Elysium

Data: 2013-08-31 08:46:20
Autor: work
Elysium
Witam

Obliwion lepszy chociaż jeden i drugi moim zdaniem są przereklamowane

pozdro

Data: 2013-08-31 10:21:55
Autor: Habeck Colibretto
Elysium
Dnia 31.08.2013, o godzinie 08.46.20, na pl.rec.film, work napisał(a):

Witam

Obliwion lepszy chociaż jeden i drugi moim zdaniem są przereklamowane

A Wożąc panią Daisy jeszcze lepszy i nieprzereklamowany.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-08-31 10:32:05
Autor: Mr. Misio
Elysium
Użytkownik Habeck Colibretto napisał:
[...]

Niepamięć już dodają do gazet /Viva/

:D

Data: 2013-08-31 11:19:33
Autor: Ghost
Elysium

Użytkownik "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kvs9lg$tle$2node2.news.atman.pl...
[...]

Ostatnio taka moda, ze premiery dvd wychodza z gazetami - pewnie chodzi po prostu o VAT

Data: 2013-08-31 15:53:40
Autor: Mr. Misio
Elysium
Użytkownik Ghost napisał:

[...]

I zapewne o dotarcie do szerokiego grona odbiorcow, ktorzy sami z siebie nie poszliby i nie kupiliby gdyby im ktos pod nos nie podetknal...

Data: 2013-08-31 14:58:52
Autor: Habeck Colibretto
Elysium
Dnia 31.08.2013, o godzinie 10.32.05, na pl.rec.film, Mr. Misio napisał(a):

[...]

Byłem zaskoczony jak wczoraj to zobaczyłem. Coraz szybciej to robią z
różnymi hiciorami. Ale to chyba kwestia dystrybutora?

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-08-31 15:54:12
Autor: Mr. Misio
Elysium
[...]

Nie wiem ile to kosztuje, ale jak ponizej 29,99 to kupie ;)

Data: 2013-09-01 08:10:01
Autor: Ghost
Elysium

Użytkownik "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kvsshd$m8s$3node1.news.atman.pl...
[...]