Emeryci, Emerytury, KRUS i ZUS oraz OFE

Data: 2010-07-07 08:53:40
Autor: Tomy M.
Emeryci, Emerytury, KRUS i ZUS oraz OFE
Fajny temat?

To czytajcie:
http://www.dziennik.pl/dziennik/dziswdzienniku/article640300/Unia_Pracujcie_na_starosc_bo_pozalujecie.html

Chuj mnie strzela gdy czytam takie brednie. Co z tego Ĺźe ...
W 1909 roku w zakładach FORD Pana Henrego Forda cena samochodu
FORD "T" wynosiła równowartość 2 miesięcznych wypłat robotnika.
Dzisiaj ten sam robotnik w USA musi wydać na najtańsze auto
ok. 8 miesiecznych wypłat.

Produkcja takiego przedmiotu jak widelec czy łyżka przez
100 ostatnich lat pod wzgledem nakładu pracy spadła
ok. 5 tysiecy razy!!!  (50 000% - pięćdziesiąt tysięcy procent)

Jak więc możliwe jest że jakość życia i cena produktów
spadła ok 4 razy (w USA)???

Przy takich technologiach jak obecnie produkcja dĂłbr jest
śmiesznie tania, skąd więc berze się ciągły spadek jakości
Ĺźycia?

Co do OFE Buzka ... to największa wypierdolka w dziejach Polski.
Te fundusze roztrwonią kasę!!!. Gdy padnie cały system giełdowy
Świata ... padną również OFE. Ale do tego czasu kilku ludzi
zdąży rozjebać tą kasę grając na rulecie.

Tomy M.

Data: 2010-07-07 01:13:00
Autor: J-23
On 7 Lip, 08:53, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Fajny temat?

To czytajcie:http://www.dziennik.pl/dziennik/dziswdzienniku/article640300/Unia_Pra...

Chuj mnie strzela gdy czytam takie brednie. Co z tego że ...
[...]

Przy takich technologiach jak obecnie produkcja dóbr jest
śmiesznie tania, skąd więc berze się ciągły spadek jakości
życia?

[...]

KRUS jest do likwidacji, jak Pawlak odejdzie z koalicji po
najblizszych wyborach

Data: 2010-07-07 10:17:38
Autor: Tomy M.
Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:41c45a59-522e-4ef3-a808-8bbcd5800178q12g2000yqj.googlegroups.com...

KRUS jest do likwidacji, jak Pawlak odejdzie z koalicji po
najblizszych wyborach

I dobrze, cena żywności skoczy tak ze 100% w górę to się ludzie
obudzą.

Tomy M.

Data: 2010-07-07 03:14:42
Autor: J-23
On 7 Lip, 10:17, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:41c45a59-522e-4ef3-a808-8bbcd5800178q12g2000yqj.googlegroups.com...

> [...]
> najblizszych wyborach

I dobrze, cena żywności skoczy tak ze 100% w górę to się ludzie

Zywnosc stanieje, bo rolnicy beda musieli wozic produkty rolne do
miasta zeby przezyc.
Teraz przepijaja emeryture dziadka i babci, i nic im sie nie oplaca.

J-...

Data: 2010-07-07 01:33:17
Autor: zbig
[...]

Gdzie niby jest ten spadek?

Data: 2010-07-07 01:48:48
Autor: zbig
[...]

Wkwalifikowany robotnik w USA wg danych z internetu zarabia 30 dolarow
na godzinę. Daje to ok 4800 dolarów miesięcznei. Najtańszy samochod
sprzedawany w USA kosztuję kapkę poniżej 10tys $. Tak więc robotnik
może kupić samochód za ok 2 pensje. nie wiem jakim cudem wyszło ci 8.

Data: 2010-07-07 18:34:03
Autor: Tomy M.
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:085832fb-a2e0-4da5-b055-90e1338894d2s9g2000yqd.googlegroups.com...

Wkwalifikowany robotnik w USA wg danych z internetu zarabia 30 dolarow
na godzinę. Daje to ok 4800 dolarów miesięcznei.

Nie rozśmieszaj mnie proszę, robotnicy którzy mają 2000$ na miesiąc
klaskają uszami.

Najtańszy samochod
sprzedawany w USA kosztuję kapkę poniżej 10tys $. Tak więc robotnik
może kupić samochód za ok 2 pensje. nie wiem jakim cudem wyszło ci 8.

16 tys. tyle kosztuje najtańszy samochód w USA.

Teee ... swoją wiedzę czerpiesz chyba z reklam ... telefony GSM
są w Polsce po 1 zł!  ...pewnie nawet nie wiesz ile kosztuje
telefon, bo zawsze dostawałeś go za 1 zł.

Tomy M.

Data: 2010-07-07 09:45:20
Autor: zbig
On 7 Lip, 18:34, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:085832fb-a2e0-4da5-b055-90e1338894d2s9g2000yqd.googlegroups.com...

>Wkwalifikowany robotnik w USA wg danych z internetu zarabia 30 dolarow
>na godzin . Daje to ok 4800 dolar w miesi cznei.

Nie roz mieszaj mnie prosz , robotnicy kt rzy maj 2000$ na miesi c
klaskaj uszami.

> Najta szy samochod
>sprzedawany w USA kosztuj kapk poni ej 10tys $. Tak wi c robotnik
>mo e kupi samoch d za ok 2 pensje. nie wiem jakim cudem wysz o ci 8.

16 tys. tyle kosztuje najta szy samoch d w USA.

Teee ... swoj wiedz czerpiesz chyba z reklam ... telefony GSM
s w Polsce po 1 z !  ...pewnie nawet nie wiesz ile kosztuje
telefon, bo zawsze dostawa e go za 1 z .

Tomy M.

Nissan Versa ostatnio podrożał i kosztuje 9990$
A dane o zarobkach robotnikow wykwalifikowanych możesz sobie znaleźć w
necie.

Data: 2010-07-07 20:58:28
Autor: Tomy M.
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:fc8831b2-325e-438b-8e0e-c35b6d3061e6t10g2000yqg.googlegroups.com...

Nissan Versa ostatnio podrożał i kosztuje 9990$
A dane o zarobkach robotnikow wykwalifikowanych możesz sobie znaleźć w
necie.

Daj spokój, już Ci mówiłem że telefony są w Polsce po 1 zł
.... dodam ze w USA są po 1$ a wiec sporo droższe!

Nissan Tiida czy tam Versa bo to jeden ch*j kosztuje nowy
w zależności od wersji od 14 do 16 tys $.

9900$ to cena z reklamy w TV ... za tyle możesz go kupić
ale bez silnika, kół, skrzyni biegów, foteli i kierownicy :-)

Idź kiedyś do salonu i sprawdź ile naprawdę kosztuje
samochód który jest reklamowany np.  w TV za 37 tys zł.
.... zdziwisz się gdy zaproponują Ci to auto PROMOCYJNIE
za 52-55 tys. zł. Chyba nigdy nie czytałeś żadnej książki
o socjotechnice, sprzedawcy samochodów są częstymi
postaciami kart tego typu opracowań, ZAWSZE (bez wyjątku)
cena samochodu okazuje się wyższa niż myślałeś udając
się do salonu w celu zakupu. Dlaczego? Dlatego że
większość (ponad 90%) baranów i tak kupi ten samochód.

Tomy M.

Data: 2010-07-07 12:36:08
Autor: zbig
On 7 Lip, 20:58, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:fc8831b2-325e-438b-8e0e-c35b6d3061e6t10g2000yqg.googlegroups.com...

>Nissan Versa ostatnio podro a i kosztuje 9990$
>A dane o zarobkach robotnikow wykwalifikowanych mo esz sobie znale w
>necie.

Daj spok j, ju Ci m wi em e telefony s w Polsce po 1 z
... dodam ze w USA s po 1$ a wiec sporo dro sze!

Nissan Tiida czy tam Versa bo to jeden ch*j kosztuje nowy
w zale no ci od wersji od 14 do 16 tys $.

9900$ to cena z reklamy w TV ... za tyle mo esz go kupi
ale bez silnika, k , skrzyni bieg w, foteli i kierownicy :-)

Id kiedy do salonu i sprawd ile naprawd kosztuje
samoch d kt ry jest reklamowany np.  w TV za 37 tys z .
... zdziwisz si gdy zaproponuj Ci to auto PROMOCYJNIE
za 52-55 tys. z . Chyba nigdy nie czyta e adnej ksi ki
o socjotechnice, sprzedawcy samochod w s cz stymi
postaciami kart tego typu opracowa , ZAWSZE (bez wyj tku)
cena samochodu okazuje si wy sza ni my la e udaj c
si do salonu w celu zakupu. Dlaczego? Dlatego e
wi kszo (ponad 90%) baran w i tak kupi ten samoch d.

Tomy M.

Częściowo masz rację, ale Nissana Versa możesz kupić za jedyne 9990,
choćbyś się nie wiem jak tu pienił.

Data: 2010-07-08 16:41:53
Autor: Tomy M.
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8b7d2198-db1b-473b-8ef1-58fcfe9f4d73d8g2000yqf.googlegroups.com...

Częściowo masz rację, ale Nissana Versa możesz kupić za jedyne 9990,
choćbyś się nie wiem jak tu pienił.

 Na razie nie wierzę, ale ponieważ jestem upraty zadzwonię
dzisiaj do kolesia za zachodnim wybrzeżu, handluje samochodami
i będe wiedział jaka jest cena z pierwszej ręki.
Co prawda NISSANA nie prowadzi ale ma dostęp do wiarygodnych
cenników.
 Sprzedawcy samochodów razem z producentami cały czas
nas kantują, ale weź idź np. z gotówkąpo auto do salonu.
Kupowałem tak samochód ... salon się osrał, wpłaciłem
im 10 tys. zaliczki ... a oni przez 1,5 miesiąca nie
sprowadzili auta ... bo jak się okazało nie mieli
kasy aby zapłacić fabryce!!!
  Bezgotówkowo (na kredyt czy leasing) śmiało sprzedają
ale gdy trzeba wyciągnąć kilkadziesiąt tysięcy i zapłacić
w farbcy to okazuje się że nie mają. Skończyło się tak
że zapłaciliśmy im z góry ... inaczej nie było szans
na zakup tego samochodu. Do dzisiaj mnie trzęsie gdy mijam
ten salon. Na szczęście na przeglądy można jeździć do innego.
Zresztą niech sobie te gwarancje w dupę wsadzą ... i tak
za nic producent nie odpowiada, możesz sie tylko z nimi
sądzić, ale za stracony czas nikt nie zwraca.

Tomy M.

Emeryci, Emerytury, KRUS i ZUS oraz OFE