Elektorat PiSu jest wiekszy niz PO

Data: 2010-07-07 00:06:12
Autor: DJ MC Donald Musk
Elektorat PiSu jest wiekszy niz PO
gdyby nie sld komorowski bylby dalej marszalkiem

-- -- -- -- -- -- --
znalezione w necie

Data: 2010-07-07 09:12:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Elektorat PiSu jest wiekszy niz PO

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:41a415ba-a3b6-457d-bc74-37af0312e109k39g2000yqb.googlegroups.com...
gdyby nie sld komorowski bylby dalej marszalkiem

Nie wiem, czy zauwazyles. Wybory sie skonczyly.
Komorowski jest prezydentem

Data: 2010-07-07 00:19:15
Autor: DJ MC Donald Musk
On 7 Lip, 09:12, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:41a415ba-a3b6-457d-bc74-37af0312e109k39g2000yqb.googlegroups.com...

> gdyby nie sld komorowski bylby dalej marszalkiem

Nie wiem, czy zauwazyles. Wybory sie skonczyly.
Komorowski jest prezydentem

jakie sie skonczyly?
wlasnie sie zaczynaja samorzadowe a pozniej parlamentarne.
Na szczescie Komoroski zostal prezydentem a jak obiecal bedzie
prezydentem zgody i nie bedzie niczego blokowal jak PiS obejhmie
wladze w parlamencie i samorzadach.
To czlowiek powolny, pacynka taka, posiedzi sobie pod zyrandolem....

Data: 2010-07-07 09:26:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Elektorat PiSu jest wiekszy niz PO

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:339ea94c-eb6a-493d-9fff-0669ebf21fe3b35g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

Komorowski jest prezydentem

jakie sie skonczyly?
wlasnie sie zaczynaja samorzadowe a pozniej parlamentarne.

I bedziemy na nowo wybierac prezydenta RP?

Data: 2010-07-07 00:31:15
Autor: DJ MC Donald Musk
On 7 Lip, 09:26, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:339ea94c-eb6a-493d-9fff-0669ebf21fe3b35g2000yqi.googlegroups.com...

> jakie sie skonczyly?
> wlasnie sie zaczynaja samorzadowe a pozniej parlamentarne.

I bedziemy na nowo wybierac prezydenta RP?

przeciez sam napisales, ze prezydenckie sie skonczyly (dla ciebie)
dla mnie wybory wlasnie sie zaczely...
Teraz Komoroskiego i PO bedziemy rozliczac z obietnic skladanych
naiwnym...

Data: 2010-07-07 09:39:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Elektorat PiSu jest wiekszy niz PO

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:85407ec8-6ef8-4fe9-937f-fa9c1a9df926j8g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

dla mnie wybory wlasnie sie zaczely...
Teraz Komoroskiego i PO bedziemy rozliczac z obietnic skladanych

To sie zdecyduj. Skonczyly sie, czy sie nie skonczly?

Rozliczenia obietnic wyborczych Komorowskiego zakoncza sie tym samym, czym zakonczyy sie obietnice Kaczynskiego wybudowania 3 mln mieszkan. Czyli niczym.

Data: 2010-07-07 09:54:39
Autor: awe
Elektorat PiSu jest wiekszy niz PO

Uzytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisal w wiadomosci news:4c342f29$1news.home.net.pl...

> [...]

Rozliczenia obietnic wyborczych Komorowskiego zakoncza sie tym samym, czym zakonczyy sie obietnice Kaczynskiego wybudowania 3 mln mieszkan. Czyli niczym.
Przeciez ci tlumaczy jak malorolnemu chlopu ze wybory prezydenckie skonczyly sie a zaczynaja sie parlamentarne. Bronek i PO to jedno po co sie oszukiwac
awe

Data: 2010-07-07 09:54:07
Autor: PaPi
Elektorat PiSu jest wiekszy niz PO
prezydentem zgody i nie bedzie niczego blokowal jak PiS obejhmie
wladze w parlamencie i samorzadach.

Co moze zablokowac Prezydent RP w dzialaniu samorzadow ?

Data: 2010-07-07 11:25:02
Autor: konserwator
Elektorat PiSu jest wiekszy niz PO

Uzytkownik "PaPi" <1@2.3> napisal w wiadomosci news:4c34329f$1news.home.net.pl...
prezydentem zgody i nie bedzie niczego blokowal jak PiS obejhmie
wladze w parlamencie i samorzadach.

Co moze zablokowac Prezydent RP w dzialaniu samorzadow ?

na przyklad subwencje oswiatowa i samorzady leza...
ale co ja ci bede podstawy tlumaczyl... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-07-07 11:34:33
Autor: PaPi
Elektorat PiSu jest wiekszy niz PO
Co moze zablokowac Prezydent RP w dzialaniu samorzadow ?

na przyklad subwencje oswiatowa i samorzady leza...
ale co ja ci bede podstawy tlumaczyl...

Jak moze zablokowac prezydent RP pieniadze, ktore sa w budzecie zapisane jako stale zobowiazania tegoz ?
Poza tym jak moglby cokolwiek wybiorczo zrobic - zeby tam gdzie w samorzadach wygralo PO nie blokowac a gdzie PiS blokowac ?

Data: 2010-07-07 12:43:18
Autor: awe

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4c344a29$1news.home.net.pl...
[...]

-- -- -- --
czy prezydent moze blokowac ustawy dotyczace samorzadow?
awe

Data: 2010-07-07 12:43:40
Autor: PaPi
[...]

Moze. Ale bedzie to dotyczylo WSZYSTKICH samorzadow. Zarowno tych rzadzonych przez PiS jak i PO.

Data: 2010-07-07 14:57:11
Autor: awe

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4c345a5c$1news.home.net.pl...
[...]

no ale rzad tez ma przeciez wplyw na inwestycje realizowane w danym rejonie. chocby budowa uniwersytetow czy stadionow albo jakis innych inwestycji centralnych. To ma wplyw na samorzady
awe

Data: 2010-07-07 15:58:22
Autor: PaPi

Durniu, pisalem o kompetencjach PREZYDENTA nie RZADU w nawiazaniu do postu niejakiego DJ MC, w ktorym napisal :

"Na szczescie Komoroski zostal prezydentem a jak obiecal bedzie
prezydentem zgody i nie bedzie niczego blokowal jak PiS obejhmie
wladze w parlamencie i samorzadach."

Sugerujesz, ze po tym jak PiS "obejmie wladze w parlamencie" rzad bedzie tworzylo PO ?

Data: 2010-07-07 07:40:38
Autor: DJ MC Donald Musk
On 7 Lip, 15:58, PaPi <1...@2.3> wrote:
> [...]

wladze w parlamencie i samorzadach."

Sugerujesz, ze po tym jak PiS "obejmie wladze w parlamencie" rzad bedzie

to jak to sie stalo PaPilocie, ze kaczynski "tak blokowal" rzad PO, ze
az ten prawie, niemal nic nie mogl zrobic?
bo byl przez tego strasznego kaczora kompletnie zablokowany?

Data: 2010-07-07 16:47:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Elektorat PiSu jest wiekszy niz PO

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:d42da3e8-9fb1-41ec-8e12-eb67b84816d9w31g2000yqb.googlegroups.com...
On 7 Lip, 15:58, PaPi <1...@2.3> wrote:
> [...]

az ten prawie, niemal nic nie mogl zrobic?
bo byl przez tego strasznego kaczora kompletnie zablokowany?

Czy musisz palic glupa? Przeciez nim nie jestes!

Data: 2010-07-07 18:34:41
Autor: konus
Elektorat PiSu jest wiekszy niz PO
Elektorat wiekszy , naturalnie  a  wybory prezydenckie w zasadzie wygral konus Kaczynski ! .
Komorowski bezprawnie zajmie wiec miejsce w ktorym pomieszkuje lub do wczoraj pomieszkiwala  corka " poleglego meczenska smiercia " ( jak powiada przyjaciel Rosjan ) prezydenta .
Bezczelny ten Komorowski , pcha sie tam gdzie nie ma prawa . Postailbym go przed Trybunalem Stanu .

kwakwa

Data: 2010-07-07 09:13:38
Autor: Tomy M.
[...]

Wyborcy PIS o tym nie zapomna, gdy PIS dojdzie do wladzy
SLD'owcy moga smialo spierdalac za granice.

Tomy M.

Data: 2010-07-07 09:31:29
Autor: Krzysztof
[...]

Nie wiedzialem , ze Kaczynski wygral w pierwszej turze. Jak ma wiekszy elektorat to chyba wygral ?
K.

Data: 2010-07-07 09:41:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Elektorat PiSu jest wiekszy niz PO

Uzytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisal w wiadomosci news:i11agg$3ls$1inews.gazeta.pl...

[...]

Kaczynski wygral w pierwszej i w drugiej turze, tylko knowania wiadomych sil i PO spowodowaly, ze prezydentem zostal Komorowski. Ale PiS nie popusci i spowoduje, ze po 10 latach Komorowski nie bedzie juz prezydentem.

Elektorat PiSu jest wiekszy niz PO