Elektorat PiS znów w akcji!!!

Data: 2011-10-03 06:29:32
Autor: Marek
Elektorat PiS znów w akcji!!!
On Oct 3, 2:35 pm, "Zahir" <za...@desert.is> wrote:
http://zielonagora.gazeta.pl/zielonagora/1,35161,10398380,Kibice_kopn...
BYD O!!! Po prostu byd o!

--
Zahir

Tysk juz wyslal swoich funkcjonariuszy, zeby zbadali sprawe...brawo!
A przeciez mogl oddac to ambasadzie rosyjskiej.

Kibice zaatakowali policjantke - jaka szybka diagnoza - a moze ona
byla sama winna tej sytuacji - moze zle pokierowala swoim
zachowaniem ???

Tusk teraz sra w portki, bo za tydzien wybory...inaczej wyslalby
batalion palownikow do wyjasnienia kwestii.

Data: 2011-10-03 16:45:04
Autor: 'HeÂŽSk'
Elektorat PiS znów w akcji!!!
On Mon, 3 Oct 2011 06:29:32 -0700 (PDT), Marek
<mwisniewski2008@googlemail.com> wrote:

> [...]

zachowaniem ???

Tusk teraz sra w portki, bo za tydzien wybory...inaczej wyslalby
batalion palownikow do wyjasnienia kwestii.

 powinien wyslac "palownikow" i dac im taki lomot,
 ze prezes spuscilby leb. nie rozumiem dlaczego  mieszasz do tego ambasade rosyjska. sadzisz, ze  wzmacnia to sile twoich argumentow? bronisz bandytow!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-10-03 12:19:11
Autor: Marek

<mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

> [...]

 mieszasz do tego ambasade rosyjska. sadzisz, ze
 wzmacnia to sile twoich argumentow? bronisz bandytow!

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam !http://www.drogizaufania.pl/http://dadrl.pl/- Hide quoted text -

Po prostu nasuwa mi sie porownanie...

Poza tym, sam wiem, jak policjanci potrafia byc wkurw..jacy.
Ja sam nie kopie nikogo po ryju, ale , policjantka powinna wiedziec, z
kim ma do czynienia...

Bandytow nie bronie, ale przeciez dopiero prokuratorzy pojechali na
miejsce i nie wiadomo, jak to sie wszystko odbylo.
Gdziec pisali, ze ten policyjny samochod wjechal w tlum kibicow.

Akurat jeden facet znalazl sie za blisko i jeszcze na dodatek
telefonowal...(???)
Na razie podano tylko wersje policjantow, a tu juz sie pisze o
bandytach.

Data: 2011-10-03 21:33:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Elektorat PiS znów w akcji!!!

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:9e6ca197-8267-42ce-8bf6-a3b41e1d3fa1q25g2000vbx.googlegroups.com...
[...]

Masz stu a nawet tysiącprocentową rację.
Samochód wjechał w tłum kibiców, wyłuskał jednego i przejechał go na śmierć.
Policjantki same się pobiły, by podstępnie odkarżyć bogu ducha winnych kibiców.
Jedna rąbnęła się w głowę kamieniem, a druga kopnęła się w głowę i złamała sobie szczękę. Jakie to baby zawzięte.
W samochodach szyby same wyleciały pod wpływem wiatru. Także wiatr wybił 28 (chyba) szyb w siedzibie policji.
A tak naprawdę to garstka policjantów zaatakowała niewinnych kibiców, a jak nie dawali rady, to wezwali posiłki.

Żegnaj rozumie...

Data: 2011-10-03 21:34:41
Autor: u2
Elektorat PiS znów w akcji!!!
W dniu 2011-10-03 21:19, Marek pisze:
Poza tym, sam wiem, jak policjanci potrafia byc wkurw..jacy.
Ja sam nie kopie nikogo po ryju, ale , policjantka powinna wiedziec, z
kim ma do czynienia...

Pewnie byla tam jako sanitariuszka, powinna sie trzymac z tylu, ale w
tlumie panuje psychologia tlumu. W sumie nie zdziwie sie, ze zamieszki
byly tam sprowokowane. Nie tlumaczy to jednak dzikiego zwyczaju
naparzania sie bez sensu, ktorego przedstawicielem na psp jest m.in.
hjeniu z kablowni.

Data: 2011-10-03 17:21:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Elektorat PiS znów w akcji!!!

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:12113c02-3eb0-4b6d-a487-28c86c9ca12ds9g2000yql.googlegroups.com...
[...]

==================================

Sama sie pobila, czy tez uderzyla w glowe kamieniem, by podejrzenia zrzucic na bogu ducha winnych kiboli.
Najpierw moze sie zastanów nim cos napiszesz!

--
J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"

Data: 2011-10-03 17:26:15
Autor: wolim
Elektorat PiS znĂłw w akcji!!!
W dniu 2011-10-03 15:29, Marek pisze:

Kibice zaatakowali policjantke

Nazywaj rzeczy po imieniu - nie kibice, tylko BANDYCI.

- jaka szybka diagnoza - a moze ona
byla sama winna tej sytuacji - moze zle pokierowala swoim
zachowaniem ???

Normalny człowiek nie reaguje kopnięciem kogokolwiek w twarz, zwłaszcza kobiety, niezależnie od tego jak ofiara (bo tak należy nazwać atakowanego) kieruje swoim zachowaniem.

Tusk teraz sra w portki, bo za tydzien wybory...inaczej wyslalby
batalion palownikow do wyjasnienia kwestii.

Słusznie by zrobił. Powinien im jeszcze dać zgodę na używanie ostrej amunicji. BANDYTÓW trzeba tępić ich własnymi metodami.

Dzisiaj słyszałem takiego jednego BANDYTĘ "kibica" jak się wypowiadał w radio na temat tej sprawy. Mówił o policji per "niebieskie barwy". Ci chorzy ludzie myślą, że są na wojnie, bo o czym innym może świadczyć traktowanie policji w ten sposób?

Data: 2011-10-03 16:26:54
Autor: obserwator
Elektorat PiS znów w akcji!!!
wolim <nospam@tu.pl> napisał(a): Normalny człowiek nie reaguje kopnięciem kogokolwiek w twarz, zwłaszcza kobiety, niezależnie od tego jak ofiara (bo tak należy nazwać atakowanego) kieruje swoim zachowaniem

*****************************
*normalny czlowiek z pelo* bierze noz rzeznicki i podzyna gardlo poslowi
opozycji, albo bije po glowach starsze kobiety oraz sika na krzyz i rzuca
gownem o tablice upamietnijaca ludzi ktorzy zgineli w zamachu smolenskim.

*normalny czlowiek* sciska i caluje sie Putinem ktory pomogl pozbyc sie
opozycji oraz przeprasza po rusku zlodziei ktorzy okradli cialo czlowieka
ktory zginal w zamachu smolenskim.

Za takie wpisy, powinienes dostac po mordzie, tak, abys zeby pozniej musial
zbierac z ziemi.

Wez sie za robote ucziwa pojebie, a nie pierdol glupot w sieci kolaborancie
sowiecki.

Data: 2011-10-03 20:13:11
Autor: wolim
Elektorat PiS znów w akcji!!!
W dniu 2011-10-03 18:26,  obserwator pisze:
wolim<nospam@tu.pl>  napisał(a):

[...]

Skąd ta nienawiść? Widzę, że masz jakieś problemy ze sobą... A może wypiłeś nieco zbyt dużo wina?

Elektorat PiS znów w akcji!!!