Elektro ofensywa to fikcja

Data: 2020-06-18 19:03:38
Autor: J.F.
Elektro ofensywa to fikcja
Użytkownik "Przemek Jedrzejczak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ff65f41e-a459-48b1-b31f-7eaaa1f12070o@googlegroups.com...
https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/7745448,doplata-samochod-elektryczny-kwota-limit-jak-uzyskac-doplate-jaki-samochod-polska.html

Całe 2 tysiące aut ! Szok i trwoga ! Miał być milion a wyszło jak zwykle ;-) po czynach Pinokia poznacie:

Nie mial to byc milion polskich ?
Wiec po co doplacac do zagranicznych ? :-)

Ale jest dobrze, a bedzie jeszcze lepiej
https://next.gazeta.pl/next/7,151243,26035645,polski-samochod-elektryczny-jacek-sasin-wyjasnia-co-dalej.html

"Nie wycofujemy się, jesteśmy od strony technologicznej przygotowani, żeby uruchomić produkcję, mamy bardzo udane prototypy - zapewnił jednak minister aktywów państwowych Jacek Sasin"

J.

Data: 2020-06-18 19:10:36
Autor: Cavallino
Elektro ofensywa to fikcja
W dniu 18-06-2020 o 19:03, J.F. pisze:
[...]

Mogę kupić polski, ile kosztują i gdzie złożyć zamówienie?

Data: 2020-06-18 19:16:24
Autor: J.F.
Elektro ofensywa to fikcja
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rcg76c$s09$1$Cav@news.chmurka.net...
[...]

Jak juz bedziesz mogl, to sie dotacje podniesie, proste :-)

J.

Data: 2020-06-18 19:24:33
Autor: Shrek
Elektro ofensywa to fikcja
W dniu 18.06.2020 o 19:16, J.F. pisze:

Mogę kupić polski, ile kosztują i gdzie złożyć zamówienie?

Jak juz bedziesz mogl, to sie dotacje podniesie, proste :-)

Jak sasin mówi, że mamy dobry polski ektrosamochód, to znaczy że jest horendalnie drogi, a na dodatek to go nie ma;)

--
Shrek

Data: 2020-06-19 10:01:07
Autor: T.
Elektro ofensywa to fikcja
W dniu 2020-06-18 o 19:24, Shrek pisze:
[...]

Jest! Tu nawet jest zdjęcie prototypu: https://pansamochodzik.net.pl/album_mod/upload/7d28d95043b7cf77d2ed50c3f612acc8.jpg, choć to chyba wersja dla UK, bo kierownica z prawej strony...

T.

--
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

Data: 2020-06-18 19:26:29
Autor: Cavallino
Elektro ofensywa to fikcja
[...]

Dobrze każdy wie, że się nie podniesie i nie będę mógł nigdy.
Jeszcze bardziej proste - kłamią jak zwykle i zawsze.

Data: 2020-06-18 22:35:07
Autor: cef
Elektro ofensywa to fikcja
W dniu 2020-06-18 o 19:10, Cavallino pisze:
[...]

Firma E&K będzie realizować te zamówienia.

Data: 2020-06-18 23:14:28
Autor: Przemek Jedrzejczak
Elektro ofensywa to fikcja
dobre podsumowanie bredzenia nieudacznikow:

"To wybudujcie. Chociaż JEDEN".

buhahaha ... e-hulajnoga to szczyt waszych mozliwosci :-)

Data: 2020-06-19 08:29:21
Autor: K
Elektro ofensywa to fikcja
On 18/06/2020 18:03, J.F. wrote:
[...]

No jak Sasin sie bedzie tym zajmowal to wiadomo, ze to spierdoli po calosci.

Data: 2020-06-19 09:33:12
Autor: ąćęłńóśźż
Elektro ofensywa to fikcja
A wnuczek dziadka z Wehrmachtu by nie spie.....ł?

-- -- -
wiadomo, ze to spierdoli po calosci.

Data: 2020-06-19 08:36:23
Autor: K
Elektro ofensywa to fikcja
On 19/06/2020 08:33, ąćęłńóśźż wrote:
A wnuczek dziadka z Wehrmachtu by nie spie.....ł?

A pelnil jakies fukncje w panstwie? Organizowal np wybory na poczcie?

Data: 2020-06-19 09:47:13
Autor: ąćęłńóśźż
Elektro ofensywa to fikcja
No ten akurat faktycznie żadną konkretną pracą się nie zhańbił - z młodzieżówki go wytrzasnęli, później partyjna kariera, po drodze spie.....ł wszystko, co się dało.

-- -- -
A pelnil jakies fukncje

Data: 2020-06-19 11:33:49
Autor: K
Elektro ofensywa to fikcja
On 19/06/2020 08:47, ąćęłńóśźż wrote:
No ten akurat faktycznie żadną konkretną pracą się nie zhańbił - z młodzieżówki go wytrzasnęli, później partyjna kariera, po drodze spie.....ł wszystko, co się dało.

Faktycznie. Czytalem, ze 10.04.2010 rozpylal sztuczna mgle, a teraz z Merkel i Billem Gatesem pracuja nad szczepionka na COVID-19, ktora bedzie wszczepiala nano czipy 5G.

Data: 2020-06-19 16:59:23
Autor: Shrek
Elektro ofensywa to fikcja
W dniu 19.06.2020 o 09:33, ąćęłńóśźż pisze:
A wnuczek dziadka z Wehrmachtu by nie spie.....ł?

Na ale zajmuje się sasin i on spierdoli.

--
Shrek

Elektro ofensywa to fikcja