Elektryczne jednoślady

Data: 2011-10-18 07:52:18
Autor: Marcin N
Elektryczne jednoślady
Czy ktoś z Was spotkał się z takimi pojazdami:

http://www.scigacz.pl/Vectrix,elektryczna,przyszlosc,3004.html
?

Produkowane w Polsce. Widzieliście to na ulicy?

Data: 2011-10-18 07:59:32
Autor: Monster
Elektryczne jednoślady
W dniu 2011-10-18 07:52, Marcin N pisze:
Czy ktoś z Was spotkał się z takimi pojazdami:

http://www.scigacz.pl/Vectrix,elektryczna,przyszlosc,3004.html
?

Produkowane w Polsce. Widzieliście to na ulicy?
  Tego akurat (chyba)jeszcze nie,ale czasem przejeĹźdĹźa zielona Trajka robiona w Pruszkowie.Takie tam ufo:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-10-18 08:10:31
Autor: Marcin N
Elektryczne jednoślady
W dniu 2011-10-18 07:59, Monster pisze:
[...]

W 2009 roku nie było możliwości kupienia tego w Polsce. Kosztował podobno około 10 tys Euro.
Ech gdyby ten zasięg był z 250 km... 110 to zdecydowanie za mało.

Data: 2011-10-18 08:21:46
Autor: Andrzej Lawa
Elektryczne jednoślady
W dniu 18.10.2011 08:10, Marcin N pisze:

Tego akurat (chyba)jeszcze nie,ale czasem przejeĹźdĹźa zielona Trajka
robiona w Pruszkowie.Takie tam ufo:-)

SAM Cree

W 2009 roku nie było możliwości kupienia tego w Polsce. Kosztował
podobno około 10 tys Euro.

Ja słyszałem, że koło 15.

Ech gdyby ten zasięg był z 250 km... 110 to zdecydowanie za mało.

Mi by wystarczył.

Tylko ta cena...

Data: 2011-10-18 23:11:21
Autor: Gr4N4c1K
Elektryczne jednoślady
Dnia 18-10-2011 o 07:52:18 Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>  napisał(a):

Czy ktoś z Was spotkał się z takimi pojazdami:

http://www.scigacz.pl/Vectrix,elektryczna,przyszlosc,3004.html
?

Produkowane w Polsce. Widzieliście to na ulicy?

widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto  przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek niezbyt  wydajną technologię NiMh?? ciężkie baterie, wymagające dużej uwagi, bardzo  nie lubią jak się ich nie używa. że GP bateries?? przemisłowe LiJon albo  najlepiej LiFe z dobrej chińskiej fabryki były by lżejsze, pojemniejsze i  wydajniejsze już nie mówiąc, że tańsze. 10 lat temu to można było takie  akumulatory stosować bo inne technologie były w powijakach, ale teraz?

pozdrawiam

Data: 2011-10-18 23:55:41
Autor: Tom01
Elektryczne jednoślady
W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze:
widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto
przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek niezbyt
wydajną technologię NiMh??

Sądzę, że można spokojnie założyć, że idioci tego nie zaprojektowali. Co z tego, że litowo-polimerowe lub litowo-jonowe gromadzą więcej ładunku, kiedy mają bardzo małą trwałość, nie tolerują głębokiego rozładowania i mogą być niebezpieczne. W różnych zastosowaniach spotyka się akumulatory różnego typu i są ku temu powody.

--
Tom01

Data: 2011-10-19 01:41:13
Autor: Błażej Zagozda
Elektryczne jednoślady
On 18 Paź, 23:55, Tom01 <n...@pl.mastiff.popraw.kolejnosc> wrote:
> [...]

kiedy mają bardzo małą trwałość, nie tolerują głębokiego rozładowania i
mogą być niebezpieczne. W różnych zastosowaniach spotyka się akumulatory

czy te informacje odnośnie technologii Lixx dotyczące ładowania,
rozładowania i trwałości masz podparte doświadczeniem? bo wg mnie jest
dokładnie odwrotnie, troszkę sie inaczej ma sprawa z LiPol ale ja
mówiłem o LiJon i LiFe

pozdrawiam

Data: 2011-10-19 09:59:21
Autor: Andrzej Lawa
Elektryczne jednoślady
[...]

Podejrzewam, że w przeliczeniu na złotówki więcej energii i trwałości
uzyskasz z klasycznych ołowiowych...

Swoją szosą na codzienne

Data: 2011-10-19 10:01:03
Autor: Andrzej Lawa
Elektryczne jednoślady
[...]

Swoją szosą na codzienne dojazdy to może lepszym wyjściem byłby
superkondensatory?

Elektryczne jednoślady