Elitarni ostroko³owcy bez piast w G azecie Sto³ecznej :))

Data: 2010-02-19 12:12:25
Autor: Frankie
Elitarni ostroko³owcy bez piast w G azecie Sto³ecznej :))
Micha³ Wolff pisze:
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/0,91539.html?str=1&i=5

Fachowo¶æ dziennikarzy nie zna granic :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Tak na marginesie to czego oczekiwaæ od tzw. "gazety" ? :-))

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-02-19 13:38:02
Autor: Titus Atomicus
Elitarni ostroko³owcy bez piast w Ga zecie Sto³ecznej :))

Mogles sobie darowac te uwage.

TA

Data: 2010-02-19 15:30:16
Autor: Frankie
Elitarni ostroko³owcy bez piast w G azecie Sto³ecznej :))

Mogles sobie darowac te uwage.

Przepraszam, ale jezeli bedzie trzeba powtorze ja jeszcze 100 krotnie :-)))

Data: 2010-02-19 17:52:52
Autor: Titus Atomicus
Elitarni ostroko³owcy bez piast w Ga zecie Sto³ecznej :))
In article <4b7ea078$1@news.home.net.pl>,
 Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl> wrote:

> Mogles sobie darowac te uwage.

Przepraszam, ale jezeli bedzie trzeba powtorze ja jeszcze 100 krotnie :-)))

Ale nie trzeba.
Chyba pomyliles grupy.

TA

Data: 2010-02-19 18:11:07
Autor: Frankie
Elitarni ostroko³owcy bez piast w G azecie Sto³ecznej :))

Ale nie trzeba.
Chyba pomyliles grupy.

Ojej... z wrazenia odpalilem 4. zubra :-))

Data: 2010-02-19 18:23:42
Autor: Titus Atomicus
Elitarni ostroko³owcy bez piast w Ga zecie Sto³ecznej :))
In article <4b7ec62b$1@news.home.net.pl>,

To widac.
Plonk, bo swoj czas cenie.

TA

Data: 2010-02-19 18:44:16
Autor: Frankie
Elitarni ostroko³owcy bez piast w G azecie Sto³ecznej :))

Plonk, bo swoj czas cenie.

Ufff... dzieki Bogu :-)))

Data: 2010-02-19 19:53:18
Autor: Tomasz Minkiewicz
Elitarni ostrokołowcy bez piast w Gazecie Stołecznej :))

In article <4b7ec62b$1@news.home.net.pl>,
 Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl> wrote:

To widac.
Plonk, bo swoj czas cenie.

Titus wrócił!!!

Dopiero teraz naprawdę uwierzyłem. A już myślałem, że mu Arabi mózg
wyprali, albo go wręcz podmienili. Ale nie! To ciągle ten sam i taki
sam Titus. ;)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Elitarni ostroko³owcy bez piast w G azecie Sto³ecznej :))