Elektorat Platformy w akcji

Data: 2009-06-09 08:13:17
Autor: Szczęśliwa Dziewiątka
Elektorat Platformy w akcji

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h0jskm$cv6$1news.onet.pl...
http://www.rp.pl/artykul/2,317325_Pobito_aktorke_ze_spotow_PiS.html

R.

Był taki jeden nierozerwalnie kojarzony z picem, który chciał "załatwic" znaną dziennikarkę. Ponieważ ryba psuje się od głowy....

Przemek

--
W wyborach do Parlamentu Europejskiego 2009, Platforma Obywatelska nokautuje PiS!

Platforma Obywatelska uzyskała 44,43 proc. głosów,
 Prawo i Sprawiedliwość 27,4 proc.

Były poseł PiS Ludwi Dorn ocenił, że PiS odniosło trzecią porażkę z rzędu po wyborach
parlamentarnych i wyborach samorządowych.

Data: 2009-06-09 11:21:34
Autor: raff
Elektorat Platformy w akcji
O, zas mi sie przeczytalo "Szczesliwa Dziwka"

R.

Data: 2009-06-09 18:27:04
Autor: awe

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h0l9j8$o6l$1news.onet.pl...
O, zas mi sie przeczytalo "Szczesliwa Dziwka"

R.
Tez sie na tym zalapalem. Mam teraz takie skojarzenia
awe

Elektorat Platformy w akcji