Elektorat PiS znów w akcji!!!

Data: 2011-10-03 16:21:58
Autor: mkarwan
Elektorat PiS znów w akcji!!!

Użytkownik "Zahir" <zahir@desert.is> napisał w wiadomości news:4e89abf8$0$3504$65785112news.neostrada.pl...
http://zielonagora.gazeta.pl/zielonagora/1,35161,10398380,Kibice_kopneli_policjantke_w_twarz__Ma_zlamana_szczeke_.html BYDŁO!!! Po prostu bydło!

Czy to nastąpiło w trakcie zamieszek po zabiciu  kibica przez policyjny samochód?

Data: 2011-10-03 17:04:36
Autor: Grzegorz Z.
Elektorat PiS znów w akcji!!!
mkarwan napisał:

[...]

Szkoda że tylko jednego.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-03 15:28:33
Autor: obserwator
Elektorat PiS znów w akcji!!!
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Szkoda że tylko jednego.

a kto ciebie degenaracie bedzie bronil jak sie cos w Polsce zacznie?

Sluchales wymozdzku co o takich jak ci kibice odwaznych i patriotycznie
wychowanych chlopakach, powiedzial gen. Scibor - Rylski a pozniej w tv,
potwierdzil gen. Petelicki?

Ciebie na nic wiecej nie stac, tylko na pisanie pod roznymi nickami i
popieranie w ten sposob kazdej mendy internetowej, tak jestes zlym i
zdemoralizowanym smieciem ludzkim.

Data: 2011-10-03 17:30:51
Autor: Grzegorz Z.
Elektorat PiS znów w akcji!!!
obserwator napisał:

Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Szkoda że tylko jednego.

a kto ciebie degenaracie bedzie bronil jak sie cos w Polsce zacznie?

Póki co to Policja musi przeganiać kiboli spod mojego domu, jak pijani drą
mordę na ławce o drugiej w nocy po meczu.

Data: 2011-10-03 15:32:04
Autor: obserwator
Elektorat PiS znów w akcji!!!
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Póki co to Policja musi przeganiać kiboli spod mojego domu, jak pijani drą
mordę na ławce o drugiej w nocy po meczu.

tak, policja cie ochroni:) pocieszaj sie:)

Data: 2011-10-03 17:35:56
Autor: Grzegorz Z.
Elektorat PiS znów w akcji!!!
obserwator napisał:

Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Póki co to Policja musi przeganiać kiboli spod mojego domu, jak pijani drą
mordę na ławce o drugiej w nocy po meczu.

tak, policja cie ochroni:) pocieszaj sie:)

Póki co daje radę.

Data: 2011-10-03 15:50:38
Autor: obserwator
Elektorat PiS znów w akcji!!!
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Póki co daje radę.

w sieci pod roznymi nickami:))) --

Data: 2011-10-03 17:24:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Elektorat PiS znów w akcji!!!

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:17xljlja48wak.1ul4lhlte1t4b.dlg40tude.net...
mkarwan napisał:

[...]

Tym następnym chciałbyś być ty?

Data: 2011-10-03 15:30:59
Autor: obserwator
Elektorat PiS znów w akcji!!!
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Tym następnym chciałbyś być ty?
 uwazaj pojebie prokacapski bo to ty mozesz sie nim stac jak zaczna sie w
Polsce rozroby na calego. Kim jestes latwo w sieci sprawdzic, wiec zamknij sobie tego klamliwego ryja, esbucu.

Data: 2011-10-03 17:28:15
Autor: Grzegorz Z.

mkarwan napisał:

[...]

Akurat zdarzyło mi się kiedyś być potrąconym przy przechodzeniu przez
jezdnię w wyznaczonym miejscu i przy zielonym świetle.

Data: 2011-10-03 17:47:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Elektorat PiS znów w akcji!!!

mkarwan napisał:

[...]

I ten wypadek jest do twojego podobny?

Data: 2011-10-03 18:07:14
Autor: Grzegorz Z.

mkarwan napisał:

[...]

Ani trochę. Wspominam o tym dlatego że mimo to nie widzę powodu by pijanemu
kibolowi który zachował się na drodze tak jak się zachował - współczuć. --

Data: 2011-10-03 18:35:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Elektorat PiS znów w akcji!!!

mkarwan napisał:

[...]

Jemu to już nic nie pomoże. Jest martwy. Mimo to szkoda, że młody człowiek poniósł śmierć.
Prawdopodobnie miał matkę, ojca, rodzeństwo, dziewczynę - czyli rodzinę. I ty zachowujesz się podle. Nawet nie pomyślisz, że należy współczuć jego rodzinie. Że należy okazać minimum szacunku zmarłemu i jego rodzinie.

Zachowałeś się jak cham i prostak.

Data: 2011-10-03 18:40:11
Autor: Grzegorz Z.

mkarwan napisał:

[...]

Dobrze że paru witryn sklepowych przy tym nie powybijałem.

Data: 2011-10-03 22:20:15
Autor: Grzegorz Z.
Elektorat PiS znów w akcji!!!
raff napisał:

[...]

W Zielonej Górze nie tylko było widać. --