[Gdzie] Elektryk samochodowy Wrocław [Crosspost]

Data: 2012-02-05 17:00:28
Autor: Krzysztof 45
[Gdzie] Elektryk samochodowy Wrocław [Crosspost]
Potrzebny bo ładowanie się skończyło :(
Może być Pan Kazio z garażu lub Warsztat, byle by Fachowiec był rzetelny i uczciwy.
Najlepiej w okolicach Krzyków. Inna dzielnica też może być. W prawdzie jeszcze odpala w tę zimnice, ale nie wiem jak długo poci±gnie jad±c bez ładowania.

Z góry dzięki za namiary.
--
Krzysiek

Data: 2012-02-05 17:05:48
Autor: NotBear
W dniu 2012-02-05 17:00, Krzysztof 45 pisze:
Potrzebny bo ładowanie się skończyło :(

Zapłon. Naprawa rozruszników i alternatorów. Elektromechanika pojazdowa
Rakowa 34a
Tel: 71 325 59 71

Korzystalem, polecam.

FUT pl.misc.samochody

--
NotBear

Data: 2012-02-05 20:42:30
Autor: Konrad
[Gdzie] Elektryk samochodowy Wrocław [Crosspost]
Zapłon. Naprawa rozruszników i alternatorów. Elektromechanika pojazdowa
Rakowa 34a
Tel: 71 325 59 71

Tez polecam ten zakład, tyle ze on od lat nie jest na Rakowej, tylko na Terenowej :
Zapłon Elektromechanika Pojazdowa Eugeniusz Krystek. Adres. ul. Terenowa 82 52-231 Wrocław. Kontakt. tel. 71 373 01 16. fax. 71 373 00 14. www.zaplon.pl

Konrad

Data: 2012-02-05 17:26:15
Autor: Dysiek
[Gdzie] Elektryk samochodowy Wrocław [Crosspost]
Potrzebny bo ładowanie się skończyło :(
Może być Pan Kazio z garażu lub Warsztat, byle by Fachowiec był rzetelny i uczciwy.
Najlepiej w okolicach Krzyków.

Koszycka 4 (boczna Wyscigowej) - tel. 507-102-514. Korzystalem dwa razy - zawsze bylo ok. Ceny srednie.

Dysiek

Data: 2012-02-05 20:24:20
Autor: Krzysztof 45
[Gdzie] Elektryk samochodowy Wrocław [Crosspost]
Podziękował.
Zacznę od Koszyckiej bo bliżej :)
--
Krzysiek

Data: 2012-02-05 12:25:33
Autor: kendy
Elektryk samochodowy Wrocław [Crosspost]
ostatnio byles wkurwiajacy, ale mimo to polece Ci kogos - Pan Mucha
(boczna Klecinskiej na wysokosci WPP) - solidny, uczciwy i nie za
drogi

k.

Data: 2012-02-07 07:29:09
Autor: Krzysztof 45
kendy napisał(a):
ostatnio byles wkurwiajacy,
Ja byłem wkurwiający? Dramatyzujesz coś. A jak już to dla trolli a nie dla Ciebie.
ale mimo to polece Ci kogos - Pan Mucha
(boczna Klecinskiej na wysokosci WPP) - solidny, uczciwy i nie za
drogi
Kurcze dzięki serdeczne. Charwel też poleca Muche, a ja juz jestem dzisiaj w innym punkcie (też polecanym) ustawiony, i raczej jak obiecałem że przyjadę, to gościa nie będę wykręcał pomimo że jest dużo dalej. A ciężko szybki termin znaleźć w te mrozy. Zawaleni robotą są.
Ale zapiszÄ™ sobie ten adres na zaĹ› :)

Jeszcze raz dla Wszystkich dzięki i pozdrawiam
--
Krzysiek

Data: 2012-02-06 23:32:05
Autor: charwel (Oo)==:::
[...]

Ja polecam
Mucha Jan - Elektromechanika Pojazdowa
Wrocław, ul. Szwajcarska 13 - tel. 71 3737937

Dobry fachowiec, a co najważniejsze uczciwy i rzetelny

pozdrawiam
charwel

Data: 2012-02-07 13:07:51
Autor: Nuel
[...]

Tez sie podepne z tym fachmanem. Dwa razy mi ratował Honde kilka lat temu - wrażenia wysoce pozytywne.

Pozdrowka
Nuel

[Gdzie] Elektryk samochodowy Wrocław [Crosspost]