Eliminujmy wariatow z zycia publicznego !

Data: 2011-01-24 18:23:58
Autor: cyc
Eliminujmy wariatow z zycia publicznego !
Nie moze byc tak , ze wariaci , oblakancy i szalency zdominuja nasze zycie publiczne i polityczne .
Narodzie obudz sie !!. Nie pozwolmy szalencom , ktorzy nie maja nic do stracenia w tym dzieci , rodzin a nawet konta w banku doprowadzic do rozlewu krwi , do bratobojszej lub jeszcze gorzej do miedzynarodowej wojny !. Dziennikarze !! nie zapraszajcie do studia na rozmowy pospolitych idiotow , oszalale wdowy i braci . Nie napedzajcie rodzaca sie wzajemna iedzy rodakami nienawisc !.
Nie pozwolcie aby dbalosc o ogladalnosc i radosc z tego , ze wasza robta staje sie prosta pograzala kraj w haosie . Wykazcie wiecej odpowiedzialnosci .. Gosiewskie do garow , konusy do szpitalnego parku na spacer a macierewicze do celi bez klamek i z gumowymi scianami .
Nie dajmy sie idiotom , ktorym wszystko jedno wpedzic w wojne ! .

cyc

Data: 2011-01-24 09:34:18
Autor: Hans Kloss
Eliminujmy wariatow z zycia publicznego !
On 24 Sty, 18:23, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Nie moze byc tak ,

OK proponuję zacząć od naszej grupy, to też jakiś drobny element życia
publicznego.
Zatem wypierdalaj stad.
J-23

Data: 2011-01-24 20:36:16
Autor: wasabi
On Mon, 24 Jan 2011 09:34:18 -0800, Hans Kloss wrote:

[...]

własnie, ty też wypierdalaj stąd

Data: 2011-01-24 14:44:50
Autor: Hans Kloss
Eliminujmy wariatow z zycia publicznego !
On 24 Sty, 21:36, wasabi <USUN_TO_vig...@windowslive.com> wrote:
[bzdury]

Wypierdalać mają tylko wariaci więc mnie to nie dotyczy. Ciebie i
cycka- jak najbardziej
Zatem won! Obaj. Jeszcze paru do towarzystwa dostaniecie, zaraz sami
się pewnie zgłoszą. Jak to wariaci....
J-23

Data: 2011-01-24 20:54:44
Autor: obserwator
wasabi <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> napisał(a):
własnie, ty też wypierdalaj stąd

ale to jest grupa polska i powinni tu deyskutowac Polacy a nie kacapy.

Jesli juz koniecznie tu wchodza, to niech zachowuja sie grzecznie i obnrazaja
Polakow.

Dlaczego bronisz kacapa? Nie jestes Polakiem?

Data: 2011-01-24 20:59:08
Autor: obserwator
errata : NIECH NIE OBRAZAJA POLAKOW !

Jesli natomiast sa Polakami i w ten sposob postepuja, to nich pozniej nie maja
pretensji do calego swiata, ze nie jestesmy szanowani jako narod.

Data: 2011-01-24 22:13:14
Autor: boukun

Użytkownik "obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ihkouk$9bv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dlaczego nienawidzisz "kacapów"? Nie jesteś Polakiem?

boukun

Data: 2011-01-25 15:17:40
Autor: cyc

Użytkownik "wasabi" <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> napisał w wiadomości news:ihkns0$cla$2news.net.icm.edu.pl...
[...]

Nie tez ! .
Ja nie jestem wariatem !. On zbliza sie do tego stanu .

cyc

Data: 2011-01-24 18:26:24
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ihkcjm$345$1news.onet.pl...
[...]

Ustawa nie pozwala leczyć chorych psychicznie bez ich zgody. Musi nastąpić bezpośrednie zagrożenie zdrowia lub życia, ewentualnie musi być zgoda sądu. Można by spróbować wszcząć procedure prawną wobec Jarka i Antka, ale nie wiem, który lekarz się na to odważy.

Zennon

Data: 2011-01-24 09:32:41
Autor: Hans Kloss
Eliminujmy wariatow z zycia publicznego !
On 24 Sty, 18:26, "Eulalia Browarek" <tys...@browar.pl> wrote:

Mozna by sprobowa wszczac procedure prawna
Zwróćcie się do waszego pryncypała putina,  schizofrenia bezobjawowa-
i po sprawie. W lizaniu mu zadu macie już wprawę więc może się zgodzi
udostępnić swoich lekarzy i sanatoria.
A swoja droga wciąz te same ograne metody co za tow stalina.. nie stać
was na wymyślenie czegoś bardziej oryginalnego? Z duchem czasu iść
trzeba, z postępem. Może jakaś katastrofa, dla odmiany samochodowa?
J-23

Data: 2011-01-24 20:35:08
Autor: wasabi
On Mon, 24 Jan 2011 09:32:41 -0800, Hans Kloss wrote:

[...]

[ciach]

uuu, a wiesz że każdy sądzi po sobie, więc ile razy juz lizałeś zad ?

Data: 2011-01-24 18:50:52
Autor: !!heÂŽsk!!
Eliminujmy wariatow z zycia publicznego !
On Mon, 24 Jan 2011 18:26:24 +0100, "Eulalia Browarek"
<tyskie@browar.pl> wrote:

> [...]

Ustawa nie pozwala leczyć chorych psychicznie bez ich zgody. Musi nastąpić bezpośrednie zagrożenie zdrowia lub życia, ewentualnie musi być zgoda sądu. Można by spróbować wszcząć procedure prawną wobec Jarka i Antka, ale nie wiem, który lekarz się na to odważy.

 sadze, ze ludzie maja juz dosyc tych oszolomow. nawet zwolennicy pis
 wyrazaja sie na temat ostatnich rewelacji prezesa, hofmana czy klempy
 z niesmakiem. beda glosowac na pis ale nie na tych oszolomow.

Data: 2011-01-25 08:37:30
Autor: raff

"Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> wrote in message news:ihkcop$hv3$1news.net.icm.edu.pl...

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ihkcjm$345$1news.onet.pl...
Nie moze byc tak , ze wariaci , oblakancy i szalency zdominuja nasze zycie publiczne i polityczne .

Dobrze Cycu. Poswiecimy sie i zamkniemy cie.

R.

Data: 2011-01-24 18:29:21
Autor: abc
Eliminujmy wariatow z zycia publicznego !
Co za bełkot!

(Dziesięciorzędna kolejność dziobania).

Data: 2011-01-24 19:29:43
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-24 18:23, cyc pisze:
Nie moze byc tak , ze wariaci , oblakancy i szalency zdominuja nasze zycie
publiczne i polityczne .
Narodzie obudz sie !!.

cyc

Masz na myśli Tuska i jego rady do społeczeństwa o wpłacanie na prywatne fundusze emerytalne, podczas gdy przeciętny pracownik płaci już nieomal połowę swoich zarobków na ZUS?
Czy ten facet nie ma wstydu?

Data: 2011-01-25 10:57:11
Autor: Polok Prawdziwy
Eliminujmy wariatow z zycia publicznego !
Am Mon, 24 Jan 2011 18:23:58 +0100 schrieb cyc:

NIEDOSIEM JUS...!!!

Skoda, ale tako prowda jest...!!!

Apsycynom jest to, ze w Polcce "NORMALNOść" jest "NIENORMALNOśCIOM"
inałodwrut...

Ten amok cołkiego Narodu pserwać ino moze ŁOBCO INTERWENCJO....

Zrestom...,

- nieroz justak bywało...

Eliminujmy wariatow z zycia publicznego !