Elity

Data: 2016-08-06 04:13:57
Autor: Stachu Chebel
Elity
Wkurwia mnie to określenie w odniesieniu do polityków. Powinno być "najznamienitsze szumowiny".

Amen!

Data: 2016-08-06 13:15:13
Autor: A. Filip
Elity
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
Wkurwia mnie to określenie w odniesieniu do polityków. Powinno być "najznamienitsze szumowiny".

Amen!

"Elity koryta" cię zadowolą? :-)

Człowiek w trudnej sytuacji żeni się z ciężarną.  (Przysłowie abisyńskie)

Data: 2016-08-06 05:55:51
Autor: Stachu Chebel
Elity
W dniu sobota, 6 sierpnia 2016 13:15:16 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
> Wkurwia mnie to określenie w odniesieniu do polityków. Powinno być "najznamienitsze szumowiny".
>
> Amen!

"Elity koryta" cię zadowolą? :-)

Tu z kolei prawowici użytkownicy koryt mogą się poczuć urażeni. I w pełni z Paniami Świniami i Panami Wieprzami bym się zgodził.

Data: 2016-08-07 06:33:28
Autor: stevep
Elity
W dniu .08.2016 o 13:15 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
Wkurwia mnie to określenie w odniesieniu do polityków. Powinno być  "najznamienitsze szumowiny".

Amen!

"Elity koryta" cię zadowolą? :-)

Szczególnie mocne w rządach pisowskich.  :D

--
stevep

Data: 2016-08-07 19:43:33
Autor: Marek Czaplicki
Elity
Stachu Chebel pisze na pl.soc.polityka w sobota, 6 sierpnia 2016 13:13:

Wkurwia mnie to określenie w odniesieniu do polityków. Powinno być
"najznamienitsze szumowiny".

Amen!

Oj tam. Jakiś poeta już jakiś czas temu powiedział, że "polityka to w krysztale pomyje".

Elity