[Multibank] Elektroniczne wyciągi -niedociągnięta funkcjonalność

Data: 2009-11-22 11:24:57
Autor: finder24
[Multibank] Elektroniczne wyciągi -niedociągnięta funkcjonalność
Witam,

Nie czy ktoś próbował sobie zmienić sposób otrzymywania wyciągów z
tradycyjnego na elektroniczny w Multibanku. Udostępnili funkcjonalność
składania tych wniosków przez system transakcyjny. To samo dotyczy
harmonogramu spłat kredytu. Ostatnio złożyłem taki wniosek. Niestety po
zakończeniu operacji system wyświetlił stronę z podsumowaniem i nijak nie było
możliwości powrotu do systemu transakcyjnego. Jedyną możliwością było
wylogowanie się lub przejście na inne ogólno dostępne strony Multibanku. Jak
dla mnie jest to lekkie niedociągnięcie, ale możliwe, że tylko u mnie coś nie
zadziałało. Też mieliście takie problemy?

finder24

Data: 2009-11-22 13:29:15
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
 finder24 wrote:

[...]

Witaj.
U Ciebie wszystko jest OK - też tak mam(y). Tak to (niestety)
zaprojektowano.

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat oraz ludzka
głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.

[Multibank] Elektroniczne wyciągi -niedociągnięta funkcjonalność