Elektryczna regulacja wysokości reflektorów...

Data: 2010-06-30 14:19:53
Autor: A5tu5
Elektryczna regulacja wysokości reflektorów...
Taka zaduma mnie wzięła a propos regulacji wysokości reflektórw...

Czy jeżeli mam opuszczone światła na maxa w dół, wyjmę jedną lampę, podniosę światła na maxa w górę, a następnie wsadzę spowrotem wcześniej wyjętą lampę, to czy ona też się podniesie, czy też zostanie w swoim aktualnym położeniu (robiąc de facto sporą różnicę w wysokościach świecenia obu lamp...).

Pytam, gdyż mam coś nie tak z lampami i będe musiał je demontować niebawem, zatem chciałbym znać odpowiedź na w/w.

Pacjent to Nissan Almera N16 2001.

Pozdrawiam!

--
A5tu5

Data: 2010-06-30 14:58:29
Autor: huri_khan
Dnia Wed, 30 Jun 2010 14:19:53 +0200, A5tu5 napisał(a):

[...]

Jeżeli będziesz regulował po wyjęciu lampy to zmieni się punkt odniesienia.
Pytam, gdyż mam coś nie tak z lampami i będe musiał je demontować niebawem, zatem chciałbym znać odpowiedź na w/w.

U mnie regulacja na stacji diagnostycznej kosztuje 10 zł, więc nawet bym
się nie zastanawiał. Zapewne ktoś zaraz doradzi jak można samemu pod ścianą
wyregulować ale dla 10 zł dla mnie przynajniej nie warto.

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[Astra G '1,6 16V] [SY]

Data: 2010-07-03 09:08:08
Autor: Bassteq
Elektryczna regulacja wysokości reflektoró w...
A5tu5 wrote:
Taka zaduma mnie wziĂŞÂła a propos regulacji wysokoÂści reflektĂłrw...

Czy je¿eli mam opuszczone œwiat³a na maxa w dó³, wyjmê jedn¹ lampê, podniosê œwiat³a na maxa w górê, a nastêpnie wsadzê spowrotem wczeœniej wyjêt¹ lampê, to czy ona te¿ siê podniesie,

W Seatach zez pionowy znika sam po właczeniu zapłonu. Grzebałem tak jak Ty i po pierwszym odpaleniu silniczek w jednej lampie wyrównał tak jak ma być. Miałem zapaprane styki i jedna lampa nie chodziła wcale, wyczyściłem i samo wróciło.

Szerokości
Bassteq

Elektryczna regulacja wysokości reflektorów...