[Astra G] Elektryczne szyby?

Data: 2011-06-16 22:32:06
Autor: Rafał Wiśniewski
[Astra G] Elektryczne szyby?
Mam pytanie, co w  Astrze G odpowiada, za to, że po dluszym nacisnięciu przycisku el. szyb szyba idzie w dół/górę do końca bez koniecznosci trzymania cały czas wcisnietego przełącznika?

Pozdrawiam, RW

Data: 2011-06-16 22:48:36
Autor: Jacek
[Astra G] Elektryczne szyby?
Użytkownik "Rafał Wiśniewski" <rafalson@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:itdppi$5d6$1mx1.internetia.pl...
Mam pytanie, co w  Astrze G odpowiada, za to, że po dluszym nacisnięciu przycisku el. szyb szyba idzie w dół/górę do końca bez koniecznosci trzymania cały czas wcisnietego przełącznika?

programowanie:
zjedź trzymając na dół, potem wjedź do góry przetrzymując guzik zawsze troche dłużej.
za drugim razem powinna już jechać sama

Jacek

Data: 2011-06-16 23:12:38
Autor: Bydlę
[Astra G] Elektryczne szyby?
On 2011-06-16 22:32:06 +0200, Rafał Wiśniewski <rafalson@poczta.onet.pl> said:

Mam pytanie, co w  Astrze G odpowiada, za to, że po dluszym nacisnięciu przycisku el. szyb szyba idzie w dół/górę do końca bez koniecznosci trzymania cały czas wcisnietego przełącznika?

Twórca oprogramownia komputera pokładowego.

--
Bydlę

Data: 2011-06-17 09:07:47
Autor: Kuba \(aka cita\)
[Astra G] Elektryczne szyby?

Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomości news:itdrk6$f8$1inews.gazeta.pl...
On 2011-06-16 22:32:06 +0200, Rafał Wiśniewski <rafalson@poczta.onet.pl> said:

[...]

troche popłynąłeś :D

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-06-17 12:23:54
Autor: Bydlę
[Astra G] Elektryczne szyby?

On 2011-06-16 22:32:06 +0200, Rafał Wiśniewski <rafalson@poczta.onet.pl> said:

[...]

A kto wg ciebie jest odpowiedzialny za to, że po dłuższym naciśnięciu przycisku szyba idzie w górę/w dół do końca bez konieczności trzymania cały cas wciśniętego przełącznika?
Projektant wydechu?

(chyba, że czepiasz się "komputera pokładowego" - wtedy możemy dyskutować czym jest komputer sterujący różnymi urządzeniami i ile ich (komputerów) jest na pokładzie)
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-06-17 23:18:20
Autor: Yogi\(n\)
[Astra G] Elektryczne szyby?

On 2011-06-16 22:32:06 +0200, Rafał Wiśniewski <rafalson@poczta.onet.pl> said:

[...]

Chyba o to chodzi, w clio I był sterownik z komputerem pokładowym mający niewiele wspólnego (ergo: dedykokowany tylko do szyb), w autach z CAN tryb pracy szyb obsługuje "komputer" - jeden z kilku obsługujących kilka rządzeń  - choć pewnie nie we wszystkich.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-06-17 23:20:25
Autor: Bydlę
[Astra G] Elektryczne szyby?
On 2011-06-17 23:18:20 +0200, "Yogi\(n\)" <yogi_n@tlen.pl> said:

[...]

A, to jesteśmy w domu.
Czyli prawidłową odpowiedzią jest: projektant systemu sterowania szybami.
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-06-17 01:05:04
Autor: Tomasz Pyra
[Astra G] Elektryczne szyby?
W dniu 2011-06-16 22:32, Rafał Wiśniewski pisze:
Mam pytanie, co w Astrze G odpowiada, za to, że po dluszym nacisnięciu
przycisku el. szyb szyba idzie w dół/górę do końca bez koniecznosci
trzymania cały czas wcisnietego przełącznika?

Prawdopodobnie chodzi Ci o skalibrowanie modułu zarządzającego tym.

Musisz nacisnąć dla każdej szyby z osobna:
- nacisnąć przycisk otwierania i trzymać go tak długo jak szyba się otworzy + około 1s
- nacisnąć przycisk zamykania szyb i trzymać go również około sekundę dłużej niż szyba potrzebuje żeby się zamknąć

Dzięki temu moduł zapamięta jak elektrycznie zachowuje się silnik po otwarciu/zamknięciu szyby i będzie wiedział kiedy przerwać automatycznie otwieranie/zamykanie.

Kalibracje trzeba powtórzyć po każdym odłączeniu akumulatora albo skasowaniu tych danych za pomocą komputera.

[Astra G] Elektryczne szyby?