Elektryczne motocykle na Isle of Man TT

Data: 2010-06-17 12:39:37
Autor: zarafiq
Elektryczne motocykle na Isle of Man TT

http://40on2.blogspot.com/2010/06/isle-of-man-tt-race-and-electric-bikes.html

Niedługo zamiast instalować wydech Arrow czy Akrapovic
trzeba będzie instalować to:
http://www.vroombox.com/vroombox/

Pozdrawiam,
zarafiq

Data: 2010-06-18 08:58:44
Autor: szerszen

Użytkownik <zarafiq@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:60b5.00000d3e.4c19fb69@newsgate.onet.pl...

http://www.vroombox.com/vroombox/

moj antywir zeznaje ze siakis wirus chce sie z tej strony zaladowac, nie wiem czy jest nadwrazliwy, czy prawde zeznaje, ale dobrze wiedziec

Data: 2010-06-18 12:36:12
Autor: zarafiq
Elektryczne motocykle na Isle of Man TT
ntywir zeznaje ze siakis wirus chce sie z tej strony zaladowac, nie
> wiem czy jest nadwrazliwy, czy prawde zeznaje, ale dobrze wiedziec

mój też

Wprawdzie mój nic nie mówi ale strona rzeczywiście wygląda
na podejrzaną :(

Pozdrawiam,
zarafiq

--