Elektryków ci u nas dostatek

Data: 2021-01-06 12:51:59
Autor: kk
Elektryków ci u nas dostatek
Jadziemy se przez Sopot i nagle widzę na parkingu Twizy. Mówię "patrz, patrz". No ale przejechaliśmy i sam tylko zobaczyłem. Chciałem pokazać więc w chałpie filmik z kamerki oglądam. A tu ... drugie Twizy widzę.
:-)

Data: 2021-01-06 14:48:14
Autor: RadoslawF
W dniu 2021-01-06 o 12:51, kk pisze:

[...]

Przestać zaśmiecać grupę samochodową swoimi przeżyciami
związanymi z wózkiem akumulatorowym.

Pozdrawiam

Data: 2021-01-06 14:55:45
Autor: sirapacz
Elektryków ci u nas dostatek
Przestać zaśmiecać grupę samochodową swoimi przeżyciami
związanymi z wózkiem akumulatorowym.

bo na tej grupie taki wysyp nopwych postów, że się pogubić można i ciężko oddzielić ziarna od plew...

a doswiadczenia posiadaczy skądinąd egzotycznego sprzętu są przeze mnie mile widziane

Data: 2021-01-06 15:20:52
Autor: Shrek
W dniu 06.01.2021 o 14:55, sirapacz pisze:

bo na tej grupie taki wysyp nopwych postów, że się pogubić można i ciężko oddzielić ziarna od plew...

To akurat najbardziej aktywna grupa. Może z wyjątkiem pręga, ale tam to głównie ściek.

--
Shrek

Data: 2021-01-08 12:07:44
Autor: sirapacz
[...]

Jedna z kilku ale nie zmienia to faktu, że na newsach zostało nas niewielu względem tego, co było choćby dekadę temu czy 15 lat.

Z rozrzewnieniem wspominam wypady na parking na Stegnach, parking na Cargo i ganianie się z innymi PMSowiczami po ośnieżonym parkingu.

Pamiętam jak ganialiśmy się po chyba jakimś placu budowy (betonowe elementy i drogi dookoła gór ziemi) gdzieś w pobliżu parkingu cargo lotniska.

echh...:D

Data: 2021-01-06 19:54:23
Autor: RoMan Mandziejewicz
Elektryków ci u nas dostatek
Hello sirapacz,

Przestać zaśmiecać grupę samochodową swoimi przeżyciami
związanymi z wózkiem akumulatorowym.
bo na tej grupie taki wysyp nopwych postów, że się pogubić można i
ciężko oddzielić ziarna od plew...

Wysyp? Tu bywało 1000 postów dziennie. Jedna z najbardziej obciążonych
grup na ŚWIECIE.

a doswiadczenia posiadaczy skądinąd egzotycznego sprzętu są przeze mnie
mile widziane

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2021-01-06 22:53:58
Autor: kk
On 2021-01-06 19:54, RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello sirapacz,

[...]

A teraz nie ma. Możesz odejść.

Data: 2021-01-08 12:03:16
Autor: sirapacz
[...]

bywało - kluczowe w Twoim zdaniu słowo.

Data: 2021-01-08 15:55:19
Autor: RoMan Mandziejewicz

Friday, January 8, 2021, 12:03:16 PM, you wrote:

[...]

Przez lata regularnie 600+ dziennie. Długie lata. 1000 w piku - raz na
tydzień, dwa.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2021-01-06 22:48:08
Autor: kk
On 2021-01-06 14:48, RadoslawF wrote:
[...]

RSem jechałem matole.

Data: 2021-01-07 14:39:26
Autor: RadoslawF
W dniu 2021-01-06 o 22:48, kk pisze:

[...]

Ale piszesz o wózku akumulatorowym debilu.

Pozdrawiam

Data: 2021-01-07 17:35:57
Autor: kk
On 2021-01-07 14:39, RadoslawF wrote:
[...]

Ale Ty głupi jesteś.

Data: 2021-01-07 19:49:19
Autor: RadoslawF
W dniu 2021-01-07 o 17:35, kk pisze:

[...]

A ty jesteś głupim matołem zachowującym się jak debil.
I zaśmiecasz grupę.

pozdrawiam

Data: 2021-01-07 21:26:00
Autor: kk
On 2021-01-07 19:49, RadoslawF wrote:
[...]

W lustro spojrzałeś?

Data: 2021-01-08 09:34:51
Autor: RadoslawF
W dniu 2021-01-07 o 21:26, kk pisze:

[...]

Policzyłeś ile smieciowych wątków o swoim ulubionym
wózku akumulatorowym założyłeś?

Data: 2021-01-08 12:08:59
Autor: sirapacz
Elektryków ci u nas dostatek

Policzyłeś ile smieciowych wątków o swoim ulubionym
wózku akumulatorowym założyłeś?
Jesteś głupim matołem zachowującym się jak debil.

załóż swoje merytorycznie lepsze, o ciekawszych tematach i pokaż KK gdzie jego miejsce!
I oczywiście więcej!

Data: 2021-01-08 16:22:44
Autor: RadoslawF
W dniu 2021-01-08 o 12:08, sirapacz pisze:

[...]

Nie chodzi o założenie lepszych tylko o niezakładanie ułomnych na
ułomne tematy przez ułomnych grupowiczów.

Pozdrawiam

Data: 2021-01-08 18:58:49
Autor: sirapacz
Elektryków ci u nas dostatek
Nie chodzi o założenie lepszych tylko o niezakładanie ułomnych na
ułomne tematy przez ułomnych grupowiczów.

W pluralizmie nie wszystko jest duper super. Są i gorsze rzeczy a i też są słabe i głupie. Różnorodność w wypowiadania jest potrzebna*.

*jednocześnie skręca mnie na myśl o wolności wypowiedzi dla antyszczepionkowców, antycovidowców, wyznawców: szkodliwości 5G :), witaminy C lewoskrętnej, czipowania etc.

Data: 2021-01-08 19:23:53
Autor: RadoslawF
W dniu 2021-01-08 o 18:58, sirapacz pisze:

[...]

Nie zawsze i nie wszędzie, co sam opisujesz niżej.

Data: 2021-01-08 22:16:56
Autor: kk
On 2021-01-08 09:34, RadoslawF wrote:
[...]

Ty policzyłeś, idioto.

Data: 2021-01-09 09:44:06
Autor: RadoslawF
W dniu 2021-01-08 o 22:16, kk pisze:
On 2021-01-08 09:34, RadoslawF wrote:
[...]

Więc głupi matole zachowujący się jak debil masz powód
by nie zakładać następnych.

Pozdrawiam

Data: 2021-01-09 21:59:51
Autor: kk
On 2021-01-08 09:34, RadoslawF wrote:
[...]

Tak, mam Cię w dupie.

Data: 2021-01-09 22:03:57
Autor: RadoslawF
W dniu 2021-01-09 o 21:59, kk pisze:

[...]

Głupi matole zachowujący się jak debil nie wpadłeś że ja ciebie też?

Pozdrawiam

Data: 2021-01-10 13:29:20
Autor: RadoslawF
W dniu 2021-01-09 o 22:25, kk pisze:

[...]

Głupi matole zachowujący się jak debil nie doszedłeś że ja też?

Pozdrawiam

Data: 2021-01-10 19:26:49
Autor: RadoslawF
W dniu 2021-01-10 o 14:53, kk pisze:

[...]

Głupi matole zachowujący się jak debil ja ciebie też.

Pozdrawiam

Data: 2021-01-10 21:12:29
Autor: RadoslawF
W dniu 2021-01-10 o 20:29, kk pisze:

[...]

Głupi matole zachowujący się jak debil ja też

Pozdrawiam

Data: 2021-01-11 20:21:36
Autor: nadir
Elektryków ci u nas dostatek
Ciągnijcie to dalej. W końcu ruch na news-ach jest chujowy.

Data: 2021-01-12 00:37:45
Autor: kk
On 2021-01-11 20:21, nadir wrote:
Ciągnijcie to dalej. W końcu ruch na news-ach jest chujowy.

Ja bardzo przepraszam, ale Radek nie rozumie, że mam go w d..e.