[CKMK] Elektryk poszukiwany

Data: 2010-06-10 11:41:09
Autor: Agent0700
[CKMK] Elektryk poszukiwany

> moglby polecic jakiegos fachowca, ktory bedzie wiedzial gdzie "wsadzic
> rece";) ?

Sprawdź masę czy dobrze styka, oczyść itp.

Data: 2010-06-10 13:21:50
Autor: Maciek
[CKMK] Elektryk poszukiwany
Sprawdź masę czy dobrze styka, oczyść itp.

sprawdze jeszcze we wlasnym zakresie, nie zaszkodzi, chociaz wiem, ze to bylo sprawdzane, przez mechanikow, ktorym ufam i mam poczucie dobrze wykonanej roboty w tej kwestii. Chocby nawet widac naklucia, wiec kitu nie wciskaja, siedzieli i robili pomiary. Co bylo podejrzane przeczyscili, przynajmniej teoretycznie

Maciek

[CKMK] Elektryk poszukiwany