Elektryk który został kablem

Data: 2017-01-30 20:51:29
Autor: LeonKame
Elektryk który został kablem
Tylko ze jak ja bylem dzieckiem 25 lat temu to juz narracje tego przyglupa wydawala mi sie lekko watpliwa a  dorosli ludzie dali sie zbajerowac    to chyba swiadczy o tym ze w polsce zyja sami debile .

Data: 2017-01-30 13:52:40
Autor: Zenek Kapelinder
Elektryk który został kablem
Dorosly wtedy bylem. Bardzo bolek nie byl mi w kapelusik. Glosowalem na Tyminskiego.

Data: 2017-01-31 09:02:49
Autor: Mark VVoydak
Dnia Mon, 30 Jan 2017 13:52:40 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

Dorosly wtedy bylem. Bardzo bolek nie byl mi w kapelusik. Glosowalem na Tyminskiego.

Proszę, proszę! Kolejna kanalia! Pieprzony komuch! Najgorszy sort bydła!

--
Mark VVoydak

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2017-01-31 13:33:10
Autor: Zenek Kapelinder
Elektryk który został kablem
Najgorszym sortem bydla byli ci co glosowali na Walese.

Data: 2017-02-01 00:15:08
Autor: Stachu Chebel
W dniu wtorek, 31 stycznia 2017 22:33:13 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Najgorszym sortem bydla byli ci co glosowali na Walese.

Największymi frajerami są ci, którzy w ogóle głosują. Jam w te klocki do dzisiaj prawiczek. Dzięki temu bez odrazy patrzę na swój wredny ryj przy goleniu.

Data: 2017-02-01 10:18:28
Autor: u2
W dniu 2017-02-01 o 09:15, Stachu Chebel pisze:
Dzięki temu bez odrazy patrzę na swój wredny ryj przy goleniu.

lol

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-01-31 21:09:10
Autor: Stankot
Elektryk nie dali się.
Użytkownik "LeonKame" <kameleon@leon.com> napisał w wiadomości news:o6o5fv$uri$1gioia.aioe.org...

Tylko ze jak ja bylem dzieckiem 25 lat temu to juz narracje tego przyglupa wydawala mi sie lekko watpliwa a  dorosli ludzie dali sie zbajerowac    to chyba swiadczy o tym ze w polsce zyja sami debile .

Nie dorosli ludzie nie dali się zbajerować tylko odrzucili Wałęsę,
a wybrali Kwaśniewskiego.
Ludzi bajerowali wtedy watykańscy właściciele Boga
i ostro gardłowali za Wałęsą. Do dzisiaj nie mogę wyjść
z podziwu, że ludzie nie posłuchali sukienkowych
i wybrali Kwasniewskiego.
W Polsce nie żyją sami debile.

Elektryk który został kablem