Elektryk w Świnoujściu

Data: 2009-11-12 14:34:07
Autor: Hinek
Elektryk w Świnoujściu
Użytkownik "Kaen" <k@n.com> napisał

Szukam taniego sklepu z  akumulatorami i autoelektryka, który sprawdzi
mi czy to wina samochodu czy  akumulatora.

Jak jedziesz od Karsiborow, po prawej stronie przed stacja benzynowa.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2009-11-12 14:39:34
Autor: Hinek
Elektryk w Świnoujściu
P.S.
To co jest tanio w Swinoujsciu, gdzie indziej oznacza
drogo. To dzieki zachodnim sasiadom.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2009-11-14 17:49:50
Autor: Kaen
Elektryk w Świnoujściu

Użytkownik "Hinek" <hinek@autograf.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4afc1004$1@news.home.net.pl...
P.S.
To co jest tanio w Swinoujsciu, gdzie indziej oznacza
drogo. To dzieki zachodnim sasiadom.

Dzięki.  To miejsce znałem. Akumulator, który kosztuje 260 zł tam kosztuje 350. Myślałem, że gdzieś jest taniej, ale widzę, że taki urok Świnoujścia.

Elektryk w Świnoujściu