Ellis i SJax do Mavs?

Data: 2009-08-31 03:42:05
Autor: sooobi
Ellis i SJax do Mavs?
Niemniej jednak sklad Kidd-Ellis-Terry-Marion-
Nowik-Jackson-Dampier wyglada bardzo mocno.

Kidd-Terry-Howard-Marion-Nowitzki-Dampier

to tez wyglada bardzo mocno.

Data: 2009-08-31 03:49:03
Autor: L'e-szczur
Ellis i SJax do Mavs?
On 31 Sie, 12:42, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> Niemniej jednak sklad Kidd-Ellis-Terry-Marion-
> Nowik-Jackson-Dampier wyglada bardzo mocno.

Kidd-Terry-Howard-Marion-Nowitzki-Dampier

to tez wyglada bardzo mocno.

I plytko.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-31 04:35:26
Autor: sooobi
Ellis i SJax do Mavs?
On 31 Sie, 12:49, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Kidd-Terry-Howard-Marion-Nowitzki-Dampier

> to tez wyglada bardzo mocno.

I plytko.

to dodaj sobie Goodena i Pana JJ Barea. I masz 8 do gry w PO.
W rs oczywiscie potrzeba wiecej miecha do gry to maja Thomasa,
Carolla, Buckerna, Humpriesa.
Moim zdaniem Mavsi juz teraz maja kompletny zespol.

Data: 2009-08-31 05:25:36
Autor: L'e-szczur
Ellis i SJax do Mavs?
On 31 Sie, 13:35, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> I plytko.

to dodaj sobie Goodena i Pana JJ Barea.

Role players. Jeden nieco lepszy, drugi nieco gorszy. Barea fajnie
wypadl w kilku meczach przeciwko (chyba) Spurs, ale to leszcz.

 I masz 8 do gry w PO.

Ale jesli mozesz miec lepsza 8 do gry w PO to czemu tego nie zrobic?
SJax czego by o nim nie mowic to jednak sensowny zawodnik ofensywny.
Podobnie Ellis - o ile znowu nie polamie sie jezdzac na wrotkach.
Wyobraz sobie rotacje na PG-SG trojka Kidd-Terry-Ellis. Trojstronny
split po 32 minuty i towarzystwo nie jest przemeczone przed playoffs.

W rs oczywiscie potrzeba wiecej miecha do gry to maja Thomasa,
Carolla, Buckerna, Humpriesa.
Moim zdaniem Mavsi juz teraz maja kompletny zespol.

Maja. Dyć nie mowie, ze musza robic wymiany, zeby moc zawalczyc, ale
Cuban nie stronil od upgrade'owania rostera nawet jesli bez wymian
byli w stanie grac i wygrywac.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-31 05:32:22
Autor: sooobi
Ellis i SJax do Mavs?
>  I masz 8 do gry w PO.

Ale jesli mozesz miec lepsza 8 do gry w PO to czemu tego nie zrobic?

Tylko wg mnie szansa ze Ellis i S-jax obaj wyladuje w Mavs sa zerowe.
Dlatego nie biore tego trejdu w ogole pod uwage.

Data: 2009-08-31 05:51:15
Autor: L'e-szczur
Ellis i SJax do Mavs?
On 31 Sie, 14:32, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Ale jesli mozesz miec lepsza 8 do gry w PO to czemu tego nie zrobic?

Tylko wg mnie szansa ze Ellis i S-jax obaj wyladuje w Mavs sa zerowe.
Dlatego nie biore tego trejdu w ogole pod uwage.

Ale juz w pierwszym poscie napisalem, ze taka wymiana nie ma szans na
realizacje ze wzgledu na wzajemne "sentymenty" stron.
Problem w tym, ze w obecnej dobie tak Ellis jak SJax sa zawodnikami
bardzo trudno trejdowalnymi i trzeba kogos takiego jak Cuban, zeby
doszlo do dealu.
Ale pasuje wymiana ze Spurs - Mason+Finley za samego SJaxa, lub z Jazz
za Harpringa i jakies miecho.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-31 06:14:56
Autor: sooobi
Ellis i SJax do Mavs?
On 31 Sie, 14:51, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

Ale juz w pierwszym poscie napisalem, ze taka wymiana nie ma szans na
realizacje ze wzgledu na wzajemne "sentymenty" stron.

Dlatego olalem ten watek i napisalem po prostu ze juz teraz maja mocna
8 osobowa rotacje:)

Ale pasuje wymiana ze Spurs - Mason+Finley za samego SJaxa, lub z Jazz
za Harpringa i jakies miecho.

I bardzo mozliwe ze S-Jax wlasnie tam skonczy. Sam zainteresowany mowi
ze bardzo chcialby grac w jakimkolwiek z 3 teksanskich klubow.

Data: 2009-08-31 15:19:34
Autor: s
Ellis i SJax do Mavs?

[...]

Ano.
U contenderow w Houston.
Za wygasajacy TMaca.

Ma Jax 31 lat i musi zaczac wygrywac w PO.
I w Houston zacznie realizowac aspiracje.
A ten manago w Hou od efektywnosci na pewno powita go z otwartymi recyma.

Pozdr

Data: 2009-08-31 15:02:07
Autor: s
Ellis i SJax do Mavs?
Ale pasuje wymiana ze Spurs - Mason+Finley za samego SJaxa, lub z Jazz
za Harpringa i jakies miecho.

Taa, jasne.
O ile Popowi mozna od biedy przypisac zakusy na SJaxa, bo Jax u nich juz grywal (choc i tak IMO szanse sa sladowe), o tyle calkiem juz nie uwierze, ze Sloan sciagnie sobie na glowe head-case'a.

Pozdr

Data: 2009-08-31 07:23:21
Autor: L'e-szczur
Ellis i SJax do Mavs?
On 31 Sie, 15:02, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

grywal (choc i tak IMO szanse sa sladowe), o tyle calkiem juz nie
uwierze, ze Sloan sciagnie sobie na glowe head-case'a.

Masz racje. W sumie po napisaniu tego zaczalem sie zastanawiac po
kiego wuja w Jazz taki logjam na SF-PF: Millsap, Kiri, Booz, SJax i
wszyscy nieszczesliwi ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-01 08:36:28
Autor: s
Ellis i SJax do Mavs?
[...]

Masz racje.

Uuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaa!
:-)

I od razu slonce zaswiecilo jakby jasniej :D

Pozdr

Data: 2009-09-01 00:20:20
Autor: L'e-szczur
Ellis i SJax do Mavs?
On 1 Wrz, 08:36, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Masz racje.

Uuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaa!
:-)

I od razu slonce zaswiecilo jakby jasniej :D

Panie Mroz - narazasz sie Pan dzisiaj raz po raz. To jest oficjalny
"strike two" :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-01 10:59:21
Autor: s
Ellis i SJax do Mavs?
[...]

Rozumiem, ze jeszcze raz podpadne i w rewnzu bedziesz mi podbijac kazda licytacje, w ktorej wezme udzial?;-)

Pozdr

Data: 2009-09-01 02:11:31
Autor: L'e-szczur
Ellis i SJax do Mavs?
On 1 Wrz, 10:59, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Panie Mroz - narazasz sie Pan dzisiaj raz po raz. To jest oficjalny
> "strike two" :-)

Rozumiem, ze jeszcze raz podpadne i w rewnzu bedziesz mi podbijac kazda
licytacje, w ktorej wezme udzial?;-)

Zeby tylko! Na drafcie dostaniesz przedluzacz ze zwarciem tak, ze Ci
laptok wyleci w powietrze i bedziesz musial brac z glowy. Chociaz nie
jestem pewien czy to kara czy moze przysluga ;-)

A na razie masz kilka slow o Twoim kiperze (tez z Insidera):

Trending Down: Francisco Garcia
Last season: 14.11 PER
2009-10 projection: 13.22 PER
Garcia may end up starting at small forward depending on how the Kings
want to line up this season; Andres Nocioni or even moving Kevin
Martin are other possibilities at the 3. Regardless, it doesn't really
change Garcia's outlook since the Kings' rotation looks pretty short
on paper. He'll probably average about 30 minutes a game and shoot
about 40 percent on 3s. He'll probably generate a PER in the low
teens. And when it's done, the Kings will still regret that $30
million extension.
-- Hollinger

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-01 11:17:59
Autor: s
Ellis i SJax do Mavs?
Zeby tylko! Na drafcie dostaniesz przedluzacz ze zwarciem tak, ze Ci
laptok wyleci w powietrze i bedziesz musial brac z glowy. Chociaz nie
jestem pewien czy to kara czy moze przysluga ;-)

Przysluga.
Zdecydowanie.

[...]

Przeca wiadomo nie od dzis, ze Holl sie nie zna.
A to tylko kolejny dowod...

Pozdr

Data: 2009-09-01 02:59:16
Autor: L'e-szczur
Ellis i SJax do Mavs?
On 1 Wrz, 11:17, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> million extension.
> -- Hollinger

Przeca wiadomo nie od dzis, ze Holl sie nie zna.

Mozliwe. Chociaz kiedys sprawdzalem jak prognozy Hollingera maja sie
do rzeczywistosci i chyba wyszlo, ze czesciej trafia niz zupelnie
pudluje (trafienie to mniej niz 5% roznicy, a pudło wiecej niz 20%)
oraz ze raczej niedoszacowuje niz przeszacowuje.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-01 12:19:46
Autor: s
Ellis i SJax do Mavs?
[...]

No to wlasnie spudlowal i niedoszacowal.
Wzial PER Garcii za caly miniony sezon, nie uwzgledniajac faktu, ze w Kings w miedzyczasie doszlo do zmian i jakims cudem wyszlo mu, ze Franek obnizy loty.

Masz wlasnie szanse przekonac mnie, ze Hollinger sie nie myli i ze powinienem wypuscic chlopaka w swiat :-)

Co jest zlego w moim rozumowaniu:
- Kings puscili Salmonsa, bo widza w Garcii wlasciwego dla siebie SF,
- Statystyki Garcii po owym dealu powinny byc tymi, ktorymi nalezy sie kierowac jako wyjsciowymi dla prognozowania jego przyszlej produkcji,
- Niezaleznie od tego, czy Martin bedzie zdrowy, czy lamliwy, Garcia powinien pozostac wartosciowy dla Kings, bo jest wszechstronny i nie musi miec pilki w lapach,
- Nocioni przyszedl w rozliczeniu za Salmonsa, ale potencjal ma na backup SF/PF.
- wniosek: Garcia przynajmniej utrzyma minuty oraz produkcje z wiosny.

?

I dlaczego Kings powinni zalowac extension w okolicy MLE?
IMO wsrod kontraktow za te pieniadze, Garcia jest przynajmniej w gornej polowce, moze wyzej.

Pozdr

Data: 2009-09-01 03:50:50
Autor: L'e-szczur
Ellis i SJax do Mavs?
On 1 Wrz, 12:19, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

Wzial PER Garcii za caly miniony sezon, nie uwzgledniajac faktu, ze w
Kings w miedzyczasie doszlo do zmian i jakims cudem wyszlo mu, ze Franek

Kryteria przyjmowane przez Hollingera przy konstruowaniu prognoz sa
rownie tajemnicze i zawile jak jego wzory.

Masz wlasnie szanse przekonac mnie, ze Hollinger sie nie myli i ze
powinienem wypuscic chlopaka w swiat :-)

Ale zatrzymaj go sobie.

[...]

Nie widze to nic zlego. Ale zamiast odkrywac karty odnosnie losow
Kings mogles po prostu zwrocic uwage na fakt iz powrot Martina oraz
pozostale zmiany w druzynie beda prawdopodobnie oznaczaly zmniejszenie
ilosci dostepnych dla Garcii rzutow. A to z definicji powinno
negatywnie odbic sie na jego PER bez odbijania sie na faktycznej
wartosci w roto :-)

I dlaczego Kings powinni zalowac extension w okolicy MLE?
IMO wsrod kontraktow za te pieniadze, Garcia jest przynajmniej w gornej
polowce, moze wyzej.

Moze chodzi mu o to, ze Garcia zarabiajac powyzej przecietnej rok temu
ponizej przecietnej w PER (a teraz ma jeszcze sie pogorszyc) czyli
teoretycznie jest przeplacany?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-01 13:05:40
Autor: s
Ellis i SJax do Mavs?
Masz wlasnie szanse przekonac mnie, ze Hollinger sie nie myli i ze
powinienem wypuscic chlopaka w swiat :-)

Ale zatrzymaj go sobie.

Dzieki!

[...]

Taka juz moja rola.
Zaczalem szerzej doradzac w temacie fb, to i karty musze odkrywac.
Z zalem przy tym godzac sie na fakt, iz Garcia zniknie w fb1, zamiast obsunac sie ladnie dla mnie ;-(

[...]

AFAIR Garcia na wiosne gral juz obok Martina, a ze zmian offseasonowych doszedl jeno Evans, wiec nie jest to jakis wielki difference-maker.
Wiem, ze wsrod kiperow Garcia to szaraczek, ale nie poradze, na kims musze moje koncepcje oprzec :-) A sam LeBron to za malo ;-(

[...]

Aaa, no to nie wiedzialem, ze tak przebiega linia oceny kontraktow.
OK, jego prawo do oceny, co ja mu bede w wolnosc slowa ingerowac :-)

Pozdr

Data: 2009-09-01 13:49:54
Autor: Rasheed
Ellis i SJax do Mavs?
"L'e-szczur" <leszczur@acn.waw.pl> wrote in message news:e2b2e6e3-7fc5-458c-a71a-639e8c081d27g6g2000vbr.googlegroups.com...

> [...]

about 40 percent on 3s. He'll probably generate a PER in the low
teens. And when it's done, the Kings will still regret that $30

Ty mi lepiej przedstaw tutaj moich keeperow!!!

Rasheed

Data: 2009-09-01 05:11:29
Autor: sooobi
Ellis i SJax do Mavs?
Ty mi lepiej przedstaw tutaj moich keeperow!!!

My mamy Ci przedstawic Twoich keeperow, ok:

1. Yao Ming
2. Rashard Lewis
3. Chris Paul

Keepejac taka trojka zrownujesz sie z nami na starcie:)

Data: 2009-09-01 14:16:54
Autor: s
Ellis i SJax do Mavs?
sooobi pisze:
[...]

Noo, a jezeli zamiast Paula skipujesz JONa, to wrecz uczynisz swoj sezon ciekawszym!

"More challenging", jak mawiaja anglojezyczni :-)

Pozdr

Data: 2009-09-01 14:28:27
Autor: Rasheed
Ellis i SJax do Mavs?
"s" <s@krzak.wp.pl> wrote in message news:h7j36p$c30$2inews.gazeta.pl...
sooobi pisze:
[...]

Az tak nisko oceniacie siebie???
Hmm rozwazne takie posuniecie..., ale z tym Mingiem to troche przesadziliscie.

Rasheed

Data: 2009-09-01 05:31:53
Autor: L'e-szczur
Ellis i SJax do Mavs?
On 1 Wrz, 14:28, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:

> [...]

Az tak nisko oceniacie siebie???
Hmm rozwazne takie posuniecie..., ale z tym Mingiem to troche

To zatrzymaj Paula, Bosha i Lewisa. Przynajmniej bedziemy Cie mieli z
glowy w polowie licytacji i bedziesz mogl sobie przyjechac na draft w
okolicach 7 rundy :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-01 14:52:39
Autor: Rasheed
Ellis i SJax do Mavs?
"L'e-szczur" <leszczur@acn.waw.pl> wrote in message news:1d421956-b6ce-470d-9b04-ec733eb3c2d3p9g2000vbl.googlegroups.com...
> [...]

To zatrzymaj Paula, Bosha i Lewisa. Przynajmniej bedziemy Cie mieli z
glowy w polowie licytacji i bedziesz mogl sobie przyjechac na draft w

Ty tu sobie nie zartuj tylko powaznie prosze o opinie pana H. na temat moich Keeperow. Moze byc na priv :) Yao mozesz odpuscic.

Rasheed

Data: 2009-09-01 06:00:46
Autor: L'e-szczur
Ellis i SJax do Mavs?
On 1 Wrz, 14:52, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
> [...]

Ty tu sobie nie zartuj tylko powaznie prosze o opinie pana H. na temat moich
Keeperow. Moze byc na priv :) Yao mozesz odpuscic.

Jeszcze nie ma. Hornets 6 wrzesnia, a reszta miedzy 11 a 19 wrzesnia.
Ale mozemy pogadac o warunkach takiej uslugi :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-01 15:03:23
Autor: Rasheed
Ellis i SJax do Mavs?
"L'e-szczur" <leszczur@acn.waw.pl> wrote in message news:d4612beb-b25c-47de-ab58-383e727855f3v2g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

Jeszcze nie ma. Hornets 6 wrzesnia, a reszta miedzy 11 a 19 wrzesnia.
Ale mozemy pogadac o warunkach takiej uslugi :-)

Spoko, nie ma problemu, podpowiem Ci kogo masz brac podczas draftu

Rasheed

Data: 2009-09-01 06:08:15
Autor: L'e-szczur
Ellis i SJax do Mavs?
On 1 Wrz, 15:03, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
> Jeszcze nie ma. Hornets 6 wrzesnia, a reszta miedzy 11 a 19 wrzesnia.
> Ale mozemy pogadac o warunkach takiej uslugi :-)

Spoko, nie ma problemu, podpowiem Ci kogo masz brac podczas draftu

Takich chetnych to jest jeszcze dziesieciu. Ja tez _zawsze_ chetnie
doradzam :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-01 15:18:51
Autor: s
Ellis i SJax do Mavs?

Takich chetnych to jest jeszcze dziesieciu. Ja tez _zawsze_ chetnie
doradzam :-)

Aaa, no to ja poprosze :-)

Na kogo mam polowac?
Bo mi sie balagan zrobil i jestem w kropce...

Pozdr

Data: 2009-09-01 06:20:44
Autor: sooobi
Ellis i SJax do Mavs?
On 1 Wrz, 15:18, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

Aaa, no to ja poprosze :-)

Na kogo mam polowac?
Bo mi sie balagan zrobil i jestem w kropce...

Mi tez, nie wiem kogo draftowac na pg. Za 2,1 brac Flynn'a czy moze
Evansa?:) Na F jest taki urodzaj ze nie wiem na kogo sie zdecydowac. C
wlasciwie juz mam obsadzone* :P

* przynajmniej w moim excelu z moimi cenami, ale L'e ma taki sam
ranking jak ja wiec nigdy nic niewiadomo:)

Data: 2009-09-01 06:32:48
Autor: L'e-szczur
Ellis i SJax do Mavs?
On 1 Wrz, 15:20, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Aaa, no to ja poprosze :-)

> Na kogo mam polowac?

Na bażanty!

> Bo mi sie balagan zrobil i jestem w kropce...

Zrobil? To by wskazywalo na fakt iz balagan jest jakims nowym
stanem? ;-)))
No nie wiem. Mity Greków zaczynaj sie tak "Na poczatku byl chaos a
potem wylonila sie Ziemia i Niebo... ".
Mity Mroza zaczynaja sie tak: "Na poczatku byl porzadek, a potem
wylonił sie KDM i arkusze kalkulacyjne..." ;-)

Mi tez, nie wiem kogo draftowac na pg. Za 2,1 brac Flynn'a czy moze
Evansa?:)

Za 5 bierz Rubio! No perła chłopak. I warto czekać!

Na F jest taki urodzaj ze nie wiem na kogo sie zdecydowac. C
wlasciwie juz mam obsadzone* :P

No masz - Odena na 40 spotkan. A co z resztą? ;-P

* przynajmniej w moim excelu z moimi cenami, ale L'e ma taki sam
ranking jak ja wiec nigdy nic niewiadomo:)

Ranking mam taki sam, ale ceny raczej inne. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-01 15:41:24
Autor: s
Ellis i SJax do Mavs?
Takich chetnych to jest jeszcze dziesieciu. Ja tez _zawsze_ chetnie
doradzam :-)
Aaa, no to ja poprosze :-)
Na kogo mam polowac?

Na bażanty!

Wiedzialem, ze sie raczkiem wycofasz ;-(

[...]

I pomysl sobie, jaki to bylby obciach, gdybys z takim balaganiarzem przegral i tym razem, eeeeech...

Takze, staraj sie, nie marnuj czasu :-)

Pozdr

Data: 2009-09-01 06:47:31
Autor: L'e-szczur
Ellis i SJax do Mavs?
On 1 Wrz, 15:41, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Na bażanty!

Wiedzialem, ze sie raczkiem wycofasz ;-(

A skad! To byla lamiglowka! Bazant to w lenguydżu: pheasant. Ale
odejmij "h" i masz peasant, co oznacza "wieśniak". Masz w NBA polować
na wieśniaków!

> [...]
> wylonił sie KDM i arkusze kalkulacyjne..." ;-)

I pomysl sobie, jaki to bylby obciach, gdybys z takim balaganiarzem

Ja nie pękam. Mala probka, wiec mam mniej wiecej 140-postowy watek z
gotowa argumentacja - zmieniamy nazwiska i voilla :-D

Takze, staraj sie, nie marnuj czasu :-)

A tam - nie ma takiej ilosci czasu, ktorej nie da sie zmarnowac. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-01 06:58:56
Autor: sooobi
Ellis i SJax do Mavs?
Ja nie pękam. Mala probka,

Uwielbiam ten argument:)

Lepszy jest tylko "Mamo a Berry powiedzial" :)

Data: 2009-09-01 07:07:27
Autor: L'e-szczur
Ellis i SJax do Mavs?
On 1 Wrz, 15:58, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> Ja nie pękam. Mala probka,

Uwielbiam ten argument:)

Moja wina, ze tak czesto probujemy wyciagac wnioski z jednostkowych
obserwacji?

Lepszy jest tylko "Mamo a Berry powiedzial" :)

Gwoli scislosci - nie stalem sie wyznawca Berryizmu, ale doceniam jego
podejscie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-01 07:21:48
Autor: sooobi
Ellis i SJax do Mavs?
On 1 Wrz, 16:07, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Uwielbiam ten argument:)

Moja wina, ze tak czesto probujemy wyciagac wnioski z jednostkowych
obserwacji?

Przypomnie Ci ze rok temu pi kilkansu meczach nazwales Lakersow
lepszymi niz Ci ktorzy zdobywali mistrzowskie pierscienie z Shaqiem.
Oczywiscie nie mam na mysli tylko Ciebie, ostatnio Trad tez co wypalil
o malej probce przy porownaniu Robinsona i Olajuwona. Tak wiec
argument malej probki na grupie uzywany jest w zaleznosci od
sytuacji:) Dlatego wlasnie Kocham ten argument

> Lepszy jest tylko "Mamo a Berry powiedzial" :)

Gwoli scislosci - nie stalem sie wyznawca Berryizmu, ale doceniam jego
podejscie.

Gwoli scislosci ja tez doceniam jego podejscie, ale Trad tak bardzo
sie masturbowal tym ws i wp ze nie moglem tego czytac.

Data: 2009-09-01 07:48:05
Autor: L'e-szczur
Ellis i SJax do Mavs?
On 1 Wrz, 16:21, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

Przypomnie Ci ze rok temu pi kilkansu meczach nazwales Lakersow
lepszymi niz Ci ktorzy zdobywali mistrzowskie pierscienie z Shaqiem.

A nie dodalem przy okazji "o ile utrzymaja taka forme do konca
sezonu"? Bo jezeli dodalem to dalej podtrzymuje swoje zdanie.

Oczywiscie nie mam na mysli tylko Ciebie, ostatnio Trad tez co wypalil
o malej probce przy porownaniu Robinsona i Olajuwona.

Ale tu (wyjatkowo) ma swieta racje i popieram to podejscie calym swoim
jestestwem :-)

Tak wiec
argument malej probki na grupie uzywany jest w zaleznosci od
sytuacji:) Dlatego wlasnie Kocham ten argument

IMO w wiekszosci przypadkow jest uzywany odpowiedzialnie.

> [...]

Gwoli scislosci ja tez doceniam jego podejscie, ale Trad tak bardzo
sie masturbowal tym ws i wp ze nie moglem tego czytac.

Oj - TRada w ogole trudno sie czyta - nawet gdy sie nie masturbuje :-)

Pozdro

L'e-szczur

BTW na ESPN Classic pokazuja mistrzostwa swiata w Japonii z 2006 roku
i gdyby mie komentarz Dziecioła to dałoby sie to nawet ogladac.
Navarro rulez!

Data: 2009-09-01 08:03:28
Autor: sooobi
Ellis i SJax do Mavs?

> [...]

A nie dodalem przy okazji "o ile utrzymaja taka forme do konca
sezonu"? Bo jezeli dodalem to dalej podtrzymuje swoje zdanie.

Nawet niech Ci bedzie ze dojechali by tak do konca i wygrali mistrza.
Wtedy ja moglbym napisac ze bzdura jest to co twierdzisz to za mala
probka.

> [...]
> o malej probce przy porownaniu Robinsona i Olajuwona.

Ale tu (wyjatkowo) ma swieta racje i popieram to podejscie calym swoim

Ojej juz 17 wiec nie mam czasu szukac ale na jakis post loraka odpisal
po prostu za mala probka co w moim mniemaniu jest bezsensem.

IMO zdecydowanie nie:)

Data: 2009-09-01 08:40:20
Autor: L'e-szczur
Ellis i SJax do Mavs?
On 1 Wrz, 17:03, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

Nawet niech Ci bedzie ze dojechali by tak do konca i wygrali mistrza.
Wtedy ja moglbym napisac ze bzdura jest to co twierdzisz to za mala

Jezeli porownuje sezon do sezonu to nie jestem pewien czy przyznalbym
Ci racje.

> [...]

Ojej juz 17 wiec nie mam czasu szukac ale na jakis post loraka odpisal
po prostu za mala probka co w moim mniemaniu jest bezsensem.

Gdy wnioskujesz na temat DEKADY na podstawie dwoch serii to TRad mial
racje.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-01 11:45:17
Autor: sooobi
Ellis i SJax do Mavs?
On 1 Wrz, 17:40, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]
> probka.

Jezeli porownuje sezon do sezonu to nie jestem pewien czy przyznalbym

WYdawalo mi sie ze porownales poczatek sezonu (z zalozeniem ze tak
zagraja do konca) z cala dynastia Lakers.

> [...]
> po prostu za mala probka co w moim mniemaniu jest bezsensem.

Gdy wnioskujesz na temat DEKADY na podstawie dwoch serii to TRad mial

To bylo mowa o 2 seriach? Kurde nie moge tego znalezc:(

Data: 2009-09-01 20:54:18
Autor: lorak
Ellis i SJax do Mavs?
sooobi pisze:

[...]

ja sobie też nie przypominam, bym wnioskował na temat dekady na podstawie dwóch serii.

Data: 2009-09-01 12:16:02
Autor: L'e-szczur
Ellis i SJax do Mavs?
On 1 Wrz, 20:54, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
sooobi pisze:

> To bylo mowa o 2 seriach? Kurde nie moge tego znalezc:(

ja sobie też nie przypominam, bym wnioskował na temat dekady na
podstawie dwóch serii.

No faktycznie - Ty posuwasz sie o krok dalej i nie piszesz o
postseasonowych pojedynkach Hakeema z Robinsonem a wnioskujesz z
jednej serie finalowej Olajuwona i Ewinga :-) Tyz piknie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-01 21:22:27
Autor: lorak
sooobi pisze:

[...]

oj, wiesz przecież że nie. finały 1994 to był tylko jeden z argumentów za defensywą Olajuwona.

Data: 2009-09-01 22:23:57
Autor: L'e-szczur
Ellis i SJax do Mavs?
On 1 Wrz, 21:22, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> [...]
> jednej serie finalowej Olajuwona i Ewinga :-) Tyz piknie.

oj, wiesz przecież że nie. finały 1994 to był tylko jeden z argumentów

Wiem. Tak samo jak wiem, ze zdarzenia wyrwane z kontekstu pozwalaja
twierdzic, ze Hakeem _bywal_ taki czy inny, a nie ze _byl_. Ale
porzucmy juz ten motyw w tym watku.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-02 22:18:09
Autor: Rasheed
Ellis i SJax do Mavs?
> [...]

Jeszcze nie ma. Hornets 6 wrzesnia, a reszta miedzy 11 a 19 wrzesnia.
Ale mozemy pogadac o warunkach takiej uslugi :-)

Spoko, przypomne sie po tych wyznaczonych terminach

Rasheed

Data: 2009-09-01 14:10:05
Autor: s
Ellis i SJax do Mavs?

Ty mi lepiej przedstaw tutaj moich keeperow!!!

A ktorzy to?:-)

Pozdr

Data: 2009-09-01 14:09:43
Autor: Rasheed
Ellis i SJax do Mavs?
"s" <s@krzak.wp.pl> wrote in message news:h7j2q0$b4g$1inews.gazeta.pl...

Ty mi lepiej przedstaw tutaj moich keeperow!!!

A ktorzy to?:-)

Paul,Chris K 10 11.0 Ming,Yao K 9.1 10.1 Wallace,Gerald K 6.6 7.6 Bosh,Chris K 9.6 10.6 Lewis,Rashard K 8 9.0 Williams,Maurice K 4.0 5.0 Aldridge,LaMarcus K 4.4 5.4 O'neal,Jermaine K 4.3 5.3 Myslales ze nie napisze???? :)

Rasheed

Data: 2009-09-01 14:15:01
Autor: s
Ellis i SJax do Mavs?
Rasheed pisze:
[...]

Myslales ze nie napisze???? :)

Myslalem, ze jakos ulatwisz Leszkowi przeklejanie, a tak to pewnie sie chlop zniecheci i tyle zyskasz;-(

Pozdr

Data: 2009-08-31 13:26:20
Autor: s
Ellis i SJax do Mavs?
L'e-szczur pisze:
[...]

Czy ja wiem?
Gooden to dobry backup.
Co do Thomasa, nie jestem pewny.

Ale coz, to ich wina, mogli przeciez sila, grozba, argumentem wymusic na Smithu, zeby nie maczowal Gortata :D

Pozdr

Data: 2009-08-31 05:27:15
Autor: L'e-szczur
Ellis i SJax do Mavs?
On 31 Sie, 13:26, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> I plytko.

Czy ja wiem? Gooden to dobry backup.

Sek w tym, ze podobno moze byc starterem.

Co do Thomasa, nie jestem pewny.

Czego nie jestes pewny? Ze bedzie mial najwyzszy w lidze wspolczynnik
3PA/min? ;-)

Ale coz, to ich wina, mogli przeciez sila, grozba, argumentem wymusic na
Smithu, zeby nie maczowal Gortata :D

Mogli. I powinni zagrozic wywolaniem wojny domowej zeby tylko Marcina
wyrwac z Florydy.

Pozdro

L'e-szczur

Ellis i SJax do Mavs?