Elixir express do Inteligo

Data: 2016-01-15 19:39:52
Autor: Netx
Elixir express do Inteligo
Miałem dzisiaj do wysłania przelew z mBank do Inteligo na niewielką sumę. Podczas wypełniania przelewu w systemie mBank/www system umożliwił wybranie przelewu expresowego za 5zł. Skorzystałem z tej opcji ufając że system udostępnia tą opcję i ją obsługuje (miał wpisany numer rachunku docelowego w Inteligo). Niestety dopiero po wykonaniu przelewu z ciekawości poszukałem w sieci listy banków obsługujący przelew elixir express i Inteligo tam nie ma.
Miałby więc pytanie do Was czy przelew został "połknięty" przez system mBanku i kasę będzie trudno odzyskać, czy też jednak dojdzie tylko z opóźnieniem, jak normalny elixir, czy też wróci na moje konto - po jakim czasie?
Na infolinię mBanku już dzwoniłem, powiedzieli że przelew wróci po 3 godzinach, co nie nastąpiło.
W przypadku gdyby przelew miał dojść do odbiorcy tylko z opóźnieniem, chciałbym o tym wiedzieć.

Data: 2016-01-16 06:47:30
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Elixir express do Inteligo
Przelew ekspresowy realizowany przez spó³kê BM nie ma nic wspólnego express elixir.

Elixir express do Inteligo