[DC] Elektronik z Piaseczna, ewentualnie z Wawy

Data: 2010-06-02 23:10:15
Autor: kml
[DC] Elektronik z Piaseczna, ewentualnie z Wawy

Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hu6ct4$nli$1news.onet.pl...
Czesc.

Nie moge znalesc mojego posta sprzed kilku lat, ktos mi podawal adres elektronika z Piaseczna z okolicy ul. Asfaltowej, w bocznej ulicy mial swoj warsztacik.

Jak ktos ma do niego kontakt to bede wdzieczny.

Ewentualnie do jakiegos innego elektronika co potrafi czytac schematy (albo nawet bez schematow), poslugiwac sie miernikiem i myslec.

Jak znajdziesz takiego i sprawdzisz to napisz gdzie on jest w wAw :)

kml

Data: 2010-06-02 23:22:10
Autor: Adam Szewczak

--

    Napewno nie omieszkam.

PZDr
Adam

[DC] Elektronik z Piaseczna, ewentualnie z Wawy