Data: 2017-08-08 16:54:07 | |
Autor: Miller Artur | |
Elektrościema [OT trochę] | |
W dniu 2017-08-08 o 14:11, T. pisze:
Piękny cytat: ergo - dizle są czystsze od benzynowych. skąd więc na nie taka nagonka? a. |
|
Data: 2017-08-08 16:40:45 | |
Autor: Pszemol | |
Elektrościema [OT trochę] | |
Miller Artur <nomail@dupa.com> wrote:
W dniu 2017-08-08 o 14:11, T. pisze:Bo właśnie wyszło na jaw, że czyściejsze są tylko dzięki oszustwom jakie miały miejsce w czasie testów i certyfikacji. |
|
Data: 2017-08-08 19:14:53 | |
Autor: Miller Artur | |
Elektrościema [OT trochę] | |
W dniu 2017-08-08 o 18:40, Pszemol pisze:
Miller Artur <nomail@dupa.com> wrote: a czyje silniki wsadzał do samochodów Ford? swoje czy któreś z "aferowych"? :) bo własnie przymierzam się do zakupu kilkuletniego S-Max'a.. a. |
|
Data: 2017-08-08 12:40:55 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
ElektroĹciema [OT trochÄ] | |
2.0 TDCi 163 KM do 2014r to Euro 5 czyli kicha. Ciężko wyczuć jak rozwinie się sytuacja ale spadek wartości wydaje się być nieunikniony. Choć z drugiej strony Niemców duszą już teraz więc jest okazja żeby tanio kupić i będzie ich coraz więcej :-)
|
|
Data: 2017-08-09 10:05:52 | |
Autor: Chris | |
Elektrościema [OT trochę] | |
W dniu 2017-08-08 o 19:14, Miller Artur pisze:
a czyje silniki wsadzał do samochodów Ford? swoje czy któreś z Model S-Max wszedł na rynek w 2006 r. z dwoma silnikami benzynowymi 2.0 (145 KM) i 2.5 Turbo (220 KM) oraz turbodieslami 1.8 TDCi (115 lub 125 KM) 2.0 TDCi, również w dwóch wariantach mocy - 130 i 140 KM. W 2007 r. do gamy dołączył benzynowiec 2.3 o mocy 160 KM oraz 115-konny turbodiesel 2.0 TDCi. Na początku 2008 r. do gamy dołączył sinik 2.0 Flexifuel oraz turbodiesel 2.2 TDCi (175 KM). Duże zmiany w ofercie silnikowej S-Max'a pojawiły się w 2010 r. Ford zaproponował wówczas benzynowe silniki 1.6 Ecoboost (160 KM), 2.0 Ecoboost (202 lub 240 KM) a także turbodiesle 1.6 TDCi (115 KM), 2.0 TDCi (163 KM) oraz 2.2 TDCi (200 KM). W 2011 r. wprowadzono jeszcze dwulitrowego benzynowca o mocy 240 KM. Najbardziej godne polecenia silniki to benzynowy 2.0 (145 KM), w sam raz dla osób jeżdżących spokojnie i nie lubiących zbyt dużo wydawać na paliwo, doładowany benzynowiec 2.5 (220 KM), dla kierowców ceniących osiągi i nie liczących się zbytnio ze zużyciem paliwa, a także turbodiesel 2.0 TDCi (140 KM), konstrukcja francuskiego koncernu PSA (podobnie jak 2.2 TDCi), ekonomiczny a przy tym całkiem żwawy. -- Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein |