Elektorat Platformy w akcji

Data: 2009-06-08 22:34:10
Autor: raff
Elektorat Platformy w akcji
Data: 2009-06-08 13:45:39
Autor: Antenka
Elektorat Platformy w akcji
To nie jedyny przypadek. Na kilka dni przed wyborami, a konkretnie w
Dzień Dziecka, spod własnego domu został uprowadzony syn mojego
znajomego- uczeń I kl.LO - kandydata do PE.Wciągnięto go  do samochodu
w samo południe, w którym był bity, przetrzymywanyi odurzony jakimś
środkiem. Pobitego do nieprzytomności chłopca  znaleziono tego samego
dnia o północy kilkanaście km od miejsca zamieszkania pod wiaduktem. :
((

Antenka

P.s. Tak działają parchy

Data: 2009-06-08 22:52:30
Autor: brat_olin
Elektorat Platformy w akcji

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote

To nie jedyny przypadek. Na kilka dni przed wyborami, a konkretnie w
Dzień Dziecka, spod własnego domu został uprowadzony syn mojego
znajomego- uczeń I kl.LO - kandydata do PE.

Mozna wiedziec z ramienia jakiej partii?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-06-08 13:53:30
Autor: Antenka
Elektorat Platformy w akcji
Mozna wiedziec z ramienia jakiej partii?

Nie, nie można wiedzieć. Powiem tylko, że nie parchatej, a sam
kandydat pochodzi z zacnej patriotycznej rodziny, prześladowanej przez
stalinowskich oprawców - ojciec był szykanowany za to, że jako 17
letni chłopak walczył u boku gen. Wł. Andersa :((

Antenka

Data: 2009-06-08 22:34:19
Autor: pit
Elektorat Platformy w akcji
Palikot?

Data: 2009-06-08 22:44:32
Autor: brat_olin
Elektorat Platformy w akcji

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> wrote

http://www.rp.pl/artykul/2,317325_Pobito_aktorke_ze_spotow_PiS.html

"Jako zwolenniczka PISu czuję się jak Żyd w przededniu Nocy Kryształowej..."
(z salon24.pl)

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-06-08 22:44:20
Autor: boukun

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h0jsvi$f1b$1news.onet.pl...

[...]

Żydówka zwolenniczką PiSu i wszystko jasne.

boukun

Data: 2009-06-08 22:58:46
Autor:
Elektorat Platformy w akcji
On Mon, 08 Jun 2009 22:34:10 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

http://www.rp.pl/artykul/2,317325_Pobito_aktorke_ze_spotow_PiS.html

 typowe dzialania PiS-u. znalezli winnych niepowodzen wyborczych.

 znow trauma...  --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-08 23:02:23
Autor: Piotr
Elektorat Platformy w akcji
Dnia Mon, 08 Jun 2009 22:58:46 +0200, "<heŽsk>" napisaů(a):

typowe dzialania PiS-u. znalezli winnych niepowodzen wyborczych.

 znow trauma...

Pobili babć matoůku, w stylu chůopców od Kostka...
A ty bronisz bandytów, jak jakiú menel.
Piotr

Data: 2009-06-08 23:06:30
Autor:
On Mon, 8 Jun 2009 23:02:23 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> typowe dzialania PiS-u. znalezli winnych niepowodzen wyborczych.
>  znow trauma...
Pobili babć matoůku, w stylu chůopców od Kostka...

 kiedy uzywasz tego typu wulgarzymow wiem ze trafilem ;o)

A ty bronisz bandytów, jak jakiú menel.

 sam jestes menel i matolek. patrz temat ;o)

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-08 23:10:19
Autor: awe
Elektorat Platformy w akcji

Uýytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisaů w wiadomoúci news:1nqcdyph5dx8r$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

-- -- -- -- -- -
a czego sie spodziewasz po lumpenproletariacie? przeciez oni sraja ze strachu ze moglby ich ktos zdeklasowac
awe

Data: 2009-06-08 23:12:01
Autor:
Elektorat Platformy w akcji
On Mon, 8 Jun 2009 23:10:19 +0200, "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>
wrote:

a czego sie spodziewasz po lumpenproletariacie?

coz, jakos musicie odreagowac ta kolejna powyborcza traume.

przeciez oni sraja ze strachu ze moglby ich ktos zdeklasowac

 wlasnie. znow jestes wulgarny. wracasz do kf.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-08 23:32:57
Autor: awe

wrote:

a czego sie spodziewasz po lumpenproletariacie?

coz, jakos musicie odreagowac ta kolejna powyborcza traume.

przeciez oni sraja ze strachu ze moglby ich ktos zdeklasowac

 wlasnie. znow jestes wulgarny. wracasz do kf.

-- -- -- -- -- -- --
strasznie smieszny jestes hesk, nie usuwaj mnie nigdy z kf - zadna dla mnie przyjemnosc ze mnie czyta jelop
awe

Data: 2009-06-08 23:20:38
Autor: raff
Elektorat Platformy w akcji
http://www.rp.pl/artykul/2,317325_Pobito_aktorke_ze_spotow_PiS.html

 typowe dzialania PiS-u. znalezli winnych niepowodzen wyborczych.

 znow trauma...

Dobrze sie czujesz, Heniutek ?

Moze znow ci swiatla nie wlaczyli i ci sie myslenie wylaczylo ?

R.

Data: 2009-06-09 06:21:24
Autor:
Elektorat Platformy w akcji
On Mon, 08 Jun 2009 23:20:38 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

>  znow trauma... Dobrze sie czujesz, Heniutek ?

 aaaa to ty, TCHORZU! dobrze. smiech mnie ogarnia obserwujac
 jak wielbiciele prezesa miotaja sie z bezsilnosci ;o)

Moze znow ci swiatla nie wlaczyli i ci sie myslenie wylaczylo ?

 brak argumentow, co ? ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-09 16:39:28
Autor: awe
Elektorat Platformy w akcji
Heniu napisz cos wiecej, bo czlowiek ma wrazenie ze potrafisz tylko cos dukac pod nosem.
awe

Data: 2009-06-08 23:41:37
Autor: matusm

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h0jskm$cv6$1news.onet.pl...
http://www.rp.pl/artykul/2,317325_Pobito_aktorke_ze_spotow_PiS.html

R.

Stare sprawdzone metody ,rzadzi Pelo,zreszta  stworzone przez SB to i stare metody,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-06-09 07:41:50
Autor: cytryna
Elektorat Platformy w akcji
http://www.rp.pl/artykul/2,317325_Pobito_aktorke_ze_spotow_PiS.html

R.

Wzorce tak drogie dziadziowi z zapałem wdraża wnuk. Faszyzm puka do naszych drzwi. Jeszcze krok i jesteśmy w ukochanej 1000-letniej Rzeszy.

Data: 2009-06-09 08:13:17
Autor: Szczęśliwa Dziewiątka
[...]

Był taki jeden nierozerwalnie kojarzony z picem, który chciał "załatwic" znaną dziennikarkę. Ponieważ ryba psuje się od głowy....

Przemek

--
W wyborach do Parlamentu Europejskiego 2009, Platforma Obywatelska nokautuje PiS!

Platforma Obywatelska uzyskała 44,43 proc. głosów,
 Prawo i Sprawiedliwość 27,4 proc.

Były poseł PiS Ludwi Dorn ocenił, że PiS odniosło trzecią porażkę z rzędu po wyborach
parlamentarnych i wyborach samorządowych.

Data: 2009-06-09 11:21:34
Autor: raff
Elektorat Platformy w akcji
O, zas mi sie przeczytalo "Szczesliwa Dziwka"

R.

Data: 2009-06-09 18:27:04
Autor: awe

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h0l9j8$o6l$1news.onet.pl...
O, zas mi sie przeczytalo "Szczesliwa Dziwka"

R.
Tez sie na tym zalapalem. Mam teraz takie skojarzenia
awe

Elektorat Platformy w akcji