Elixir 30.12.2011 sesje przychodzące

Data: 2011-12-30 05:32:46
Autor: Mindek
Elixir 30.12.2011 sesje przychodzące
Czy ktoś orientuje się jak jest z wykonaniem ostatniej sesji
przychodzącej w dniu dzisiejszym?
Jest, nie ma, mnie interesuje getinnoble ta o 17 bo zakładam(czy
słusznie), że ta o 14:20 miała miejsce.

Data: 2011-12-30 13:45:02
Autor: xbartx
Dnia Fri, 30 Dec 2011 05:32:46 -0800, Mindek napisał(a):

Czy ktoś orientuje się jak jest z wykonaniem ostatniej sesji
przychodzącej w dniu dzisiejszym?
Jest, nie ma, mnie interesuje getinnoble ta o 17 bo zakładam(czy
słusznie), że ta o 14:20 miała miejsce.

Wczoraj na grupie podła już Michał Rolka:

Regulamin KIR §23 pkt. 1

Sesje rozrachunkowe w Narodowym Banku Polskim, dla  rozliczeń międzybankowych, odbywają się przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, trzy razy dziennie:
1/  poranna     -   od 10:30  do 11:00 ;
2/  popołudniowa   -   od 14:30  do 15:00 ;
3/  wieczorna    -   od 17:00  do 17:30 .
W ostatnim dniu rozliczeniowym w roku sesji wieczornej nie przeprowadza się.

http://www.kir.com.pl/p/4501

--
xbartx

Data: 2011-12-30 14:42:12
Autor: MarekZ
Użytkownik "Mindek" <mindera.adam@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:b02a965c-0993-48ce-9270-f18f9fd0be89@y7g2000vbe.googlegroups.com...
Czy ktoś orientuje się jak jest z wykonaniem ostatniej sesji
przychodzącej w dniu dzisiejszym?
Jest, nie ma, mnie interesuje getinnoble ta o 17 bo zakładam(czy
słusznie), że ta o 14:20 miała miejsce.

Nie ma dziś trzeciej sesji w ogóle, ale jeśli chodzi o drugą sesję to nie sądzę aby już wszystko było poksięgowane.

Elixir 30.12.2011 sesje przychodzące