Elektorat PiS znów w akcji!

Data: 2012-04-01 16:32:02
Autor: Leprechaun
Elektorat PiS znów w akcji!
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/krakow/zniszczyl-blisko-30-aut-policja-zatrzymala-sprawce,1,5078540,region-wiadomosc.html

"Blisko trzydzieści samochodów uszkodzono ostatniej nocy w Krakowie. Policja zatrzymała w tej sprawie 26-letniego pijanego mężczyznę - poinformował rzecznik małopolskiej policji nadkom. Mariusz Ciarka."

BomBel

Data: 2012-04-01 18:08:32
Autor: identifikator: 20040501
PO nie gorsze
wczoraj na policję przyjechał zdenerwowany kierowca...

wystawił samochód na ulicę, a jakiś radykalny działacz PO pomalował mu cały samochód sprayem... nie zdążyłem zrobić fotki, ale myślę, że niedługo PO znów się ujawni...

Data: 2012-04-01 19:07:41
Autor: Bogdan Idzikowski
PO nie gorsze

Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:jl9ui3$jq$1node2.news.atman.pl...
[...]

Legitymację partyjną ci pokazał?

Data: 2012-04-02 07:08:05
Autor: stevep
PO nie gorsze
Dnia 01-04-2012 o 18:08:32 identifikator: 20040501  <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał(a):

[...]

I pomaluje idiotę jak ty na zielono abyś robił za kosmitę.

--
stevep

Data: 2012-04-01 19:06:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Elektorat PiS znów w akcji!

Użytkownik " Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.jw> napisał w wiadomości news:4f786e2c$0$26691$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jeśli pijany, to bez kozery członek PO. No chyba, że spojony winem mszalnym.

Elektorat PiS znów w akcji!