Email do US

Data: 2009-06-04 01:15:50
Autor: VoyteG
Email do US
Zastanawiam się, co by było, gdyby podatnicy zaczęli masowo zadawać
pytania do US poczta elektroniczna, czy nie było by to dużym
udogodnieniem dla podatników, zaś dla US.. chyba odwrotnie...

Adresy sa publiczne, niekoniecznie wszędzie widoczne, wiec o trzeba
trochę poszukać
http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=4&dzial=146&id=12230

Czy ktoś z was próbował koresponecja emailowa dowiedzieć sie
czegokolwiek od US i otrzymał odpowiedz szybko i merytorycznie, a nie
formalnie i zbywajaco?:

Data: 2009-06-04 10:22:00
Autor: spp
Email do US
VoyteG pisze:

Czy ktoś z was próbował koresponecja emailowa dowiedzieć sie
czegokolwiek od US i otrzymał odpowiedz szybko i merytorycznie, a nie
formalnie i zbywajaco?:

Mówisz - masz:

http://42.pl/u/1FEg

--
spp

Data: 2009-06-04 01:42:16
Autor: VoyteG
Email do US
On 4 Cze, 10:22, spp <s...@op.pl> wrote:
VoyteG pisze:

Mówisz - masz:

http://42.pl/u/1FEg

--
spp

Dzieki, przeczytalem - skutecznosc i merytorycznosc powala :-(

Jednak tam jest ciekawy cytat z wypowiedzi rzeczniczki MF:
"W przypadku działania urzędów skarbowych istotne są przepisy
Ordynacji Podatkowej, a także Kodeksu Postępowania Administracyjnego -
wyjaśniła."

Co ma tu do rzeczy KPA, skoro na samym początku KPA jest zapis, ze on
niemal we wszystkim US nie dotyczy?

Data: 2009-06-04 12:40:52
Autor: Gotfryd Smolik news
Email do US
On Thu, 4 Jun 2009, VoyteG wrote:

Co ma tu do rzeczy KPA, skoro na samym początku KPA jest zapis, ze on
niemal we wszystkim US nie dotyczy?

  Niemal - znaczy jak coś nie jest uregulowane w Ordynacji, to łapie
się pod KPA, nie wypada aby dla ścisłości o tym nie wspomnieć :D

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-06-04 13:58:29
Autor: szomiz
Email do US
Użytkownik "VoyteG" <VoyteG@hotpop.com> napisał w wiadomości news:5f1c3c0f-7646-46d0-a901-14e86a816898g37g2000yqn.googlegroups.com...
Zastanawiam się, co by było, gdyby podatnicy zaczęli masowo zadawać
pytania do US poczta elektroniczna, czy nie było by to dużym
udogodnieniem dla podatników, zaś dla US.. chyba odwrotnie...

Ledwoco skonczylem uzgadniac mailem szczegoly zwiazane z korekta PIT-23. Sam kwit pojdzie normalnie.

Ale czas oszczedzony przeze mnie (zero wizyt, jeden telefon) plus komfort drugiej strony (czas na analize mojego stanowiska i argumentow) spowodowal, ze mniej boli koniecznosc wyskoczenia z pewnej ilosci pieniedzy.

sz.

Data: 2009-06-05 09:44:15
Autor: Gabi
Email do US

[...]

Mailem nie próbowałam, ale istnieje krajowa informacja podatkowa przy ministerstwie finansów i dzwoniąc na ich numer jak dotad zawsze uzyskiwałam konkretne, kompetentne odpowiedzi.

Data: 2009-06-05 10:52:33
Autor: Tomek
Email do US
Dnia 05-06-2009 o 09:44:15 Gabi <gabich6@wp.pl> napisał(a):

Mailem nie prĂłbowaÂłam, ale istnieje krajowa informacja podatkowa przy
ministerstwie finansĂłw i dzwoniÂąc na ich numer jak dotad zawsze uzyskiwaÂłam
konkretne, kompetentne odpowiedzi.

Jak się ocenia kompetentność odpowiedzi :) ?

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-06-05 10:55:51
Autor: Tomek
Email do US
Dnia 05-06-2009 o 10:52:33 Tomek <tomekziel@op.pl> napisał(a):

[...]

A właściwie to jak TY oceniasz ich jakość,
bo w moim przypadku, zgodine z zasadą Pareto 80%
odpowiedzi było albo bełkotliwych albo błędnych.
(Być może miałem za trudne pytania)

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-06-06 10:48:27
Autor: Gabi
Email do US

Użytkownik "Tomek" <tomekziel@op.pl> napisał w wiadomości news:op.uu1m3d0ll60ql1unk...
Dnia 05-06-2009 o 10:52:33 Tomek <tomekziel@op.pl> napisał(a):

Dnia 05-06-2009 o 09:44:15 Gabi <gabich6@wp.pl> napisał(a):

Mailem nie próbowa3am, ale istnieje krajowa informacja podatkowa przy
ministerstwie finansów i dzwoni?c na ich numer jak dotad zawsze uzyskiwa3am
[...]

Ja byłam zadowolona z ich odpowiedzi, były konkretne i zrozumiałe. Raz tylko zdarzyło mi sie trafic na pana, który sypał  paragrafami i nic dla mnie z tego nie wynikało, nie chodziło mi przeciez o to aby sprawdzac kazdy punkt ustawy i samej dochodzic do rozwiazania. Ale generalnie w sprawach watpliwych  nie dzwonię juz do mojego urzedu skarbowego tylko do informacji podatkowej.

Data: 2009-06-06 11:06:15
Autor: Tomek
Email do US
Dnia 06-06-2009 o 10:48:27 Gabi <gabich6@wp.pl> napisał(a):

A w³aœciwie to jak TY oceniasz ich jakoœÌ,
bo w moim przypadku, zgodine z zasadÂą Pareto 80%
odpowiedzi by³o albo be³kotliwych albo b³êdnych.
(ByĂŚ moÂże miaÂłem za trudne pytania)

Ja byÂłam zadowolona z ich odpowiedzi, byÂły konkretne i zrozumiaÂłe. Raz tylko

Ale czy prawidłowe :) ? Bo te moje też często były konkretne i zrozumiałe :)

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-06-06 14:51:14
Autor: Gotfryd Smolik news
Email do US
On Sat, 6 Jun 2009, Gabi wrote:

Użytkownik "Tomek" <tomekziel@op.pl> napisał
[...]
[...]

  Przypuszczam że więcej by wyjaśniło wyjaśnienie jakie to były
pytania (konkretnie).
  Bo przypadki udzielenia odpowiedzi ekhm... nieścisłych, zdaje
się w archiwum są.

pzdr, Gotfryd

Email do US