Elektryczne klopoty

Data: 2018-11-28 14:22:26
Autor: Myjk
Elektryczne klopoty
Wed, 28 Nov 2018 13:05:12 +0100, J.F.
I tak oto elektryk bedzie przyjemnie klekotal :-)

Etam, mam to w PHEV zaimplementowane. Raz że można wyłączyć (niestety
każdorazowo przy starcie, co mi już weszło w nawyk), a dwa że to raczej
huczy ze zmiennym natężeniem. Do 10km/h słychać w kabinie, później już nie.
Zresztą tutaj to trochę słychać na filmie w przypadku białego OL (mój
niebieski miał wyłączone huczenie):

https://www.youtube.com/watch?v=swXwSQoToj4

Tylko trzeba jeszcze wiedzieć czego słuchać. :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-11-28 14:46:48
Autor: J.F.
Elektryczne klopoty
Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:w7lf55e9kk8u.dlg@myjk.org...
Wed, 28 Nov 2018 13:05:12 +0100, J.F.
I tak oto elektryk bedzie przyjemnie klekotal :-)

Etam, mam to w PHEV zaimplementowane. Raz że można wyłączyć (niestety
każdorazowo przy starcie, co mi już weszło w nawyk),

No to teraz juz nie bedzie mozna wylaczyc :-)

a dwa że to raczej
huczy ze zmiennym natężeniem. Do 10km/h słychać w kabinie, później już nie.

To teraz bedzie slychac do 20 lub 30 :)

J.

Elektryczne klopoty