Elokwentny prezes

Data: 2012-06-01 18:34:21
Autor: Przemysław W
Elokwentny prezes

Użytkownik "Hrabia Bobrowski" <hrabia.bobrowski@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4fc8abf3$0$1224$65785112news.neostrada.pl...
http://pl.wikiquote.org/wiki/Jaros%C5%82aw_Kaczy%C5%84ski a wśród nich perełka: "Chciałem rządzić, już gdy miałem 12 lat. Premierem zamierzałem zostać mając lat 34, a skończyć rząd, mając lat 91. To byłby rok 2040. To jeszcze strasznie dużo czasu.". 15 stycznia 2007

Ten sędzia, który wysłał kurdupla na badania psychiatryczne miał 100 % racji.

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Elokwentny prezes