Elitarni ostrokołowcy bez piast w Gazecie Stołecznej :))

Data: 2010-02-18 18:09:30
Autor: cynamoon
Elitarni ostrokołowcy bez piast w Gazecie Stołecznej :))
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/0,91539.html?str=1&i=5

Fachowość dziennikarzy nie zna granic :))

pomyślałem sobie, że może dziennikarz się przejęzyczył..
ale, kurcze, nic nie przychodzi mi do głowy co można by wstawić zamiast piasty jednocześnie czyniąc tę wypowiedź niepozbawioną sensu.
Może ktoś ma jakiś pomysł?
Marek

Data: 2010-02-18 09:39:32
Autor: Michał Wolff
Elitarni ostrokołowcy bez piast w Gazecie Stoł ecznej :))
Cała ta wypowiedź świadczy o tym, że autor nie ma bladego pojęcia o
czym pisze. "elitarna grupa kurierska tzw. ostrokołowcy", "bez piast"
i jeszcze inny piękny kwiatek "Wielkość zębatek dostosowana jest do
najcięższego przełożenia "
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-02-18 21:00:26
Autor: Coaster
cynamoon wrote:
[...]

IMHO - dla niego piasta = wolnobieg/kaseta.

--
PoZdR
"The average Joe bike guy is head to toe spandex

Elitarni ostrokołowcy bez piast w Gazecie Stołecznej :))