Data: 2011-10-18 07:52:18 | |
Autor: Marcin N | |
Elektryczne jednoĹlady | |
Czy ktoĹ z Was spotkaĹ siÄ z takimi pojazdami:
http://www.scigacz.pl/Vectrix,elektryczna,przyszlosc,3004.html ? Produkowane w Polsce. WidzieliĹcie to na ulicy? |
|
Data: 2011-10-18 07:59:32 | |
Autor: Monster | |
Elektryczne jednoĹlady | |
W dniu 2011-10-18 07:52, Marcin N pisze:
Czy ktoĹ z Was spotkaĹ siÄ z takimi pojazdami:Tego akurat (chyba)jeszcze nie,ale czasem przejeĹźdĹźa zielona Trajka robiona w Pruszkowie.Takie tam ufo:-) -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2011-10-18 08:10:31 | |
Autor: Marcin N | |
Elektryczne jednoĹlady | |
W dniu 2011-10-18 07:59, Monster pisze:
W dniu 2011-10-18 07:52, Marcin N pisze: W 2009 roku nie byĹo moĹźliwoĹci kupienia tego w Polsce. KosztowaĹ podobno okoĹo 10 tys Euro. Ech gdyby ten zasiÄg byĹ z 250 km... 110 to zdecydowanie za maĹo. |
|
Data: 2011-10-18 08:21:46 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Elektryczne jednoĹlady | |
W dniu 18.10.2011 08:10, Marcin N pisze:
Tego akurat (chyba)jeszcze nie,ale czasem przejeĹźdĹźa zielona Trajka SAM Cree W 2009 roku nie byĹo moĹźliwoĹci kupienia tego w Polsce. KosztowaĹ Ja sĹyszaĹem, Ĺźe koĹo 15. Ech gdyby ten zasiÄg byĹ z 250 km... 110 to zdecydowanie za maĹo. Mi by wystarczyĹ. Tylko ta cena... |
|
Data: 2011-10-18 23:11:21 | |
Autor: Gr4N4c1K | |
Elektryczne jednoślady | |
Dnia 18-10-2011 o 07:52:18 Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał(a):
Czy ktoś z Was spotkał się z takimi pojazdami: widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek niezbyt wydajną technologię NiMh?? ciężkie baterie, wymagające dużej uwagi, bardzo nie lubią jak się ich nie używa. że GP bateries?? przemisłowe LiJon albo najlepiej LiFe z dobrej chińskiej fabryki były by lżejsze, pojemniejsze i wydajniejsze już nie mówiąc, że tańsze. 10 lat temu to można było takie akumulatory stosować bo inne technologie były w powijakach, ale teraz? pozdrawiam |
|
Data: 2011-10-18 23:55:41 | |
Autor: Tom01 | |
Elektryczne jednoślady | |
W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze:
widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto Sądzę, że można spokojnie założyć, że idioci tego nie zaprojektowali. Co z tego, że litowo-polimerowe lub litowo-jonowe gromadzą więcej ładunku, kiedy mają bardzo małą trwałość, nie tolerują głębokiego rozładowania i mogą być niebezpieczne. W różnych zastosowaniach spotyka się akumulatory różnego typu i są ku temu powody. -- Tom01 |
|
Data: 2011-10-19 01:41:13 | |
Autor: Błażej Zagozda | |
Elektryczne jednoślady | |
On 18 Paź, 23:55, Tom01 <n...@pl.mastiff.popraw.kolejnosc> wrote:
W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze: czy te informacje odnośnie technologii Lixx dotyczące ładowania, rozładowania i trwałości masz podparte doświadczeniem? bo wg mnie jest dokładnie odwrotnie, troszkę sie inaczej ma sprawa z LiPol ale ja mówiłem o LiJon i LiFe pozdrawiam |
|
Data: 2011-10-19 09:59:21 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Elektryczne jednoślady | |
W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze:
widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto Podejrzewam, że w przeliczeniu na złotówki więcej energii i trwałości uzyskasz z klasycznych ołowiowych... Swoją szosą na codzienne |
|
Data: 2011-10-19 10:01:03 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Elektryczne jednoślady | |
W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze:
widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie >kto przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek niezbyt wydajną technologię NiMh?? ciężkie baterie, wymagające Podejrzewam, że w przeliczeniu na złotówki więcej energii i trwałości uzyskasz z klasycznych ołowiowych... Swoją szosą na codzienne dojazdy to może lepszym wyjściem byłby superkondensatory? |