Elektryczny klucz udarowy.

Data: 2009-05-03 19:59:51
Autor: Karambol
Elektryczny klucz udarowy.

Użytkownik "magnes" <magnes74@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gtkerh$680$1news.onet.pl...
Witam.

Uzywa(l) ktos, kiedys?
Dziala to? Ma to sens, czy to tylko taki "gadzet", a prawdziwy klucz udarowy musi byc pneumatyczny?
Dodam jeszcze, ze mysle o jakims takim niskobudzetowym, jak np:
http://allegro.pl/item618463073_klucz_elektryczny_udarowy_1_2_profi_fv_vat.html

Ja uzywam i jestem barzo zadowolony. Odkrecam nim pratycznie wszytkie sruby w motocyklu (i dokrencam tez).
Ostatnio udalo mi sie ukrecic srube przeplywowa podczas skladania magneto. Takze trzeba uwazac.
Mam akumulatorowy klucz udarowy Sparky - bardzo fajna rzecz.

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Elektryczny klucz udarowy.