Elektryczność statyczna w domu

Data: 2010-03-14 03:19:58
Autor: Panslavista
Elektryczność statyczna w domu
"Janusz Wo" <jannus_tl@taki-gaz.pl> wrote in message news:hngjik$2j1$1node1.news.atman.pl...
Witam!
Nęka mnie ostatnio narastająca ilość i moc wyładować elektrostatycznych
w domu. Boję się na przykład o komputer, bo strzelam niemal codziennie w
klawiaturę, a co jakiś czas mam z tego powodu problemy - coś się
przestawia w komputerze, muszę go resetować... Nie zmienię mebli, ani
dywanów w domu... Jak mogę przeciwdziałać powstawaniu ładunków?
Urządzenie? Środek? Proszę o podpowiedzi.
JanuszWo
-- Popraw gaz w adresie

    Pod kompa, telewizor kup maty antyelektrostatyczne, komputer połącz z gniazdem maty (dowolny wkręt z tyłu kompa, przewodem z klipsem), a całość może być połączona wtyczką z bolcem - tylko przez kabel komputera - trzeba sprawdzić czy istnieje połączenie w kablu zasilającym - mogło się uszkodzić. Trzeba też sprawdzić stan zerowania całego mieszkania. Inne miejsca po sprzątaniu spryskać płynem  używanym choćby do prania - antyelektrostatycznym. W zasadzie jest jeszcze jeden sposób - zakupić jonizator powietrza - mieszkanie ładuje się szkodliwymi dla orgaznizmów żywych jonami dodatnimi - jonizator wytworzy ujemne i będzie je neutralizował. Jonizację podtrzymywać mogą - suche powietrze - pasty do podłogi - kupić z "nanosrebrem", materiały rozszczepialne, oraz mikrofalowe ataki HAARPEM na Polskę - związane z wyborami - okupant nie chce pozwolić na przejęcie władzy w Polsce przez Polaków.

Data: 2010-03-14 10:42:14
Autor: Big Jack
Elektryczność statyczna w domu
W wiadomości
*Panslavista* napisał(-a):

Jonizację podtrzymywać mogą - suche powietrze - pasty do
podłogi - kupić z "nanosrebrem", materiały rozszczepialne,

Taaaaa, zwłaszcza uran, którego stosowny zapas każdy przytomny obywatel trzyma w domu  :/

mikrofalowe ataki HAARPEM na Polskę - związane z wyborami - okupant nie
chce pozwolić na przejęcie władzy w Polsce przez Polaków.

NTG(?)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-03-28 15:22:27
Autor: marecki

*Panslavista* napisał(-a):

Jonizację podtrzymywać mogą - suche powietrze - pasty do
podłogi - kupić z "nanosrebrem", materiały rozszczepialne,

Taaaaa, zwłaszcza uran, którego stosowny zapas każdy przytomny obywatel trzyma w domu  :/
Po 1. promieniowanie tla, rozne jest w roznych miejscach.
Po 2 Zebys sie nie zdziwil :)
http://www.artelis.pl/artykuly/4923/zabojca-w-twoim-domu
http://www.epa.gov/rpdweb00/radionuclides/radon.html (ang)

Szkoda tylko ze media nie zajmuja sie takimi "blachostkami" a wola rozpaczac nad dziwnymi "tragediami"

Data: 2010-03-28 15:35:54
Autor: Panslavista
"marecki" <marecki@no-spam.pl> wrote in message

> [...]
http://www.epa.gov/rpdweb00/radionuclides/radon.html (ang)

Szkoda tylko ze media nie zajmuja sie takimi "blachostkami" a wola

Czy tylko? Wykładziny - pierwiastki (chlor) jak i związki (np. fenole).

Data: 2010-03-30 21:45:39
Autor: Boombastic
[...]

Niech lepiej media nie sieją kolejnej paniki, bo jak na razie to wśród lekarzy radiologów zachorowalność na raka paradoksalnie jest mniejsza o ok. 30%.

Data: 2010-03-31 03:51:19
Autor: Panslavista
Boombastic wrote:

[...]

Poprawiła ją wcześniejsza wykrywalność.

Data: 2010-03-31 17:46:31
Autor: marecki

Użytkownik "Boombastic" <boombasticnospam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hotkd9$ukt$1news.onet.pl...
[...]

Po 1 sa rozne rodzaje promieniowania.
Po 2 czym innym jest bycie narazonym na promieniowanie zewnetrzne, a czym innym wdychanie czastek gazu ktory sam promieniuje.

Elektryczność statyczna w domu