Elektromechanik samochodowy w Rzeszowie lub okolicy

Data: 2011-04-07 17:17:17
Autor: TM
Elektromechanik samochodowy w Rzeszowie lub okolicy
Witam,

szukam elektromechanika w Rzeszowie lub okolicy, który potrafi założyć światła do jazdy dziennej w Punto (oczywiście z wygaszeniem świateł pozycyjnych - zgodnie z nowymi przepisami) , tak, aby potem nie było zwarć w instalacji i innych niespodzianek w postaci niezaizolowanych połączeń na okrętkę . Już raz to przerabiałem przy innej "okazji". Fachowiec twierdził, że tak się robi :-). Proszę o ewentualne polecenie warsztatu. Tych, którzy twierdzą, że Fiat to nie samochód proszę, aby nie wysilali swego intelektu.

Pozdrawiam

Data: 2011-04-07 17:39:17
Autor: DJ
[...]

W zasadzie to nie powinienem polecac, bo to dziala na moja szkode i to z dwoch powodow. Po pierwsze potem musze tak jak ostatnio czekac na jakis wolny termin poltora tygodnia, a po drugie do tego jeszcze pewnie dojdzie kolejny samochod w mojej okolicy z jakimis diodkami nadajacymi sie w zasadzie co najwyzej na choinke ;)
A juz calkiem powaznie to jest to elektromechanik u ktorego serwisuje moje dwa samochody od jakichs 6 lat i jestem zadowolony. Robi generalnie wszystko, ale specjalizuje sie wlasnie w elektryce, montuje czujniki cofania, autoalarmy, robi przekladki anglikow itp.
Telefon do niego to 606 37 96 78. Dzwonic najlepiej w godzinach popoludniowych tj. miedzy 16-ta a 20-ta.

Pozdrawiam

Darek

Data: 2011-04-07 17:54:50
Autor: TM

Użytkownik "DJ" <dariuszj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:inklr3$v67$1news.onet.pl...
[...]

Dziękuję za pomoc - a tak na marginesie - nie gustuję w choinkach na - i w samochodzie.
Zawsze akceptuję rzeczowe rady mechaników, myślę, że taki jest ten Mechanik.

Pozdrawiam

Data: 2011-04-07 18:18:31
Autor: DJ
Elektromechanik samochodowy w Rzeszowie lub okolicy
Dziękuję za pomoc - a tak na marginesie - nie gustuję w choinkach na - i w samochodzie.
Zawsze akceptuję rzeczowe rady mechaników, myślę, że taki jest ten Mechanik.

Zwykle klient przyjezdza z juz zakupionymi swiatlami i kaze montowac. Mechanik niewiele ma tu zwykle do gadania. Poza tym trudno tak od razu latwo ocenic swiatla i znac wszystko co jest produkowane. Pisze to wszystko dlatego, ze coraz wiecej widze samochodow z pseudo swiatlami dziennymi co totalnie wypacza ich sens stosowania. Sa montowane jakies mikroskopijne diodki ktorymi mozna by co najwyzej ozdobic choinke.

Pozdrawiam

DJ

Elektromechanik samochodowy w Rzeszowie lub okolicy