Elektryczne auta: nowy typ akumulatora niewymagający ładowania

Data: 2017-06-13 12:19:58
Autor: Pszemol
Elektryczne auta: nowy typ akumulatora niewymagający ładowania
Nowy typ akumulatora dla aut elektrycznych.
Zamiast długotrwałego ładowania prądem wystarczy wymienić w nim elektrolit.
https://futurism.com/new-instantly-rechargeable-battery-deals-a-fatal-blow-to-fossil-fuels/

Data: 2017-06-13 14:35:38
Autor: J.F.
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ohol9e$h79$1@dont-email.me...
Nowy typ akumulatora dla aut elektrycznych.
Zamiast długotrwałego ładowania prądem wystarczy wymienić w nim elektrolit.
https://futurism.com/new-instantly-rechargeable-battery-deals-a-fatal-blow-to-fossil-fuels/

Oby, a w praktyce to pewnie w ciagu 10 lat nie zobaczymy w sprzedazy ....

Za to cos mi sie nie zgadza ... dwa elektrolity sie wymienia, czy jedna elektroda powietrzna ?

J.

Data: 2017-06-14 02:03:47
Autor: Iguan_007
On Tuesday, June 13, 2017 at 10:36:13 PM UTC+10, J.F. wrote:

Oby, a w praktyce to pewnie w ciagu 10 lat nie zobaczymy w sprzedazy

Nie bylbym tego taki pewny: https://www.energy-storage.news/news/sdge-and-sumitomo-unveil-largest-vanadium-redox-flow-battery-in-the-us

Pozdrawiam,
Iguan

Data: 2017-06-14 02:35:46
Autor: sczygiel
W dniu wtorek, 13 czerwca 2017 14:36:13 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

Za to cos mi sie nie zgadza ... dwa elektrolity sie wymienia, czy jedna elektroda powietrzna ?

Ale wtedy jaka różnica w stosunku do ogniwa paliwowego?

Data: 2017-06-13 19:42:37
Autor: re
Elektryczne auta: nowy typ akumulatora niewymagający ładowania

Użytkownik "Pszemol"

Nowy typ akumulatora dla aut elektrycznych.
Zamiast długotrwałego ładowania prądem wystarczy wymienić w nim elektrolit.
https://futurism.com/new-instantly-rechargeable-battery-deals-a-fatal-blow-to-fossil-fuels/
-- -
"A ja mam psa ... "

Elektryczne auta: nowy typ akumulatora niewymagający ładowania