Elitarny batalion moherow tak sie dzisiaj bawil :)

Data: 2012-02-18 19:09:08
Autor: Obserwator
Elitarny batalion moherow tak sie dzisiaj bawil :)

http://www.youtube.com/watch?v=lrJfJKtpwHY&feature=player_embedded

Jaka jest naprawde ogladalnosc TV Trwam?

*Podobno TV Trwam jest dostępna 9 milionom telewidzów ....niektóre badania (specow z postkoimuszych masmediow) podobno pokazuj± 12 000 ogl±daj±cych...Hmmm... Zastanówmy się przez chwilę. TV Trwam jest
dostępna w sieciach kablowych:

Vectra, TOYA, UPC, INEA, DIALOGmedia

TV Trwam jest dostępna przez satelity Astra i AMERICOM, oraz w Internecie w
tym przez aplikacje iPoda i iPada.

Produkuje ponad 30 własnych programów, udostępnia programy archiwalne TVP (bo
ma bardzo korzystn± umowę podpisan±), jest jedynym polskim dystrybutorem
programów CTV, ma własn± bibliotekę VOD.

No i tu jest pytanie do tych wszystkich, którzy mówi± i pisz± PAN Rydzyk,
Businessman Rydzyk, „tylko kasa” Rydzyk etc.*

Aha....za dobra,hmmm... wiec trzeba ja zniszczyc albo....wydoic z altruisty
ojca Rydzyka forse...panowie od srubek?

http://agent-dolu.salon24.pl/392158,ogladalnosc-tv-trwam-jaka-jest

Data: 2012-02-18 20:36:01
Autor: pluton
Elitarny batalion moherow tak sie dzisiaj bawil :)
Aha....za dobra,hmmm... wiec trzeba ja zniszczyc albo....wydoic z
altruisty
ojca Rydzyka forse...panowie od srubek?

Biedny al-kurwa-truista. Ktos go chce wydoic...

Nullification

Data: 2012-02-18 22:45:13
Autor: Lorn
W dniu 2012-02-18 20:09,  Obserwator pisze:
*Podobno TV Trwam jest dostępna 9 milionom telewidzów

Podobno jest 90% katolików w Polsce :>

Data: 2012-02-18 22:58:00
Autor: A. Filip
Lorn <ateagina@poczta.fm> pisze:
W dniu 2012-02-18 20:09,  Obserwator pisze:
*Podobno TV Trwam jest dostępna 9 milionom telewidzów

Podobno jest 90% katolikĂłw w Polsce :>

Podobno w Polsce jest 95% katolikĂłw-ochrzczonych, a  ~40% chodzi na msze.
Czyli 58% w praktyce w codziennym ĹĽyciu "*porzuca*" wiarÄ™/KRK.

Data: 2012-02-19 00:37:35
Autor: Lorn
W dniu 2012-02-18 22:58, A. Filip pisze:
[...]

Nie zrozumiałeś aluzji... Co mnie nie dziwi. :> Pomyśl, zastanów się dobrze... Może zrozumiesz :>

Idiotycznym jest podział na katolików ochrzczonych, a praktykujących i wytrwałych w wierze. Chrzest jest jak obrzezanie... Bez wiedzy zainteresowanego :> 9 milionów odbiorców TV Trwam, pewnie jest wielu takich jak ja, którzy specjalnie pomijają ten syf w programowaniu swoich tv :>

Elitarny batalion moherow tak sie dzisiaj bawil :)