Email do US

Data: 2009-06-04 13:58:29
Autor: szomiz
Email do US
Użytkownik "VoyteG" <VoyteG@hotpop.com> napisał w wiadomości news:5f1c3c0f-7646-46d0-a901-14e86a816898g37g2000yqn.googlegroups.com...
Zastanawiam się, co by było, gdyby podatnicy zaczęli masowo zadawać
pytania do US poczta elektroniczna, czy nie było by to dużym
udogodnieniem dla podatników, zaś dla US.. chyba odwrotnie...

Ledwoco skonczylem uzgadniac mailem szczegoly zwiazane z korekta PIT-23. Sam kwit pojdzie normalnie.

Ale czas oszczedzony przeze mnie (zero wizyt, jeden telefon) plus komfort drugiej strony (czas na analize mojego stanowiska i argumentow) spowodowal, ze mniej boli koniecznosc wyskoczenia z pewnej ilosci pieniedzy.

sz.

Email do US