Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska

Data: 2018-11-24 23:29:08
Autor: Marek S
Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
Dziś w wiadomościach TVP oglądałem relację z zamieszek z udziałem żółtych kamizelek, które są tak samo żółte jak brytyjskie koty są niebieskie, jak Duplo jest do dupy, jak Olay należy olać i jak Osram należy osrać. Jednym z aspektów protestów jest zmuszanie społeczeństwa do zakupu elektryków (zaproponowano zwiększenie dopłaty rządowej z 2 do 4 tys. euro). Ale nie to mnie zainteresowało. Zdumiało mnie, że w ten sposób walczy się z emisją CO2. Tak przynajmniej powiedział dziennikarz TVP. Zakładam, że przekazał prawdziwe informacje a nie pierdolił farmazony, jak na bezmózgiego dziennikarza przystało, który odczytuje innego bezmózgowca wypociny. Z tego wynika, że CO2 wyprodukowane przez samochody spalinowe jest gorsze od śladu węglowego towarzyszącego produkcji akumulatorów do elektryków (=8 latom eksploatacji samochodu spalinowego) plus CO2 produkowanego przez elektrownie by te elektryki naładować plus inne problemy wynikające z tego, że w garażach jest zabezpieczenie na gniazdko np. 6A, kiedy to elektryk chciałby np 100A.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2018-11-24 23:40:45
Autor: Cavallino
W dniu 24-11-2018 o 23:29, Marek S pisze:
Dziś w wiadomościach TVP oglądałem

I na tym warto zakończyć temat.
Przeżycia z ostatniej mszy też będziesz relacjonował na grupie samochodowej i doszukiwał się sensu w tym, co tam usłyszałeś? ;-)
Poziom wiarygodności źródła informacji zbliżony...

Data: 2018-11-25 00:00:42
Autor: Marek S
W dniu 2018-11-24 o 23:40, Cavallino pisze:

I na tym warto zakończyć temat.
Przeżycia z ostatniej mszy też będziesz relacjonował na grupie samochodowej i doszukiwał się sensu w tym, co tam usłyszałeś? ;-)
Poziom wiarygodności źródła informacji zbliżony...

Cool. Nie jestem wyznawcą wiadomości przekazywanych przez jakiegokolwiek dziennikarza bo istnieje spore prawdopodobieństwo, że nie używa on mózgu - co zastrzegłem.

Skoro jednak krytykujesz jego objawienie, to byłoby warto przytoczyć jakiekolwiek kontrargumenty. Zatem przywołaj na jakiej podstawie uznałeś iż:

1. Produkcja akumulatorów Li-Ion nie powoduje znacznej emisji CO2.
2. "Tankowanie" elektryków poza nielicznymi krajami nie powoduje wzrostu emisji CO2.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2018-11-25 00:05:57
Autor: Cavallino
W dniu 25-11-2018 o 00:00, Marek S pisze:
[...]

TVP nie służy do przekazywania wiadomości, tylko do uprawiania propagandy.
Im szybciej to pojmiesz, tym mniej będą Cię dziwić przekazywane tam hiobowe wieści.

Jedyna rada - nie oglądać.

Data: 2018-11-24 15:45:32
Autor: Zenek Kapelinder
Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
Jaka masz propagande jak pokazuja policjantow napierdalajacych demonstrujacych Francuzow? Albo pracownikow tvn na urodzinac hitlera?

Data: 2018-11-25 00:15:42
Autor: Marek S
W dniu 2018-11-25 o 00:05, Cavallino pisze:

TVP nie służy do przekazywania wiadomości, tylko do uprawiania propagandy.

Co zastrzegłem.

Im szybciej to pojmiesz, tym mniej będą Cię dziwić przekazywane tam hiobowe wieści.

Jedyna rada - nie oglądać.

I to ma zagwarantować wiedzę na temat tego, co na świecie się dzieje? Wróżenie z kuli?

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2018-11-25 00:27:31
Autor: Cavallino
W dniu 25-11-2018 o 00:15, Marek S pisze:
W dniu 2018-11-25 o 00:05, Cavallino pisze:

TVP nie służy do przekazywania wiadomości, tylko do uprawiania propagandy.

Co zastrzegłem.

Nadal próbując szukać u nich sensu....

Im szybciej to pojmiesz, tym mniej będą Cię dziwić przekazywane tam hiobowe wieści.

Jedyna rada - nie oglądać.

I to ma zagwarantować wiedzę na temat tego, co na świecie się dzieje?

Gwarantuję Ci, że z TVP tej wiedzy nie nabędziesz.
Co więcej - możesz zostać po prostu okłamany, jeśli akurat to będzie na rękę jej włodarzom.

Więc już ze szklaną kulą Twój sukces będzie bardziej możliwy.

Data: 2018-11-24 15:40:30
Autor: Zenek Kapelinder
Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
Nie nabedziesz rowniez wiedzy z tvnu, polsatu itd. Oni wszyscy prawde powiedza jak sie pomyla. Ale czerpiac wiedze z wielu zrodel mozna wyrobic wlasne zdanie. W kwestii globalnego ocieplenia i wzrostu CO2 moje jest takie ze jest to korzystne zjawisko bo wiecej bedzie z tego zysku niz strat. Problemem sa dzisiejsi imigranci a nie migracja ludzi.

Data: 2018-11-25 02:09:21
Autor: J.F.
Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
Dnia Sat, 24 Nov 2018 15:40:30 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
napisał(a):
Nie nabedziesz rowniez wiedzy z tvnu, polsatu itd. Oni wszyscy
prawde powiedza jak sie pomyla. Ale czerpiac wiedze z wielu zrodel
mozna wyrobic wlasne zdanie.

Ja sie obecnie czuje jak za Jaruzelskiego - obejrzec TVP, ale pomyslec
odwrotnie :-)

W kwestii globalnego ocieplenia i
wzrostu CO2 moje jest takie ze jest to korzystne zjawisko bo wiecej
bedzie z tego zysku niz strat.

I mozesz miec racje, jesli uratujemy sie przed kolejnym lodowcem.
Pieprzyc Holendrow :-)

Problemem sa dzisiejsi imigranci a nie migracja ludzi.

Problemem bedze tez wyczerpanie zloz paliw.

J.

Data: 2018-11-25 14:46:30
Autor: Marek S
W dniu 2018-11-25 o 02:09, J.F. pisze:

Ja sie obecnie czuje jak za Jaruzelskiego - obejrzec TVP, ale pomyslec
odwrotnie :-)

Też tak czynię :-) Zresztą po przełączeniu się na TVN itp. właśnie będziesz miał odwrotnie. Może to nowy sposób na uczynienie życia lepszym? Nie pasuje Ci np. prognoza pogody na jutro, to zmieniasz kanał i dostajesz bardziej odpowiednią :-D

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2018-11-25 14:42:37
Autor: Marek S
W dniu 2018-11-25 o 00:27, Cavallino pisze:

Więc już ze szklaną kulą Twój sukces będzie bardziej możliwy.

Czasem też tak mi się wydaje.

--
Pozdrawiam,
Marek

Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska