Eliminujmy wariatow z zycia publicznego !

Data: 2011-01-24 18:26:24
Autor: Eulalia Browarek
Eliminujmy wariatow z zycia publicznego !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ihkcjm$345$1news.onet.pl...
Nie moze byc tak , ze wariaci , oblakancy i szalency zdominuja nasze zycie publiczne i polityczne .
Narodzie obudz sie !!. Nie pozwolmy szalencom , ktorzy nie maja nic do stracenia w tym dzieci , rodzin a nawet konta w banku doprowadzic do rozlewu krwi , do bratobojszej lub jeszcze gorzej do miedzynarodowej wojny !. Dziennikarze !! nie zapraszajcie do studia na rozmowy pospolitych idiotow , oszalale wdowy i braci . Nie napedzajcie rodzaca sie wzajemna iedzy rodakami nienawisc !.
Nie pozwolcie aby dbalosc o ogladalnosc i radosc z tego , ze wasza robta staje sie prosta pograzala kraj w haosie . Wykazcie wiecej odpowiedzialnosci . Gosiewskie do garow , konusy do szpitalnego parku na spacer a macierewicze do celi bez klamek i z gumowymi scianami .
Nie dajmy sie idiotom , ktorym wszystko jedno wpedzic w wojne ! .

Ustawa nie pozwala leczyć chorych psychicznie bez ich zgody. Musi nastąpić bezpośrednie zagrożenie zdrowia lub życia, ewentualnie musi być zgoda sądu. Można by spróbować wszcząć procedure prawną wobec Jarka i Antka, ale nie wiem, który lekarz się na to odważy.

Zennon

Data: 2011-01-24 09:32:41
Autor: Hans Kloss
Eliminujmy wariatow z zycia publicznego !
On 24 Sty, 18:26, "Eulalia Browarek" <tys...@browar.pl> wrote:

Mozna by sprobowa wszczac procedure prawna
Zwróćcie się do waszego pryncypała putina,  schizofrenia bezobjawowa-
i po sprawie. W lizaniu mu zadu macie już wprawę więc może się zgodzi
udostępnić swoich lekarzy i sanatoria.
A swoja droga wciąz te same ograne metody co za tow stalina.. nie stać
was na wymyślenie czegoś bardziej oryginalnego? Z duchem czasu iść
trzeba, z postępem. Może jakaś katastrofa, dla odmiany samochodowa?
J-23

Data: 2011-01-24 20:35:08
Autor: wasabi
On Mon, 24 Jan 2011 09:32:41 -0800, Hans Kloss wrote:

[...]

[ciach]

uuu, a wiesz że każdy sądzi po sobie, więc ile razy juz lizałeś zad ?

Data: 2011-01-24 18:50:52
Autor: !!heÂŽsk!!
Eliminujmy wariatow z zycia publicznego !
On Mon, 24 Jan 2011 18:26:24 +0100, "Eulalia Browarek"
<tyskie@browar.pl> wrote:

> [...]

Ustawa nie pozwala leczyć chorych psychicznie bez ich zgody. Musi nastąpić bezpośrednie zagrożenie zdrowia lub życia, ewentualnie musi być zgoda sądu. Można by spróbować wszcząć procedure prawną wobec Jarka i Antka, ale nie wiem, który lekarz się na to odważy.

 sadze, ze ludzie maja juz dosyc tych oszolomow. nawet zwolennicy pis
 wyrazaja sie na temat ostatnich rewelacji prezesa, hofmana czy klempy
 z niesmakiem. beda glosowac na pis ale nie na tych oszolomow.

Data: 2011-01-25 08:37:30
Autor: raff

"Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> wrote in message news:ihkcop$hv3$1news.net.icm.edu.pl...

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ihkcjm$345$1news.onet.pl...
Nie moze byc tak , ze wariaci , oblakancy i szalency zdominuja nasze zycie publiczne i polityczne .

Dobrze Cycu. Poswiecimy sie i zamkniemy cie.

R.

Eliminujmy wariatow z zycia publicznego !