahir" <zahir@desert.is> napisał w wiadomości news:4e89abf8$0$3504$65785112news.neostrada.pl...
http://zielonagora.gazeta.pl/zielonagora/1,35161,10398380,Kibice_kopneli_policjantke_w_twarz__Ma_zlamana_szczeke_.html BYDŁO!!! Po prostu bydło!

Którzy picowcy poręczą za tych bandytów? Może jeszcze raz Kempa, może Hofman, Błaszczak itp.?

Przemek

--

"- Gdybym miał prostować kłamstwa, nieścisłości, nadużycia w wypowiadane przez oponentów politycznych,
w tym przez prezesa Kaczyńskiego, to od rana do wieczora musiałbym robić wyłącznie to - powiedział Tusk."

Data: 2011-10-03 14:49:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Elektorat PiS znów w akcji!!!

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j6caj4$3ar$1news.onet.pl...

[...]

Jak popierało się niesłuszną sprawę, to można było oczekiwać eskalacji kryminogennych zachowań. Rozzuchwaleni poparciem PiS pokazują, co potrafią!

Data: 2011-10-03 15:43:59
Autor: obserwator
Elektorat PiS znów w akcji!!!
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Jak popierało się niesłuszną sprawę, to można było oczekiwać eskalacji kryminogennych zachowań. Rozzuchwaleni poparciem PiS pokazują, co potrafią!

identyczny jezyk i retoryka esbecji ktora DOKLADNIE taki sam przekaz kierowala
do spoleczenstwa w czasach PRL-u, aby zdyskredytowac Solidarnosc.

Facet, jestes ciemny i niesamowicie GLUPI. Dociera ta prawda do ciebie?

Data: 2011-10-03 15:40:00
Autor: obserwator
Elektorat PiS znów w akcji!!!
Przemysław W <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał(a):

Którzy picowcy poręczą za tych bandytów? Może jeszcze raz Kempa, może Hofman, Błaszczak itp.?

masz nizla wprawe w esbeckich pomowieniach. W identyczny sposob zwalczaliscie Solidarnosc. Teraz dupa zbita, bo SB juz nie ma, wiec tylko mozszcie sobie
poszczekac w sieci:))

Data: 2011-10-03 18:29:00
Autor: boukun
Elektorat PiS znów w akcji!!!

[...]

Jak nazwać policjantów, którzy rozjeżdżają ludzi, albo którzy strzelają i zabijają niewinnych kierowców, a sąd ich uniewinnia?

boukun

Data: 2011-10-04 12:16:59
Autor: T.
Elektorat PiS znów w akcji!!!

[...]

Piotr Kalbarczyk, radny PO z Warszawy, jako jeden z pięciu polityków prosił w ubiegłym roku Legię o zniesienie zakazów stadionowych dla kilkunastu kiboli. Dziś rozmawiamy z nim jako... członkiem Stowarzyszenia Kibiców Legii Warszawa .
Pod prośbą o zniesienie zakazu podpisali się też: Małgorzata Kidawa-Błońska , posłanka PO, Andrzej Halicki , poseł PO, Ewa Malinowska-Grupińska , przewodnicząca Rady Warszawy z PO, Marcin Kierwiński , wicemarszałek województwa mazowieckiego z PO.

T.

Data: 2011-10-03 15:01:11
Autor: Fresh
Elektorat PiS znów w akcji!!!

[...]

Brak poboru do wojska.
Wojsko zdejmowalo z ulic mlodych chlopakow na 2 lata
i kierowali ich energie na bezsensowne kopanie rowow.
I byl spokoj.

Data: 2011-10-03 15:03:06
Autor: Fresh
Elektorat PiS znów w akcji!!!

Użytkownik "Fresh" <fresh@fresh.pl> napisał w wiadomości news:4e89b21f$0$3495$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A tak kopia kobiety w twarz.
A mogliby rowy.

Data: 2011-10-03 16:45:04
Autor: 'HeÂŽSk'
Elektorat PiS znów w akcji!!!
On Mon, 3 Oct 2011 15:01:11 +0200, "Fresh" <fresh@fresh.pl> wrote:

> [...]

Brak poboru do wojska.
Wojsko zdejmowalo z ulic mlodych chlopakow na 2 lata
i kierowali ich energie na bezsensowne kopanie rowow.

 jakos mlodziez ktora znam nie byla w wojsku i potrafi sie
 zachowac. kibole wychowanie wyniesli z domu, potem czesc  z nich przejela mafia. czuja sie bezkarni majac poparcie
 samego prezesa PiS. zauwaz, ze ci bandyci kopali kobiete.
 zahir ma racje: to bydlo. stadionowi bandyci.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-10-03 17:14:48
Autor: wolim

UĹźytkownik "Zahir"<zahir@desert.is>  napisał w wiadomości
[...]

Mylisz się. Nie stadionowi, tylko po prostu BANDYCI!

Data: 2011-10-03 15:33:26
Autor: obserwator
Elektorat PiS znów w akcji!!!
Zahir <zahir@desert.is> napisał(a):
BYDŁO!!! Po prostu bydło!

 nie drzyj czerwonego ryja kacapski menelu, bos sam bydlo.

Data: 2011-10-03 16:21:58
Autor: mkarwan
Elektorat PiS znów w akcji!!!

[...]

Czy to nastąpiło w trakcie zamieszek po zabiciu  kibica przez policyjny samochód?

Data: 2011-10-03 17:04:36
Autor: Grzegorz Z.
Elektorat PiS znów w akcji!!!
mkarwan napisał:

[...]

Szkoda że tylko jednego.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-03 15:28:33
Autor: obserwator
Elektorat PiS znów w akcji!!!
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Szkoda że tylko jednego.

a kto ciebie degenaracie bedzie bronil jak sie cos w Polsce zacznie?

Sluchales wymozdzku co o takich jak ci kibice odwaznych i patriotycznie
wychowanych chlopakach, powiedzial gen. Scibor - Rylski a pozniej w tv,
potwierdzil gen. Petelicki?

Ciebie na nic wiecej nie stac, tylko na pisanie pod roznymi nickami i
popieranie w ten sposob kazdej mendy internetowej, tak jestes zlym i
zdemoralizowanym smieciem ludzkim.

Data: 2011-10-03 17:30:51
Autor: Grzegorz Z.
Elektorat PiS znów w akcji!!!
obserwator napisał:

Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Szkoda że tylko jednego.

a kto ciebie degenaracie bedzie bronil jak sie cos w Polsce zacznie?

Póki co to Policja musi przeganiać kiboli spod mojego domu, jak pijani drą
mordę na ławce o drugiej w nocy po meczu.

Data: 2011-10-03 15:32:04
Autor: obserwator
Elektorat PiS znów w akcji!!!
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Póki co to Policja musi przeganiać kiboli spod mojego domu, jak pijani drą
mordę na ławce o drugiej w nocy po meczu.

tak, policja cie ochroni:) pocieszaj sie:)

Data: 2011-10-03 17:35:56
Autor: Grzegorz Z.
Elektorat PiS znów w akcji!!!
obserwator napisał:

Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Póki co to Policja musi przeganiać kiboli spod mojego domu, jak pijani drą
mordę na ławce o drugiej w nocy po meczu.

tak, policja cie ochroni:) pocieszaj sie:)

Póki co daje radę.

Data: 2011-10-03 15:50:38
Autor: obserwator
Elektorat PiS znów w akcji!!!
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Póki co daje radę.

w sieci pod roznymi nickami:))) --

Data: 2011-10-03 17:24:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Elektorat PiS znów w akcji!!!

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:17xljlja48wak.1ul4lhlte1t4b.dlg40tude.net...
mkarwan napisał:

[...]

Tym następnym chciałbyś być ty?

Data: 2011-10-03 15:30:59
Autor: obserwator
Elektorat PiS znów w akcji!!!
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Tym następnym chciałbyś być ty?
 uwazaj pojebie prokacapski bo to ty mozesz sie nim stac jak zaczna sie w
Polsce rozroby na calego. Kim jestes latwo w sieci sprawdzic, wiec zamknij sobie tego klamliwego ryja, esbucu.

Data: 2011-10-03 17:28:15
Autor: Grzegorz Z.

mkarwan napisał:

[...]

Akurat zdarzyło mi się kiedyś być potrąconym przy przechodzeniu przez
jezdnię w wyznaczonym miejscu i przy zielonym świetle.

Data: 2011-10-03 17:47:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Elektorat PiS znów w akcji!!!

mkarwan napisał:

[...]

I ten wypadek jest do twojego podobny?

Data: 2011-10-03 18:07:14
Autor: Grzegorz Z.

mkarwan napisał:

[...]

Ani trochę. Wspominam o tym dlatego że mimo to nie widzę powodu by pijanemu
kibolowi który zachował się na drodze tak jak się zachował - współczuć. --

Data: 2011-10-03 18:35:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Elektorat PiS znów w akcji!!!

mkarwan napisał:

[...]

Jemu to już nic nie pomoże. Jest martwy. Mimo to szkoda, że młody człowiek poniósł śmierć.
Prawdopodobnie miał matkę, ojca, rodzeństwo, dziewczynę - czyli rodzinę. I ty zachowujesz się podle. Nawet nie pomyślisz, że należy współczuć jego rodzinie. Że należy okazać minimum szacunku zmarłemu i jego rodzinie.

Zachowałeś się jak cham i prostak.

Data: 2011-10-03 18:40:11
Autor: Grzegorz Z.

mkarwan napisał:

[...]

Dobrze że paru witryn sklepowych przy tym nie powybijałem.

Data: 2011-10-03 22:20:15
Autor: Grzegorz Z.
Elektorat PiS znów w akcji!!!
raff napisał:

[...]

W Zielonej Górze nie tylko było widać. --

Data: 2011-10-03 16:45:04
Autor: 'HeÂŽSk'
Elektorat PiS znów w akcji!!!
On Mon, 3 Oct 2011 14:35:04 +0200, "Zahir" <zahir@desert.is> wrote:

http://zielonagora.gazeta.pl/zielonagora/1,35161,10398380,Kibice_kopneli_policjantke_w_twarz__Ma_zlamana_szczeke_.html BYDŁO!!! Po prostu bydło!

 stadionowi bandyci. 09 pazdziernika beda pracowac jako  "mezowie zaufania" PiS. mowiac wprost jako bojowki.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-10-03 14:54:41
Autor: obserwator
Elektorat PiS znów w akcji!!!
'He?Sk' <€uro.bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 stadionowi bandyci. 09 pazdziernika beda pracowac jako  "mezowie zaufania" PiS. mowiac wprost jako bojowki.

a teraz Skalimowski napisz pod nickiem dominik, aby poprzec swoje wywody i w ten sposob potwierdzis jaki to ty sam jestes kultutralny.

Data: 2011-10-03 16:59:44
Autor: u2
Elektorat PiS znów w akcji!!!
W dniu 2011-10-03 16:54,  obserwator pisze:
a teraz Skalimowski napisz pod nickiem dominik, aby poprzec swoje wywody i w ten sposob potwierdzis jaki to ty sam jestes kultutralny.

Kulturny czy nie, ale idzie hjeniowi o ilosc, a nie o jakosc :)

Data: 2011-10-03 15:08:36
Autor: obserwator
Elektorat PiS znów w akcji!!!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> Kulturny czy nie, ale idzie hjeniowi o ilosc, a nie o jakosc :)

przeciez tej grupy juz chyba nikt poza esbucami nie czyta. Sami siebie
przekonuja pod roznymi nickami jacy sa madrzy i kulturalni?

Zwolennicy palikmiotow, PSL, PO i Sld - to jacys kompletnie wymozdzeni
kolabopranci, pijaczyny albo debile i samobojcy.

Ci przeciwnicy PiS to nawet zadnych argumentow merytorycznych nie potrafia
sklecic, poza bredniami na poziomie niedorozwinietego umyslowo debila.

Data: 2011-10-03 18:28:00
Autor: boukun
Elektorat PiS znów w akcji!!!

[...]

Najpierw policja zabiła kibica...

boukun

Data: 2011-10-03 16:39:01
Autor: obserwator
Elektorat PiS znów w akcji!!!

*Kibice Falubazu starli się w nocy z policją, po tym jak nieoznakowany
radiowóz potrącił śmiertelnie 23-latka. *

celowo prowokuja zamieszki i pelowska mafia znowu zabija niewinnych ludzi.

Postepuja identycznie jak za PRL-u, kiedy czolgami po ludziach jezdzili, a
potem wmawiali spoleczenstwu, ze Solidarnosc, to chuliganeria. Potem sie podlaczyli i zinwigilowali ten ruch i udawali opozycjonistow.

Czerwona holota !

Data: 2011-10-03 20:17:57
Autor: wolim
Elektorat PiS znów w akcji!!!
W dniu 2011-10-03 18:39,  obserwator pisze:

[...]

Ty idioto! Do kogo Ty porównujesz kibica, który przypadkowo zginął pod kołami samochodu? Albo jesteś upośledzony albo zaślepił Cię już całkowicie Twój wódz!

I powiedz jeszcze jaki byłby cel tego "mordu"? Bo sam sugerujesz, że to był mord na uczciwym człowieku, walczącym o wolność...

Data: 2011-10-03 19:34:06
Autor: A. Filip
Elektorat PO znĂłw w akcji propagandowej
"Zahir" <zahir@desert.is> pisze:
http://zielonagora.gazeta.pl/zielonagora/1,35161,10398380,Kibice_kopneli_policjantke_w_twarz__Ma_zlamana_szczeke_.html
BYDŁO!!! Po prostu bydło!

Złamana szczękę nie jest humanitarna w porównaniu z _nieodwracalnym_ "pozbawieniem życia"?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Gdy rozbitek musi się ratować, ma prawo po raz drugi odkryć Amerykę.

Data: 2011-10-03 19:38:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:9rdxjvmipx-BA3joe.huge.strangled.net...
"Zahir" <zahir@desert.is> pisze:
http://zielonagora.gazeta.pl/zielonagora/1,35161,10398380,Kibice_kopneli_policjantke_w_twarz__Ma_zlamana_szczeke_.html
BYDŁO!!! Po prostu bydło!

Złamana szczękę nie jest humanitarna w porównaniu z
_nieodwracalnym_ "pozbawieniem Ĺźycia"?

Policjanci, w nieoznakowanym samochodzie z prędkością, że ho ho, ścigali niewinnego przechodnia (na chodniku?), dopadli i przejechali na śmierć?

Data: 2011-10-03 19:56:03
Autor: A. Filip
"Zahir" <zahir@desert.is> pisze:
[...]

W wersji policji policjanci mieli udzielać pomocy a "dziki tłum" im nie dał.
W wersjach również zaprezentowanych dziś w TVN policjanci mieli
* w ogóle nie hamować - brak śladów hamowania (może im wbiegł pod maskę?)
* zwlekać z udzieleniem pomocy
* nie udzielić pomocy technicznej (sprzęt do reanimacji) udzielającym pomocy

Jakoś na podstawie kilku+ podobnie głośnych spraw z ostatnich parunastu
lat mam niemalże pewność że wstępna wersja policji się nie utrzyma.
[ W wersji złośliwawej: pierwsza wersja "wykrętów" bezpośrednio
zainteresowanej strony ]

Po prostu po raz kolejny widać jakim _zaufaniem_ cieszy się "policja z milicji". _Zaufania_ wymusić się nie da, trzeba na nie _zasłużyć_. _Dla mnie_ co trzecia dłuższa wypowiedź (niedo)rzecznika policji dowodzi że "niedobór zaufania" jest
całkiem dobrze uzasadniony policyjno/milicyjną mentalnością.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Czytaj jak najwięcej, mów jak najmniej.

Data: 2011-10-03 20:07:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:o5qao6wls0-BA3joe.huge.strangled.net...
[...]

(niedo)rzecznika policji dowodzi Ĺźe "niedobĂłr zaufania" jest
całkiem dobrze uzasadniony policyjno/milicyjną mentalnością.

To w końcu jak? Nieoczekiwanie wtargnął przed maską samochodu na jezdnię (trzymając telefon przy uchu?), czy policjanci go ścigali by przejechać?
To są podstawowe fakty. Reszta jest małoistotna.

Data: 2011-10-03 20:32:02
Autor: A. Filip
[...]

Fakty? Może bym wierzył "nieco bardziej" "policji z milicji" gdybym dziś
w TV nie obejrzał filmiku na którym na miejsce wypadku z (widocznym)
jednym policjantem z drogĂłwki
* wtargnął _jeden_ "kibic" żeby postawić znicz
* drugi kibic "wtargnął" żeby go odciągnąć
* zaczęli się wycofywać (drugi odciągał pierwszego)
* w tym momencie wielki tabun "zomowców" RP3 radośnie wtargnął na
  miejsce śladĂłw wypadku i prawdopodobnie/moĹźliwe Ĺźe  skutecznie
  zadeptał dowody "ewentualnej" winy policyjnych sprawcĂłw

Po takim filmie bez bardzo szczegółowych wyjaśnień tylko skończony
idiota może ode mnie oczekiwać wiary że policja _zasługuje_ (w tej
sprawie) na zaufanie. Bo w innym dzienniku usłyszałem o
"zadeptaniu/zniszczeniu śladów" z jakże starannym pominięciem przez kogo _najpierw_.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Dobrze jest mieć przyjaciół, źle - potrzebować ich pomocy.

Data: 2011-10-03 20:37:46
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:pi1lrf4mt1-BA3joe.huge.strangled.net...
[...]

Nie interesują mnie twoje impresje po wypadku.
Interesuje mnie przebieg wypadku.
No to jak było wg ciebie:
Nieoczekiwanie wtargnął przed maską samochodu na jezdnię (trzymając telefon przy uchu?), czy policjanci go ścigali by przejechać?

Resztę sobie daruj. Oczekuję odpowiedzi tylko na to, o co pytam.

Data: 2011-10-03 20:40:20
Autor: wolim
[...]

Daj spokój. Niech chłopak sobie myśli nadal, że to był zamach jak na Popiełuszkę! Dzisiejsza młodzież cierpi na brak symboli...

Data: 2011-10-03 20:49:57
Autor: A. Filip
> [...]

telefon przy uchu?), czy policjanci go ścigali by przejechać?

Resztę sobie daruj. Oczekuję odpowiedzi tylko na to, o co pytam.

Jeśli mam jakoś uzasadnione wrażenie że policja "zatarła ślady po wypadku" to niby dlaczego mam wierzyć w "wersje policji co do wypadku"?
Jeśli ktoś potrafi sprawić wrażenie że kręci to niech się sam martwi jak
przekonać że kręci "nie tak bardzo" albo wcale.

  Prawda leĹźy zazwyczaj pośrodku, najczęściej bez nagrobka.
    -- Lec, Stanisław Jerzy (1909-1966)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Burza w szklance wody.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2011-10-03 20:52:10
Autor: the_foe
W dniu 2011-10-03 19:34, A. Filip pisze:
"Zahir"<zahir@desert.is>  pisze:
[...]

czyny nieumyslne, nawet ze skutkiem smiertelnym nie powinny byc karane mocnej niz zamierzona proba pozbawienia zycia (nawet nieudana).

--
the_foe

Data: 2011-10-03 22:56:29
Autor: A. Filip
"Zahir"<zahir@desert.is>  pisze:
[...]

Czyli każde "złamanie szczęki" jest nieudaną próbą zabójstwa?
Rozciągasz swoją moralność/metodologię tylko na bitych policjantów czy
też również na bijących policjantów?

Kto planuje usunąć z KK paragraf o "pobiciu ze skutkiem śmiertelnym"?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Był w kościele, ale na swoich chrzcinach.

Data: 2011-10-04 00:12:23
Autor: the_foe
W dniu 2011-10-03 22:56, A. Filip pisze:
Czyli każde "złamanie szczęki" jest nieudaną próbą zabójstwa?

nie, ale kazde celowe zlamanie szczeki powinno byc karane bardziej niz nieumyslne pozbawienie zycia.

--
the_foe

Data: 2011-10-04 07:49:15
Autor: A. Filip
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
W dniu 2011-10-03 22:56, A. Filip pisze:
Czyli każde "złamanie szczęki" jest nieudaną próbą zabójstwa?

nie, ale kazde celowe zlamanie szczeki powinno byc karane bardziej niz
nieumyslne pozbawienie zycia.

_Twoim_ zdaniem. Moim zdaniem całkowita nieodwracalność "pozbawienia życia" robi _dużą_ różnice.

W przypadku Zielonej Góry kierująca policjantka musiałaby wręcz
niewyobrażalnie spierdolić sprawę żeby zostać skazana za zarzuty
większe niż 'brak zachowania "czujności" podczas jazdy' i coś tam z
'ociąganiem się z udzieleniem pomocy' (według wersji paru kibiców),
szczególnie po wykręceniu sprawy przez obrońców na procesie.
Na 2/3 dostałaby _góra_ wyrok w zawieszeniu bez żadnej specjalnej
(niezasłużonej) "wyrozumiałości" dla policji sądząc po "liniach obrony"
_już wysmażonych_ przez "stronę policyjną".

Tylko dzielna policja potrafiła sprawić na niektórych wrażenie swoimi działaniami (patrz opis czegoś co mogło wyglądać jak zadeptywanie śladów wypadku przez "zomowców" RP3) że groziłoby jej _znacznie_ więcej.
"Nadgorliwa" obrona bardzo skutecznie wzbudza zasłużone podejrzenia.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Nie odchodzimy od zmysłów, nie zapłaciwszy uprzednio.

Data: 2011-10-03 21:05:53
Autor: u2
Elektorat PO znów w akcji propagandowej
W dniu 2011-10-03 19:34, A. Filip pisze:
Złamana szczękę nie jest humanitarna w porównaniu z _nieodwracalnym_ "pozbawieniem życia"?

No a pęknięta czaszka też jest humanitarna ? Ot do czego prowadzi
polityka miłości pełomafii.

Elektorat PiS znów w akcji!!!