Data: 2009-11-22 11:24:57 | |
Autor: finder24 | |
[Multibank] Elektroniczne wyciągi -niedociągnięta funkcjonalność | |
Witam,
Nie czy ktoś próbował sobie zmienić sposób otrzymywania wyciągów z tradycyjnego na elektroniczny w Multibanku. Udostępnili funkcjonalność składania tych wniosków przez system transakcyjny. To samo dotyczy harmonogramu spłat kredytu. Ostatnio złożyłem taki wniosek. Niestety po zakończeniu operacji system wyświetlił stronę z podsumowaniem i nijak nie było możliwości powrotu do systemu transakcyjnego. Jedyną możliwością było wylogowanie się lub przejście na inne ogólno dostępne strony Multibanku. Jak dla mnie jest to lekkie niedociągnięcie, ale możliwe, że tylko u mnie coś nie zadziałało. Też mieliście takie problemy? finder24 -- |
|
Data: 2009-11-22 13:29:15 | |
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski | |
[Multibank] Elektroniczne wyciągi -niedociągni ęta funkcjonalność | |
finder24 wrote:
Witam, Witaj. U Ciebie wszystko jest OK - też tak mam(y). Tak to (niestety) zaprojektowano. -- Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej. Albert Einstein (1879-1955) |
|