Elektryk samochodowy poszukiwany - Warszawa

Data: 2013-05-07 13:37:48
Autor: Axel
Elektryk samochodowy poszukiwany - Warszawa
"jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote in message
Potrzebuję ogarniętego elektryka samochodowego w Warszawie. Do kilku
dzwoniłem, ale już po samej gadce wiem, że nie mam po co do nich
jechać. A sprawa jest prosta, na 15 minut roboty. Ma kto¶ jaki¶
namiar?

Harfowa, nie wiem jaki numer, jak wjeżdżasz z Włodarzewskiej (po trylince), to po prawej stronie jest.

--
Axel

Elektryk samochodowy poszukiwany - Warszawa