Elektro秏ieci

Data: 2014-01-29 16:32:46
Autor: masti
Elektro秏ieci
Dnia pi臋knego Wed, 29 Jan 2014 16:45:56 +0100 osobnik zwany Jacek napisa艂:

Dzi艣 dosta艂em informacj臋 z planem odbioru odpad贸w "wielkogabarytowych",
elektrycznych, zielonych itp.
Jest tam napisane i podkre艣lone na czerwono, 偶e oddawane jako odpad
urz膮dzenia elektryczne i elektroniczne maj膮 by膰 KOMPLETNE. Mia艂bym
ochot臋 wywali膰 pralk臋, ale wymontowa艂bym z niej silnik (bo si臋 mo偶e
przyda膰). Pisz臋 to jako przyk艂ad. Czy takie 偶膮danie firmy odbieraj膮cej
odpady ma podstawy, czy to tylko chciejstwo?
Jacek

Oddawa艂em lod贸wk臋 firmie od elektro艣mieci. Zadzwoni艂em, zapytali o gabaryty i kt贸re pi臋tro. par臋 dni p贸藕niej wpad艂a ekipa na 3 pi臋tro Szarpn臋艂a lod贸wk臋 i tyle ich widzia艂em :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋. To grunt zabija!" T.Pratchett

Elektro秏ieci