Elixir z Polbanku, zmiany?

Data: 2011-10-21 05:00:39
Autor: Mindek
Elixir z Polbanku, zmiany?
Czy ktoś wie coś o zmianach sesji wychodzących z Polbanku?

Od kilku tygodni widzę zmianę w księgowaniu środków w innych bankach a
wychodzących z Polbanku. Zlecenie wykonane o godzinie 7:45 rano(sesja
wychodząca 8:30) jeszcze miesiąc temu szybko dochodziło. Np w mBanku
środki były na rachunku już po godzinie 12 a w BOŚ Banku po 11. Od
kilku tygodni przy takich samych dyspozycjach środki do BOŚ banku
docierają dopiero po 15(w mBanku jeszcze nie testowałem).

Zakładam, że to Polbank coś zmienił, ale pewności nie mam, ktoś coś
wie?

Data: 2011-10-21 05:24:00
Autor: Mindek
Elixir z Polbanku, zmiany?
Sam odpowiem, bo właśnie otrzymałem maila z Polbanku o sesjach.

"Uprzejmie informuję, że sesje w Polbanku wyglądają następująco:

Sesje wychodzące: 9:30, 13:30, 16:00
Sesje przychodzące: 10:30, 14:30, 17:30"

strona http://www.money.pl/banki/elixir/# pokazuje, że sesje zostały
przesunięte o 1h.

Data: 2011-10-21 12:47:18
Autor: Olgierd
Elixir z Polbanku, zmiany?
Dnia Fri, 21 Oct 2011 05:24:00 -0700, Mindek napisał(a):

strona http://www.money.pl/banki/elixir/# pokazuje, że sesje zostały
przesunięte o 1h.

dzięki, poprosiłem o poprawienie tej stronki :) --
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2011-10-21 21:30:39
Autor: witrak()
Elixir z Polbanku, zmiany?
Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> wrote on 2011-10-21_14:47
Dnia Fri, 21 Oct 2011 05:24:00 -0700, Mindek napisał(a):

strona http://www.money.pl/banki/elixir/# pokazuje, że sesje zostały
przesunięte o 1h.

dzięki, poprosiłem o poprawienie tej stronki :)
Poprosiłbyś jeszcze, żeby dodali IdeaBank...

witrak()

Data: 2011-10-21 19:56:45
Autor: Olgierd
Elixir z Polbanku, zmiany?
On Fri, 21 Oct 2011 21:30:39 +0200, witrak() wrote:

strona http://www.money.pl/banki/elixir/# pokazuje, że sesje zostały
przesunięte o 1h.

dzięki, poprosiłem o poprawienie tej stronki

Poprosiłbyś jeszcze, żeby dodali IdeaBank...

Dodać można, jeśli będą dane. Nie wiem czy bank ten publikuje tę informację.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org <<

Data: 2011-10-24 13:27:44
Autor: Pete
Elixir z Polbanku, zmiany?
W dniu 21.10.11 14:24, Mindek pisze:
[...]

Ktos Ci podal harmonogram sesji w KIR a nie w Polbanku.
O 9.30, 13.30 i 16.00 KIR zamyka wejscie na sesje. Nie sadze, aby Polbank az do konca umozliwial zlecenie przelewu na poszczegolne sesje.
Jak moze byc przychodzaca o 10:30 skoro o tej godzinie dopiero rozpoczyna sie sesja rozliczeniowa w KIR (zakladajac, ze Polbank nie ksieguje wtedy 3 sesji z D-1)

--
Pete

Data: 2011-10-28 09:41:33
Autor: xbartx
Elixir z Polbanku, zmiany?
Dnia Mon, 24 Oct 2011 13:27:44 +0200, Pete napisał(a):

Jak moze byc
przychodzaca o 10:30 skoro o tej godzinie dopiero rozpoczyna sie sesja
rozliczeniowa w KIR (zakladajac, ze Polbank nie ksieguje wtedy 3 sesji z
D-1)

Dziwne, bo ja dzisiaj dostałem SMS z getbank (dawny Allianz bank) o zmianie salda rachunku o godzinie 10.21 i mniej więcej zawsze on o tej godzinie przychodzi tak 10.15-10.30. Przelew z Aliora wyszedł oczywiście pierwszą sesją. --
xbartx

Data: 2011-11-08 11:51:47
Autor: Pete
Elixir z Polbanku, zmiany?
W dniu 28.10.11 11:41, xbartx pisze:
[...]

Tak podaje strona KIR. A czy to info jest aktualne, to musialby sie ktos z okolicy zblizonej do Elixiru wypowiedziec.

--
Pete

Elixir z Polbanku, zmiany?